Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Bliver aldrig rigtig fan af, når andre skal holde min lille baby :blush

Jeg er bare kræsen med valg af 'holder' - min søster og min svigermor er fx på pluslisten, imens min mor er øverst på minuslisten :rolleyes

Ofte undgår jeg det bare lidt diskret, hvis det ikke lige er mine egne favoritter :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Troede kun det var mig der havde det sådan ^_^

Det lader åbenbart til, at vi er mange ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

  

:kram

  

Fy for pokker. Det ER altså bare ikke ok, når det stadig er nat :( håber han gemmer på en go lur senere.

:kram

Tak for krammere og søde ord - nej alina det er nemlig ik ok - men jeg tror at han er pænt ligeglad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu for pokker op med at fyre raketter af på det her tidspunkt.

En ting er at jeg ikke forventer at min baby sover i nat, men lad ham nu i det mindste få en ordentlig middagslur i stedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ik de her pis opvågninger hver 2. Time... Jeg synes virkelig at det trækker tænder ud... Hvornår får vi mon lov til at opleve en go nat? Det kan tælles på en hånd hvor mange nætter vi har oplevet et stræk på 5 eller 6 timer...

Jeg er træt!! Lige nu er jeg meget glad for vores beslutning om at være hjemme nytårsaften ...

I hear you...

Bortset fra at vi aldrig har oplevet så længe stræk endnu. Lige over 4 timer er den absolutte rekord herhjemme :(

Skal vi ikke satse på at begge drenges nytårsforsæt er at sove igennem *håbe håbe håbe*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Én sølle time blev det til pga latterlige mennesker der skal fyre raketter af mens det ikke engang er mørkt

Forudser total lortedag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lader åbenbart til, at vi er mange ;)

Åbenbart :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nina - de er også begyndt her med fyrværkeri og jeg blir så sur!

Jo det ku da være dejligt hvis de gad det! Men er bange for at den 5. Tiger ikke er helt på samme bølgelængde ... Og er temmelig sikker på at den og den 4. Tiger er blevet enige om ikke at gi august en pause i udviklingen ... De virker nemlig til at overlappe hinanden ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja og så mener August at det er morgen kl 4... Jeg gider ik mere...!

:kram2 til dig!

Sikke da noget med den søvn! Det er bare så surt, når det ikke fungerer!

Vi var igennem noget lignende tidligere i december og tænker det helt klart var appetitspring.. Han meldte sig mellem hver 1,5 - 2 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nytår alle sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør hoste som har været her i snart 5 uger.. Er det noget man kan gøre noget ved?? Han døjer ikke med slim i halsen lyder det til. Ved min 8-ugers undersøgelse lyttede lægen på ham, men havde ikke noget at bemærke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør hoste som har været her i snart 5 uger.. Er det noget man kan gøre noget ved?? Han døjer ikke med slim i halsen lyder det til. Ved min 8-ugers undersøgelse lyttede lægen på ham, men havde ikke noget at bemærke.

De gør ikke noget ved hoste i den alder. Vi fik hostesaft til den ældste, da hun var 1,5år og selv der var de ikke vilde med det.

Hoster han om natten eller er det kun om dagen? Nogle gange finder de små banditter jo ud af at de kan lave en bestemt lyd og derved får opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Lily 6 uger gammel :kuller

Åh tiden går for stærkt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Lily 6 uger gammel :kuller

Åh tiden går for stærkt!

I hear you! Nohr er 1 måned i dag :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De gør ikke noget ved hoste i den alder. Vi fik hostesaft til den ældste, da hun var 1,5år og selv der var de ikke vilde med det.

Hoster han om natten eller er det kun om dagen? Nogle gange finder de små banditter jo ud af at de kan lave en bestemt lyd og derved får opmærksomhed.

Det er kun om dagen, og langt fra hele tiden, men typisk når han ligger på legetæppet eller lige er kommet ind fra lur udenfor. :chin: jeg tror nu ikke det er for opmærksomhedens skyld, så tror jeg han ville gøre det oftere.

Hvad med vaccinationen om 10 dage? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I hear you! Nohr er 1 måned i dag :O

Tillykke ^_^

Åh men jeg kan slet ikke få nydt hende nok! Det spøger meget i mig, at det her er min sidste baby :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke ^_^

Åh men jeg kan slet ikke få nydt hende nok! Det spøger meget i mig, at det her er min sidste baby :(

Du må få en mere ;)

Ej jeg kender godt følelsen! Jeg stresser lidt over at tiden den flyver alt for stærkt :( vores små pus er jo allerede ikke de der nyfødte mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må få en mere ;)

Ej jeg kender godt følelsen! Jeg stresser lidt over at tiden den flyver alt for stærkt :( vores små pus er jo allerede ikke de der nyfødte mere!

Det kommer desværre ikke til at ske. Jeg har det egentlig også fint nok med 2 børn. Det er bare trist aldrig at skulle have en baby igen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer desværre ikke til at ske. Jeg har det egentlig også fint nok med 2 børn. Det er bare trist aldrig at skulle have en baby igen :wub

Så må du gramse på andres babyer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun om dagen, og langt fra hele tiden, men typisk når han ligger på legetæppet eller lige er kommet ind fra lur udenfor. :chin: jeg tror nu ikke det er for opmærksomhedens skyld, så tror jeg han ville gøre det oftere.

Hvad med vaccinationen om 10 dage? :unsure

Det er kun hvis de har feber, at man ikke vaccinere. CM var møg forkølet til 3mdrs, men det var ikke et problem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun hvis de har feber, at man ikke vaccinere. CM var møg forkølet til 3mdrs, men det var ikke et problem

Godt at høre, tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer desværre ikke til at ske. Jeg har det egentlig også fint nok med 2 børn. Det er bare trist aldrig at skulle have en baby igen :wub

Hørt :) Men der er nu også fordele ved at komme ud over babyfasen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hørt :) Men der er nu også fordele ved at komme ud over babyfasen :rolleyes

Helt bestemt :) Og jeg glæder mig også til at se hende vokse op og se hvad hun bliver for én :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer desværre ikke til at ske. Jeg har det egentlig også fint nok med 2 børn. Det er bare trist aldrig at skulle have en baby igen :wub

Pudsigt. Jeg synes ikke det er trist. Jeg ELSKER Sofie og hun fuldender noget i mig. Jeg elsker hendes duft og at holde hendes lille hånd, men jeg er på ingen måde ked af, at jeg ikke skal starte forfra en gang til!

Det havde jeg faktisk forventet, at jeg ville være, men det er dejligt, at være så afklaret. Det håber jeg også du bliver på et tidspunkt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pudsigt. Jeg synes ikke det er trist. Jeg ELSKER Sofie og hun fuldender noget i mig. Jeg elsker hendes duft og at holde hendes lille hånd, men jeg er på ingen måde ked af, at jeg ikke skal starte forfra en gang til!

Hvor dejligt. Så er det jo nok det helt rigtige :)

Indtil videre har Lily jo været så uforskammet nem, så derfor ville jeg ikke være ked af, at skulle gøre det her igen ;)

Jeg har det dog også som du skriver med, at hun fuldender mig (godt formuleret). Det er virkelig som om, at jeg har ventet på hende hele mit liv. Elsker hende sindssyg højt :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.