Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Åh, Clara griner med lyd nu :kuller mit hjerte smelter lidt :wub :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, Clara griner med lyd nu :kuller mit hjerte smelter lidt :wub :D

Det er altså bare den lækreste lyd :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver aldrig rigtig fan af, når andre skal holde min lille baby :blush

Jeg er heller ikke fan til trods for at han snart er 5 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velopdragen baby jeg holder mig...

Første nat hvor hun selv skal styre hvornår hun skal spise, og moderen er meeeega bange for at hun så pludselig ikke melder sig selv... Kl 00.59 melder pigebarnet sig præcis som hvis der var blevet sat et vækkeur...

Sådan Ester :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ik de her pis opvågninger hver 2. Time... Jeg synes virkelig at det trækker tænder ud... Hvornår får vi mon lov til at opleve en go nat? Det kan tælles på en hånd hvor mange nætter vi har oplevet et stræk på 5 eller 6 timer...

Jeg er træt!! Lige nu er jeg meget glad for vores beslutning om at være hjemme nytårsaften ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velopdragen baby jeg holder mig...

Første nat hvor hun selv skal styre hvornår hun skal spise, og moderen er meeeega bange for at hun så pludselig ikke melder sig selv... Kl 00.59 melder pigebarnet sig præcis som hvis der var blevet sat et vækkeur...

Sådan Ester! Go pige! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja og så mener August at det er morgen kl 4... Jeg gider ik mere...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja og så mener August at det er morgen kl 4... Jeg gider ik mere...!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Så små babyer skal ikke hoste... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja og så mener August at det er morgen kl 4... Jeg gider ik mere...!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter to latterlige døgn på søvnfronten og en pige der mere eller mindre græd sig i søvn i går, så har hun sovet 23-03 uden en lyd, spiste i søvne, kunne lægges direkte igen, fik sutten kl 06 og sov videre til 07 hvor hun lige har spist igen :blink

Det er SÅ crazy, altså! Som ved et trylleslag! Gad vide om det er overstået nu, så. Mine bryster går jo helt bananas, når der pludselig går 8-9 timer uden at der bliver spist på dem, efter et døgn med amning max hver anden time :o

Der skal vist malkes lidt ud i dag. Og så ved jeg da nu, at min mælkeproduktion KAN øges :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja og så mener August at det er morgen kl 4... Jeg gider ik mere...!

Fy for pokker. Det ER altså bare ikke ok, når det stadig er nat :( håber han gemmer på en go lur senere.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter to latterlige døgn på søvnfronten og en pige der mere eller mindre græd sig i søvn i går, så har hun sovet 23-03 uden en lyd, spiste i søvne, kunne lægges direkte igen, fik sutten kl 06 og sov videre til 07 hvor hun lige har spist igen :blink

Det er SÅ crazy, altså! Som ved et trylleslag! Gad vide om det er overstået nu, så. Mine bryster går jo helt bananas, når der pludselig går 8-9 timer uden at der bliver spist på dem, efter et døgn med amning max hver anden time :o

Der skal vist malkes lidt ud i dag. Og så ved jeg da nu, at min mælkeproduktion KAN øges :yay

:yay klikkede netop ind for at høre, hvordan det gik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay klikkede netop ind for at høre, hvordan det gik :)

:kiss

Hvordan er det gået hos dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Hvordan er det gået hos dig?

Ret okay - navnlig taget i betragtning, at min storsnorkende gemal også har sovet i soveværelset :rolleyes - bøvlet putning, men så amning kl 1 og kl 5 og op 8.20. Jeg har været lidt ekstra vågen, fordi den lille mus hoster, men det kan hun jo ikke gøre for :rolleyes

Her til formiddag er vi endda kun Sigrid, vapsen og mig hjemme - aaaaaaaaaahhhhhh.... :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter to latterlige døgn på søvnfronten og en pige der mere eller mindre græd sig i søvn i går, så har hun sovet 23-03 uden en lyd, spiste i søvne, kunne lægges direkte igen, fik sutten kl 06 og sov videre til 07 hvor hun lige har spist igen :blink

Det er SÅ crazy, altså! Som ved et trylleslag! Gad vide om det er overstået nu, så. Mine bryster går jo helt bananas, når der pludselig går 8-9 timer uden at der bliver spist på dem, efter et døgn med amning max hver anden time :o

Der skal vist malkes lidt ud i dag. Og så ved jeg da nu, at min mælkeproduktion KAN øges :yay

Fedt Susanne :yay Godt holdt ud :glad

Frygter da godt nok det tigerspring :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg altså synes det er synd for lille N at han skal lide sådan af luft i maven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg altså synes det er synd for lille N at han skal lide sådan af luft i maven :(

Lily prutter også meget, men synes egentlig ikke hun virker generet af det.

Græder han eller vrider sig? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg altså synes det er synd for lille N at han skal lide sådan af luft i maven :(

Sluger han meget luft, når han spiser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, Clara griner med lyd nu :kuller mit hjerte smelter lidt :wub :D

Åååh hvor skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily prutter også meget, men synes egentlig ikke hun virker generet af det.

Græder han eller vrider sig? :kram2

Han vågner fra lur (for tidligt, han er meget mere træt) ved at han ligger og vrider sig og græder, bliver sådan helt blå i bolden, presser og græder og efter lidt tid lykkes det ham så for det meste at prutte (luft). Og falder så af og til i søvn igen.

Nogle gange prutter han også bare sådan rimelig afslappet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sluger han meget luft, når han spiser?

Det er lidt svært at vurdere synes jeg. Men det tror jeg han gør, han bøvser i hvert fald altid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte nat... Mit længste stræk var vist nok på 1 time og 15 min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg altså synes det er synd for lille N at han skal lide sådan af luft i maven :(

Kan du hjælpe ham med at få dem ud? Min SP og Zoneterapeut har vist hvordan jeg kan vride Arthurs lår ind over tarmene i urets retning, og så skal jeg love for der kommer prutter! Han er helt salig bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver aldrig rigtig fan af, når andre skal holde min lille baby :blush

Troede kun det var mig der havde det sådan ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.