Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Im BAAACK :p

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Undre mig over hvorfor CM er gået fra at sove et første stræk på 4-5 timer til nu kun at sove 3 timer (som er det interval hun plejer at sove med efter første stræk), de sidste par dage

I nat har den endda heddet 3-2-2-2,5 - men mistænker om det måske er 3 måneders appetitspringet

Vi har lige været igennem noget der minder om her i starten af ugen.. Og her er det helt klart appetitspring. Følte ikke at jeg lavede andet end at amme i tirsdags. Og M blev 12 uger i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Im BAAACK :P

 

Velkommen! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi også appetitspring. Så C har siden kl 04 sovet max 1 time af gangen og ofte sover hun kun en halv time før hun vågner og vil spise. Og så er det bare hårdt når hun bliver så frustreret ved brystet fordi hun ikke får nok. Håber snart vi er igennem det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Im BAAACK :p

:loveshower :loveshower :yay :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor læser man om appetitspring henne? Også i vidunderlige uger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor læser man om appetitspring henne? Også i vidunderlige uger?

Nope...Google det :) Der ligger et appetitspring med 3 uger, så 2-3 måneder og igen med 6 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Super tak :) Så mange ting man skal til at lære ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu i venteværelset i børnemodtagelsen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu i venteværelset i børnemodtagelsen :(

Åh nej! Pga feberen?

Jeg fik slet ikke sendt dig en krammer, så den kommer her ;)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Im BAAACK :p

And we love it :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu i venteværelset i børnemodtagelsen :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh men Mie nåede da at være feber og forkølelses fri i 10 dage inden hun nu igen er max snottet og hoster og på grænsen febermæssig :(

Suk og det er ikke engang vinter endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh men Mie nåede da at være feber og forkølelses fri i 10 dage inden hun nu igen er max snottet og hoster og på grænsen febermæssig :(

Suk og det er ikke engang vinter endnu

Ej, det er altså øv! God bedring med hende. Jeg håber ikke, det bliver slemt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu i venteværelset i børnemodtagelsen :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er altså øv! God bedring med hende. Jeg håber ikke, det bliver slemt :kiss

Tak søde :kiss håber heller ikke det bliver for slemt. Er næsten 100 % alene på hende indtil søndag i næste uge!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej! Pga feberen?

Jeg fik slet ikke sendt dig en krammer, så den kommer her ;)

:kram

Ja. Pludselig var den 40,4 og han var ikke helt kontaktbar og lå bare og klynkede :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Pludselig var den 40,4 og han var ikke helt kontaktbar og lå bare og klynkede :(

Ej for pokker håber A er okay? Og selvfølgelig også on du er okay?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Pludselig var den 40,4 og han var ikke helt kontaktbar og lå bare og klynkede :(

Ej da. Jeg krydser fingre for jer! Og har du overskud må du gerne give en Update - evt bare på SMS.

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for pokker håber A er okay? Og selvfølgelig også on du er okay?

Det er nok bare virus, men hvis han fortsætter med så høj feber, syntes lægen at vi skulle tage til egen læge imorgen og få målt crp igen. Det kan være en bakteriel infektion på vej op :(

Har giga stress over natten - fordi han er så lille/vejer så lidt må vi kun give ham panodil hver 8. Time (fordi han kaster op af det flydende og vi derfor kun kan give stikpillernek) og så har det jo nada effekt i forhold til feberen, (det tager dog tandsmerterne ;) ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss håber heller ikke det bliver for slemt. Er næsten 100 % alene på hende indtil søndag i næste uge!!!

Det er sgu dårlig timing! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej da. Jeg krydser fingre for jer! Og har du overskud må du gerne give en Update - evt bare på SMS.

:kiss

Har lige skrevet lidt ;) Men vi er hjemme igen, fordi han fejler jo ikke noget, de kan gøre noget ved :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ALDRIG har mine bryster været så ømme som i dag.

Zoey har sit første tigerspring, og her til aftrn er den virkelig taget til.

Hun har ikke sovet i snart 4 timer, og der går ikke 20 minutter inden hun vil sidde i mine bryster igen.

I morges og formiddags var det ikke nær så slemt , og hun sov efter at have spist..

Jeg forbereder mig på ikke at få sovet i nat..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige skrevet lidt ;) Men vi er hjemme igen, fordi han fejler jo ikke noget, de kan gøre noget ved :(

Åh, det havde jeg ikke set ;)

Øv, at der ikke kan gøres noget. Forhåbentlig er det hurtigt overstået. I har dælme været hårdt ramt - stakkels Albert og hans mor :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.