Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Det er nok bare virus, men hvis han fortsætter med så høj feber, syntes lægen at vi skulle tage til egen læge imorgen og få målt crp igen. Det kan være en bakteriel infektion på vej op :(

Har giga stress over natten - fordi han er så lille/vejer så lidt må vi kun give ham panodil hver 8. Time (fordi han kaster op af det flydende og vi derfor kun kan give stikpillernek) og så har det jo nada effekt i forhold til feberen, (det tager dog tandsmerterne ;) ).

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, det havde jeg ikke set ;)

Øv, at der ikke kan gøres noget. Forhåbentlig er det hurtigt overstået. I har dælme været hårdt ramt - stakkels Albert og hans mor :( :kram2

Tror vi postede på samme tid ;)

Jeg gider heller ikke mere - jeg kommer aldrig til at sove og jeg ved ikke hvad vi gør med Ediths fødselsdagsfest på lørdag, hele familien skulle komme og fejre hende og hun har snakket om det hele ugen :boo

Der er jo ingen, der kommer hvis vi har syg Albert.. Ej, jeg er virkelig trist og bekymret :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring :kram

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgu dårlig timing! :prik

Mega. Men mandens årlig druktur med folkeskole kammerater falder denne weekend, og næste uge skal han på kursus tirsdag-torsdag på Sjælland - og fredag holder hans forlover 30 år. Og ved han er minus værd både på søndag og lørdag i næste uge.

Så håber ikke hun er syg. Har godt nok både barnets 1. Og 2. Sygedag - men er træls at skulle bruge efter kun 3 uger på job.

Men har lige været inde hos hende, fordi hun klynker og klynker og stor hoster. Og hun føles meget varm nu :(

Lille tut altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi postede på samme tid ;)

Jeg gider heller ikke mere - jeg kommer aldrig til at sove og jeg ved ikke hvad vi gør med Ediths fødselsdagsfest på lørdag, hele familien skulle komme og fejre hende og hun har snakket om det hele ugen :boo

Der er jo ingen, der kommer hvis vi har syg Albert.. Ej, jeg er virkelig trist og bekymret :(

Jeg kan godt fornemme, at du er både trist og bekymret. Forhåbentlig bliver han hurtigt rask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega. Men mandens årlig druktur med folkeskole kammerater falder denne weekend, og næste uge skal han på kursus tirsdag-torsdag på Sjælland - og fredag holder hans forlover 30 år. Og ved han er minus værd både på søndag og lørdag i næste uge.

Så håber ikke hun er syg. Har godt nok både barnets 1. Og 2. Sygedag - men er træls at skulle bruge efter kun 3 uger på job.

Men har lige været inde hos hende, fordi hun klynker og klynker og stor hoster. Og hun føles meget varm nu :(

Lille tut altså

Åh, stakkels Mie :kiss Men om du holder barnets sygedag efter tre dage eller tre mdr gør jo ingen forskel. Jeg ville helt sikkert have det på samme måde, men du kan ikke bruge det til noget. Hvis Mie er syg, er hun syg, og så har hun brug for dig. Heldigvis er der snart weekend, og det koster jo ikke sygedage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt fornemme, at du er både trist og bekymret. Forhåbentlig bliver han hurtigt rask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste har jo børn og bliver jo nok væk så.. Vi har købt ind til mad og kage til 23, men bliver nok 9, hvis dem med børn ikke kommer :(

Ej det hele ramler lige nu :(

Åh, for pokker altså, søde. Det skal nok gå. Vi krydser alt for hurtig fremgang med ham, så I kan få fejret den skønne Edith på lørdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Im BAAACK :p

:glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste har jo børn og bliver jo nok væk så.. Vi har købt ind til mad og kage til 23, men bliver nok 9, hvis dem med børn ikke kommer :(

Ej det hele ramler lige nu :(

:kram

Håber på hurtig bedring så I kan få lov at holde fødselsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super tak :) Så mange ting man skal til at lære ;)

Ja det er fagre nye verden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er fagre nye verden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, for pokker altså, søde. Det skal nok gå. Vi krydser alt for hurtig fremgang med ham, så I kan få fejret den skønne Edith på lørdag.

:kram

Håber på hurtig bedring så I kan få lov at holde fødselsdag

Tak begge :kiss

Han vågnede for snart en time siden og rystede, så der tror jeg temperaturen steg igen. Panodilen han fik på børnemodtagelsen er vist ude af kroppen og for han er urolig og meget varm.

Men han har fået mad fra begge bryster og et par godnatsange og nu sover han vist igen.

Han må fryse så vildt meget :( han har kun ble på og soveværelset er koldt, men forhåbentligt må det holde feberen nede :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge :kiss

Han vågnede for snart en time siden og rystede, så der tror jeg temperaturen steg igen. Panodilen han fik på børnemodtagelsen er vist ude af kroppen og for han er urolig og meget varm.

Men han har fået mad fra begge bryster og et par godnatsange og nu sover han vist igen.

Han må fryse så vildt meget :( han har kun ble på og soveværelset er koldt, men forhåbentligt må det holde feberen nede :goodluck

Rigtig god bedring :kiss

Jeg håber at han hurtig bliver frisk.

Mht Es fødselsdag hvis han ikke er frisk har i så ikke nogen der evt kunne lægge hus til og så kunne far eller du hvis A også tager flaske holde hendes fødselsdag ude af huset. Lappeløsning I Know men måske bedre end alternativet når hun nu glæder sig så meget.

Tænker at det også har været hårdt for hende at blive storesøster.

Mange tanker og håb om hurtig bedring herfra :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til baby salmesang idag. Det er jeg lidt spændt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha god medring med ham fru SP :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får besøg af SP i dag. Det er jeg spændt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god bedring :kiss

Jeg håber at han hurtig bliver frisk.

Mht Es fødselsdag hvis han ikke er frisk har i så ikke nogen der evt kunne lægge hus til og så kunne far eller du hvis A også tager flaske holde hendes fødselsdag ude af huset. Lappeløsning I Know men måske bedre end alternativet når hun nu glæder sig så meget.

Tænker at det også har været hårdt for hende at blive storesøster.

Mange tanker og håb om hurtig bedring herfra :kiss

Tak :kiss

Altså ikke rigtig, vi har overvejet mulighederne pg hælder nok mest til at rykke det til søndag, hvis han stadig er helt slatten idag..

Det har nemlig været et hårdt 1/2 år for hende og selvom hun elsker at have en lillebror, så synes jeg også virkelig at hun skal have en dag bare for hende..

Nu må vi se når Albert vågner igen. Regner med at tage til læge igen og få målt infektionstallet igen for at se hvad hans krop har gang i .chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha god medring med ham fru SP :kram

Tak :kiss

Og velkommen herinde :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Im BAAACK :p

Velkommen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Dejligt, at det gik fint og jeg forstår godt dine tanker - jeg glæder mig virkelig heller ikke til Albert også skal i vuggestue hver dag og Edith skal have længere dage hver dag :(

Heldigvis har jeg fast en ugentligt fridag indtil maj og så en enormt fleksibel arbejdsuge, når jeg igen starter i vagtordningen..

Det bliver godt nok stramt :(

Heldige dig med fleksibel arbejde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram og ønsker om wupti-bedring til Albert og Mie (og andre syge børn!)!!

:kram til mødrene også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Og velkommen herinde :yay

Tusind tak :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, stakkels Mie :kiss Men om du holder barnets sygedag efter tre dage eller tre mdr gør jo ingen forskel. Jeg ville helt sikkert have det på samme måde, men du kan ikke bruge det til noget. Hvis Mie er syg, er hun syg, og så har hun brug for dig. Heldigvis er der snart weekend, og det koster jo ikke sygedage ;)

Mit arbejde er ret large tror jeg. Men øv at måtte bruge allerede. Har brugt en Idag. Mest af alt fordi det er synd at lille trolden er skidt igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram og ønsker om wupti-bedring til Albert og Mie (og andre syge børn!)!!

:kram til mødrene også!

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.