Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Lortetænder/hoste/snot :prik

ÆV :( :kram2  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åååååh.

Jeg kan snart ikke mere.

Appetit spring eller ej, så er det snart ikke til at holde ud længere.

I hvert fald ikke for mine brystvorter, NEJ hvor gør de baller.

Hun har lagt ved mine bryster i snart en time.

Og hun bliver ved med at gøre som om hun er sulten.

Men når hun så bliver lagt til igen, så tager hun ikke fat, hun tager den kun lige ind i munden og smager og kaster så hovedet væk igen.

Jeg har simpelt hen så ondt.

Men vil samtidig heller ikke virke som om jeg ikke giver min datter mad.

Nu er hun blevet lagt i liften, med sin sut.

Og kæresten har givet hende sukkervand, da hun stadig ingen afføring har, men hun presser som bare pokker.

Jeg tror også vejen frem i det tilfælde er sutten.. :) Min datter kan også godt gøre som at hun er sulten, men afviser brystet når hun bliver lagt til. Men så får hu sutten og er tilfreds med den. Men det er hårdt!

Drikker du ammethe? Jeg tænker i forhold til afføring? Der er nemlig fennikel i, som har en god effekt på tarmene og dermed afføring. Ellers kan en KST løsne op og få dem til at, pardon my french, skide :) Begge dele har hjulpet her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆV :( :kram2 :kiss

Jep.... klatøjet og røde kinder og har svært ved at finde ro til lur :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også vejen frem i det tilfælde er sutten.. :) Min datter kan også godt gøre som at hun er sulten, men afviser brystet når hun bliver lagt til. Men så får hu sutten og er tilfreds med den. Men det er hårdt!

Drikker du ammethe? Jeg tænker i forhold til afføring? Der er nemlig fennikel i, som har en god effekt på tarmene og dermed afføring. Ellers kan en KST løsne op og få dem til at, pardon my french, skide :) Begge dele har hjulpet her!

Jeg vidste slet ikke år der fandtes sådan en The :)

Kan man få den The nogle steder?

Og KST?

Og hun faldt til ro efter at have fået sutten og en trøje der dufter af mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste slet ikke år der fandtes sådan en The :)

Kan man få den The nogle steder?

Og KST?

Og hun faldt til ro efter at have fået sutten og en trøje der dufter af mig

Kst = kranio sakral terapi. Vi er fan med kst til de små hjemme hos os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååååh.

Jeg kan snart ikke mere.

Appetit spring eller ej, så er det snart ikke til at holde ud længere.

I hvert fald ikke for mine brystvorter, NEJ hvor gør de baller.

Hun har lagt ved mine bryster i snart en time.

Og hun bliver ved med at gøre som om hun er sulten.

Men når hun så bliver lagt til igen, så tager hun ikke fat, hun tager den kun lige ind i munden og smager og kaster så hovedet væk igen.

Jeg har simpelt hen så ondt.

Men vil samtidig heller ikke virke som om jeg ikke giver min datter mad.

Nu er hun blevet lagt i liften, med sin sut.

Og kæresten har givet hende sukkervand, da hun stadig ingen afføring har, men hun presser som bare pokker.

Lyder hårdt! Men godt hun faldt til ro ved sutten og dine trøje.

Min sp siger, at babys tegn for ondt i maven minder meget om det tegn de giver, når de er sulten. Som i at man ikke rigtig kan se forskel, når de er så små, andet end at de ikke ville dige når de får brystet. Måske det er tilfældet hos jer?

Men appetitspring kan også være utrolig hårde at komme igennem.

Har du noget at smøre dine brystvorter med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder hårdt! Men godt hun faldt til ro ved sutten og dine trøje.

Min sp siger, at babys tegn for ondt i maven minder meget om det tegn de giver, når de er sulten. Som i at man ikke rigtig kan se forskel, når de er så små, andet end at de ikke ville dige når de får brystet. Måske det er tilfældet hos jer?

Men appetitspring kan også være utrolig hårde at komme igennem.

Har du noget at smøre dine brystvorter med?

Ja jeg age lansinoh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel også for meget at forlange en god nat, når man endelig for en gangs skyld får lagt Freya let og uden for meget gråd til nat... hun vågnede efter knap 2 timer og spiste og sov så igen.. meget normalt. Men efter en halv time vågner hun igen og er bare VÅGEN! Det er nu 40 min siden og hun vil ikke sove igen. Og jeg der ellers var lige ved at gå i seng selv. Suk.. sov nu barn. Det er nat nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeah klaudia kravlede sit første skridt i dag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt timing fra eigils side af. Vi har dåb idag og lige i nat vælger han at sove 20-03.41(vintertid) hvilket jo faktisk betyder at klokken næsten er 5 efter sommertid = masser af søvn til både mor og Eigil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste slet ikke år der fandtes sådan en The :)

Kan man få den The nogle steder?

Og KST?

Og hun faldt til ro efter at have fået sutten og en trøje der dufter af mig

Ammethe kan bl.a.købes hos Matas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt timing fra eigils side af. Vi har dåb idag og lige i nat vælger han at sove 20-03.41(vintertid) hvilket jo faktisk betyder at klokken næsten er 5 efter sommertid = masser af søvn til både mor og Eigil.

:yay

God dåbsdag og tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er så fra snøvsen i nat - hun har snart været vågen i 1,5 time hvilket hun ALDRIG er. Lige i dag hvor manden og jeg skal ud alene til brunch for første gang i omk 1 år :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er så fra snøvsen i nat - hun har snart været vågen i 1,5 time hvilket hun ALDRIG er. Lige i dag hvor manden og jeg skal ud alene til brunch for første gang i omk 1 år :(

Øv - :kram

Håber at i får en god brunch alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er så fra snøvsen i nat - hun har snart været vågen i 1,5 time hvilket hun ALDRIG er. Lige i dag hvor manden og jeg skal ud alene til brunch for første gang i omk 1 år :(

Øv :( Håber I får noget godt kvalitetstid alligevel :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er så fra snøvsen i nat - hun har snart været vågen i 1,5 time hvilket hun ALDRIG er. Lige i dag hvor manden og jeg skal ud alene til brunch for første gang i omk 1 år :(

Øv øv:kram2

Håber i kommer til at have en god brunch alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, fik aldrig skrevet efter Julius' røntgen af hoften.

Alt er, som det skal være :) Men bruger han ikke benene 100% ens om 3 mdr., skal han tjekkes igen.

Det er allerede blevet bedre og han støtter mere på det nu og i længere tid ad gangen :)

Ps. Fuck jeg hader vintertid! Stod op kl 4.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak LeneLN, mama Lou og Maria.

Jeg tror vi aflyser brunch. Vi har ikke sovet siden 2.30-ish og Leonora er virkelig ked. Ved ikke om hun har ondt :unsure

Hvordan ved I andre om det er tænder? Hun spiser sin havregrød. Må man give noget hvis det er tænder?

Nu er Filippa lige vågnet og har haft uheld i sengen - ikke vores dag i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, fik aldrig skrevet efter Julius' røntgen af hoften.

Alt er, som det skal være :) Men bruger han ikke benene 100% ens om 3 mdr., skal han tjekkes igen.

Det er allerede blevet bedre og han støtter mere på det nu og i længere tid ad gangen :)

Ps. Fuck jeg hader vintertid! Stod op kl 4.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak LeneLN, mama Lou og Maria.

Jeg tror vi aflyser brunch. Vi har ikke sovet siden 2.30-ish og Leonora er virkelig ked. Ved ikke om hun har ondt :unsure

Hvordan ved I andre om det er tænder? Hun spiser sin havregrød. Må man give noget hvis det er tænder?

Nu er Filippa lige vågnet og har haft uheld i sengen - ikke vores dag i dag :(

Ej tumle hvor er det træls for jer :( øv med aflyst brunch, tissen igennem og pyller pige.

Da Mies første to tænder brød igennem (jep vi tager dem 2 ad gangen ;) ) var jeg på apoteket og spørge. Så der købte jeg noget xylocain 2% creme som er smerte og kløestillende. Det smurte jeg et meget tyndt lag direkte på gummerne. Og det hjalp virkelig meget.

M har også haft to urolige nætter her i weekenden, og når girlys T også har sovet dårligere end vanligt - tænker jeg også om det lige er tigeren der giver et sidste bid fra sig inden den smutter om et par dage. Den har jo ellers kun vist sig (omend grumt) i starten af springet. - haha men det er mit håb om at det bare er derfor vi har Hart max klynke mus som vågner konstant.

Håber snart I får ro på i hjemmet og noget søvn :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram SDB :kiss

Manden synes vi skal tage afsted og få lidt voksentid. Jeg er lidt splittet. Leonora har fået morgenmad og virker ok men lidt træt nu. Kan ikke finde ud af hvad jeg vil. Hun er jo ikke syg. Hader de her dilemmaer :(

EDIT: tak for tip om creme. Ved jo ikke om det er tænder men eftersom hun ingen har er det jo en sandsynlig mulighed. Tænkte om man må give Panodil eller det er for voldsomt? Lige nu virker hun jo også glad nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumle: øv for en start på dagen. Personligt synes jeg i skal tage den brunch som i nu endelig har planlagt. Så kan du komme hjem med fornyet energi til dine piger.

Hvis det er tænder der driller fik vi os noget på apoteket til at smøre med....

Håber jeres dag fortsætter lidt bedre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumle: øv for en start på dagen. Personligt synes jeg i skal tage den brunch som i nu endelig har planlagt. Så kan du komme hjem med fornyet energi til dine piger.

Hvis det er tænder der driller fik vi os noget på apoteket til at smøre med....

Håber jeres dag fortsætter lidt bedre :-)

Apoteket it is i morgen hvis det er tænder. Bare svært at vide om det er det :chin: Filippa fik dem bare uden noget.

Manden synes vi skal afsted og mine forældre vil gerne passe så nu er planen at gøre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apoteket it is i morgen hvis det er tænder. Bare svært at vide om det er det :chin: Filippa fik dem bare uden noget.

Manden synes vi skal afsted og mine forældre vil gerne passe så nu er planen at gøre det.

Det lyder fornuftigt at komme afsted også selvom I er trætte, er par tid alene bare så vigtig.

Jeg gav først Mie lidt flydende Panodil jeg smurte på gummerne. En mikro my (men hun var jo også et halvt år yngre ;) ) - men det var fordi jeg var på Samsø da den første brød igennem og hun var så træt og kunne ikke finde rl fordi det gjorde ondt (turde godt min mor er uddannet apoteker så hun har lidt styr på de forskellige ting) - men da vi kom hjem tog jeg på apoteket og fik rådgivning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vågnede kl. 7 ny tid :7himmel

Vi var så også vågne i 1,5 time i nat, så det går jo næsten op med den time vi har fået foræret :rolleye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.