Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Nej det er virkelig ikke meget :(

D. 24/12 - Intet hele dagen, men én kæmpe bonusble lige inden sengetid (ud i julekjolen ;))

D. 25/12 - Intet hele dagen, men igen én kæmpe bonusble lige inden sengetid

D. 26/12 - Intet

I dag - Intet :unsure

I Sundhedsstyrelsens piece står der, at når de er over 1 måned, så kan der godt gå 1-2 uger imellem :chin:

Hun har ikke virket plaget, men synes hun er lidt presset her til aften.

Selvom de godt må når de når en vis alder, så er jeg altså også mest begejstret for at der kommer noget hver dag.

N har heldigvis fået gang i systemet igen. Men han er desværre stadigvæk meget plaget af luftprutter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih altså succesen fortsætter :glad Nu er aftensmaden indtaget i næsten normal mængde og uden han har været ved at gå til i hoste. Sikke glad man kan blive for det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom de godt må når de når en vis alder, så er jeg altså også mest begejstret for at der kommer noget hver dag.

N har heldigvis fået gang i systemet igen. Men han er desværre stadigvæk meget plaget af luftprutter :(

Ja jeg vil også helst have fyldte bleer hver dag :unsure

Dejligt at han har fået gang i systemet igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kan man købe køredragt til en præmatur baby pige (vægt 2500 g og længde 45 cm) ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg vil også helst have fyldte bleer hver dag :unsure

Dejligt at han har fået gang i systemet igen :)

Sofie nåede vist 4-5 døgn uden noget. Hun virkede ikke plaget af det og siden går der 2-3 døgn imellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kan man købe køredragt til en præmatur baby pige (vægt 2500 g og længde 45 cm) ???

Jeg har en fra Nameit i str. 50, som er ret lille i størrelsen. Skal ikke bruge den mere, hvis det er? Den er lyserød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie nåede vist 4-5 døgn uden noget. Hun virkede ikke plaget af det og siden går der 2-3 døgn imellem :)

Ej det er jeg glad for at høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie nåede vist 4-5 døgn uden noget. Hun virkede ikke plaget af det og siden går der 2-3 døgn imellem :)

Her går der også ofte nogle dage - og så tager hun så revanche. Nøj, hvor hun da fyldte bleer og sølede tøj af flere omgange juledag :o :o :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

 

Det er en helt ny oplevelse at se min bette unge i noget tøj som nææææsten passer :lol :lol 

 

Hun har lige fået en heldragt str 48 på i dag, og den passer nææææsten :lol Der er håb forude for at str 50 snart passer :lol :lol

Det må være dejligt :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må¨jeg anbefale at I evt. måler den?

Jeg ved nemlig af bitter erfaring at en lille køredragt kan være aaaalt for stor selv i str 50. Min str 50 - som var lille i str, blev målt til 45 cm fra skulder til fod, og bettepigen blev helt væk i den.

Jeg kan evt. måle vores fra 808 hvis det vil være en hjælp, Elisamus? Altså til sammenligning.

Den måler 50 cm udvendigt fra skulder til hæl. Lily brugte str. 50 de første 4 uger, men jeg har aldrig kunnet få presset hende i den dragt, men den er også godt forret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går der også ofte nogle dage - og så tager hun så revanche. Nøj, hvor hun da fyldte bleer og sølede tøj af flere omgange juledag :o :o :o

Rigtig rart at høre :) Jeg vasker gerne tøj - bare det kommer ud ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en fra Nameit i str. 50, som er ret lille i størrelsen. Skal ikke bruge den mere, hvis det er? Den er lyserød.[/

Det er en bekendt der har spurgt mig da hendes datter er født for tidligt og hun vidste at Klaudia har brugt str 44.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig rart at høre :) Jeg vasker gerne tøj - bare det kommer ud ^_^

Jeg kan huske, der engang gik 10 dage med Anabella uden fyldt ble - SÅ var der til gengæld gevinst efter en lur! Måtte smide tøjet ud og vaske voksiposen, haha!

Så længe de små ikke er plaget af det, er det fint, men jeg foretrækker også hver/hveranden dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Det tyder på anfaldsmedicinen hjælper Julius. Han har slet ikke host under denne lur endnu...

Juhuu! Fik I den orange?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuu! Fik I den orange?

Nej det var den orange vi havde, så vi fik den blå. Har været nødt til at give det i nat og pt hoster han meget selvom jeg lige har givet ventoline :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan huske, der engang gik 10 dage med Anabella uden fyldt ble - SÅ var der til gengæld gevinst efter en lur! Måtte smide tøjet ud og vaske voksiposen, haha!

Så længe de små ikke er plaget af det, er det fint, men jeg foretrækker også hver/hveranden dag :)

Tak for din historie også ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første aften med mos igår (han var forresten pænt stor fan den lille!) = god nat. Sov fra 18:30-3, flaske og videre til 6:10 :D jeg har kun måtte give han en hånd over en enkelt gang omkring midnat, imod normalt maange gange i løbet af en nat. At moren så vågner et par gange fordi hun ikke kan forstå der er sådan en ro... Tjah, det er jo ikke babyens skyld :LOLhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det var den orange vi havde, så vi fik den blå. Har været nødt til at give det i nat og pt hoster han meget selvom jeg lige har givet ventoline :(

Nårh ja, det var omvendt. Øv! Men han ska også gerne hoste nu. Medicinen går ned og løsner op, så det giver god mening. Sådan har det hvert fald altid været hos Anabella. Så hoster hun helt vildt lidt tid efter masken, fordi den hjælper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok ved at være pænt træt af en baby der ik kan finde ud af at sove.. Den stille periode som vi sku ha haft her i julen mellem 4. Og 5. Tigerspring er en saga blot... Vi har haft en irritabel baby som kun kan sove 2 timers stræk.. Om natten! Jeg synes bare at jeg har brug for at vide at August godt kan sove længere stræk snart... Men det virker ærlig talt til at han allerede er startet op på 5. Spring - 14 dage før tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh ja, det var omvendt. Øv! Men han ska også gerne hoste nu. Medicinen går ned og løsner op, så det giver god mening. Sådan har det hvert fald altid været hos Anabella. Så hoster hun helt vildt lidt tid efter masken, fordi den hjælper.

Ok jeg giver ham sprayen når han har hoste anfald :huh Jeg er lidt forvirret omkring det medicin til AB og generelt AB...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille forbedring i Julius søvn i nat. Gav ham ventoline i nat pga han ikke kunne falde i søvn pga hoste... Og kroppen klør også en lille smule endnu... Men han tog da en stræk på 4/4,5 time i nat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er der hul igennem :yay

En masse lort lige midt i 5-ugers undersøgelsen hos lægen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok jeg giver ham sprayen når han har hoste anfald :huh Jeg er lidt forvirret omkring det medicin til AB og generelt AB...

Når Anabella har det, får hun den blå konsekvent fire gange dagligt og ikke nødvendigvis i forbindelse med et decideret hosteanfald.

Jeg ved heller ik, så meget om det sådan generelt. Min erfaring er, at alm læger ikke ved så meget hvert fald og vi fik den bedste vejledning på børnemodtagelsen i forbindelse med en indlæggelse.. Så det er altid det, vi tager udgangspunkt i, når det er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er der hul igennem :yay

En masse lort lige midt i 5-ugers undersøgelsen hos lægen :D

Perfekt :D :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er der hul igennem :yay

En masse lort lige midt i 5-ugers undersøgelsen hos lægen :D

Perfekt :D :yay :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.