Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Vi startede med d dråber i onsdags. Og det har fra fredag hun begyndte at være pylret og have svært ved at sove lange lure, men det er først i nat og i dag hun er blevet helt utrøstelig. Har godt tænkt på om det kunne være dråberne. Det kan da være vi skal prøve nogle andre - men hvilke?

Tak for kram :)

Jeg tror også reaktionen først kom en eller to dage efter. Vi giver D pearls - som ellers først er anbefalet fra 11 år, men både læge og sp sagde god for dem.

Jeg ville hvis jeg var jer, stoppe med D dråber en uges tid og se om det har nogen effekt, og hvis der ingen ændring er så starte på dem igen, og ellers starte på nogle andre uden kokosolie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tumlepigen - jeg håber at i får en rigtig hyggelig dag hvor i forhåbentlig får mulighed for at tænke på lidt andet end jeres børn - og ellers er det altså også ok - de fylder jo meget i vores liv de små guldklumper.

Det er jo ikke altid at man får mulighed og tid til at få snakket om dem i hverdagen.

Man kan også købe noget der hedder gummedråber du kan smøre på, og noget natur-noget der hedder camomilla comp, som sku være rigtig godt og beroligende (det er noget min kst terapeut anbefaler)

Tak for det, søde du.

Vi havde det rigtig hyggeligt :)

Tak for tip til gummerne :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er spændt på hvornår J syntes det er morgen :unsure han gik kold kl 17 efter babysvømning og han lader bestemt til at være tjekket ud for idag. Vågnede lige op til en flaske kl 19:30, men faldt i søvn midt i bøvseriet :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De bedste ammebrikker? Jeg har nogle medela, men synes de er ret dyre. Er de andre, billigere mærker lige så gode? Jeg har nemlig en der kun spiser med brik, og det ville være rart ikke at skulle rengøre hele tiden når man kun har 2 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De bedste ammebrikker? Jeg har nogle medela, men synes de er ret dyre. Er de andre, billigere mærker lige så gode? Jeg har nemlig en der kun spiser med brik, og det ville være rart ikke at skulle rengøre hele tiden når man kun har 2 ;)

Aner intet om ammebrikker, men vil sige velkommen herind :balloons :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner intet om ammebrikker, men vil sige velkommen herind :balloons :)

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De bedste ammebrikker? Jeg har nogle medela, men synes de er ret dyre. Er de andre, billigere mærker lige så gode? Jeg har nemlig en der kun spiser med brik, og det ville være rart ikke at skulle rengøre hele tiden når man kun har 2 ;)

Er det planen at fortsætte med brikker eller vil du forsøge at skippe dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De bedste ammebrikker? Jeg har nogle medela, men synes de er ret dyre. Er de andre, billigere mærker lige så gode? Jeg har nemlig en der kun spiser med brik, og det ville være rart ikke at skulle rengøre hele tiden når man kun har 2 ;)

Kan desværre ikke hjælpe med brikker. Men endnu engang velkommen herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det planen at fortsætte med brikker eller vil du forsøge at skippe dem?

Det ved jeg ikke endnu. Kører med brikker så længe hun ikke vil andet. Mine brystvorter er vist lidt svære for hende at gribe om, så det fungerer bedst med brikker. Og det gør mig intet. Troede nemlig slet ikke at jeg skulle amme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg ikke endnu. Kører med brikker så længe hun ikke vil andet. Mine brystvorter er vist lidt svære for hende at gribe om, så det fungerer bedst med brikker. Og det gør mig intet. Troede nemlig slet ikke at jeg skulle amme ;)

Avent mener jeg har nogle gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De bedste ammebrikker? Jeg har nogle medela, men synes de er ret dyre. Er de andre, billigere mærker lige så gode? Jeg har nemlig en der kun spiser med brik, og det ville være rart ikke at skulle rengøre hele tiden når man kun har 2 ;)

Pigeons er også gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A plejer at sove omkring 45 min til morgenlur. Nu har han taget to timer :blink

PS. Jeg HADER vintertid :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii, natten har været overraskende god! Det virker til at det hjalp på C at hun fik sovet lidt, så måske har hun bare ekstremt overtræt i går. Jeg håber i hvert fald at jeg får min glade baby tilbage i dag! Men uanset hvad har jeg i hvert fald lidt mere overskud efter noget søvn! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A plejer at sove omkring 45 min til morgenlur. Nu har han taget to timer :blink

PS. Jeg HADER vintertid :prik

Den klub er jeg også medlem af, lorte vintertid!

A må være dejlig udhvilet når han ståe op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii, natten har været overraskende god! Det virker til at det hjalp på C at hun fik sovet lidt, så måske har hun bare ekstremt overtræt i går. Jeg håber i hvert fald at jeg får min glade baby tilbage i dag! Men uanset hvad har jeg i hvert fald lidt mere overskud efter noget søvn! :)

Dejligt at høre :kram2

Ogja, uanset så har man bare så meget mere overskud efter en ok nats søvn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den klub er jeg også medlem af, lorte vintertid!

A må være dejlig udhvilet når han ståe op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er spændt på hvornår J syntes det er morgen :unsure han gik kold kl 17 efter babysvømning og han lader bestemt til at være tjekket ud for idag. Vågnede lige op til en flaske kl 19:30, men faldt i søvn midt i bøvseriet :p

Han sov sgu til 7:30 som han plejer. Vi har godt nok været heldige ifht vintertid - indtil videre har han overhovedet ikke været mærket af det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han sov sgu til 7:30 som han plejer. Vi har godt nok været heldige ifht vintertid - indtil videre har han overhovedet ikke været mærket af det :yay

Pris dig lykkelig for, han ikke er ældre og har flere faste rytmer. Her er det op ad bakke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pris dig lykkelig for, han ikke er ældre og har flere faste rytmer. Her er det op ad bakke!

Det gør jeg også - virkelig. Det er nok første og eneste gang vi ikke kommer til at bøvle med skiftene, så vi nyder at det gik godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel sover pt på 2. Time i barnevognen :yay

Det må siges at være en god start på operation barnevogns tilvænning, som for alvor blev sparket i gang i dag :lolhit :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg også - virkelig. Det er nok første og eneste gang vi ikke kommer til at bøvle med skiftene, så vi nyder at det gik godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pris dig lykkelig for, han ikke er ældre og har flere faste rytmer. Her er det op ad bakke!

Altså Albert (og Edith) har bare fortsat som de plejer uden hensyn til normaltid :)

Det er virkelig skørt, at nogle reagerer så meget og andre slet ikke :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Jeg ved ikke rigtig, hvordan vi skal ændre på A's rytme. Han er fuldstændig på klokkeslæt mht søvn om natten; bliver lagt 19-19.30 og vågner 5.30-6. Det er jo så rykket en time nu, så han vågner 4.30 :blink

Øv! Han sover på samme tid som normalt? Kan I trække det om aftenen, bare et kvarter af gangen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at købe dem jeg har i forvejen. Også selvom de er noget dyrere. Men ved de virker. Alt til babyer er sku så dyrt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Han sover på samme tid som normalt? Kan I trække det om aftenen, bare et kvarter af gangen?

Vi prøvede at trække den i går, men det er dælme svært. Også selvom han fik en lidt sen lur ved 17-tiden. Jeg overvejer faktisk, om vi skal kæmpe for, at han bliver lagt senere i seng. Det er jo slet ikke morgen kl 5.30!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.