Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Vi prøvede at trække den i går, men det er dælme svært. Også selvom han fik en lidt sen lur ved 17-tiden. Jeg overvejer faktisk, om vi skal kæmpe for, at han bliver lagt senere i seng. Det er jo slet ikke morgen kl 5.30!

Er det slemt med en rytme hvor han vågner 5.30 ? Tænker bare fremadrettet i forhold til morgenmad ud af døren osv måske ?

Undskyld jeg spørger ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op hvor kan man nå meget når baby lige tager en 3 timers lur. Er bare lidt træt af jeg ikke lagde mig ind og sov, men havde altså ikke regnet med han sov så længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det slemt med en rytme hvor han vågner 5.30 ? Tænker bare fremadrettet i forhold til morgenmad ud af døren osv måske ?

Undskyld jeg spørger ;-)

Du må gerne spørge ;)

Udgangspunktet er, at han vil blive afleveret 8.30-9, når han starter i dp, så det er desværre ikke brugbart for os, at han vågner så tidligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amen!! ;)

Ja, han er udhvilet, men nu fucker det jo fuldstændig i alle hans andre lure :rolleyes

Åh ja det er noget rod, når de pludselig ændre på det.

Her er det omvendt - M blev lagt ud og sov kun 45 min, hvor han plejer at sove 2 timer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne spørge ;)

Udgangspunktet er, at han vil blive afleveret 8.30-9, når han starter i dp, så det er desværre ikke brugbart for os, at han vågner så tidligt ;)

Nåå okay helt I orden. Afleverer pt Tobias kl 8/8.15 og han sover til 6.30 men når jeg engang skal arbejde og aflevere senest 6.45 skal vi jo op kl 5/5.30 tiden såå :-)

Men forstår godt du gerne vil have han sover en time længere eller mere så ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige nu nede i "haven" med Freya der sover i klapvognen. Vi har været ude og handle og hun faldt i søvn på vejen. Typisk.. for det er umuligt at få hende op i lejligheden uden at vække hende. Og det er heller ikke en mulighed at lade hende stå... så nu venter jeg lidt og ser om hun vågner selv.. det irriterer mig at det ikke kan være anderledes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ENDELIG ser det lysere ud med indkøring i dagpleje! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige nu nede i "haven" med Freya der sover i klapvognen. Vi har været ude og handle og hun faldt i søvn på vejen. Typisk.. for det er umuligt at få hende op i lejligheden uden at vække hende. Og det er heller ikke en mulighed at lade hende stå... så nu venter jeg lidt og ser om hun vågner selv.. det irriterer mig at det ikke kan være anderledes...

Åhr, det er så træls ved at bo i lejlighed <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ENDELIG ser det lysere ud med indkøring i dagpleje! :yay

Dejligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :glad

Hun har været der i godt 2 timer i dag... og det var gået godt! Også med at putte til lur :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har været der i godt 2 timer i dag... og det var gået godt! Også med at putte til lur :yay

Skønt! :) Det betyder meget at vide de har det godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi prøvede at trække den i går, men det er dælme svært. Også selvom han fik en lidt sen lur ved 17-tiden. Jeg overvejer faktisk, om vi skal kæmpe for, at han bliver lagt senere i seng. Det er jo slet ikke morgen kl 5.30!

Jeg ville blive ved at trække den, i håb om at det rykker på det om morgenen.. Hvad med et dejligt langt bad?

Sov han også omkring kl 19 inden vi gik over til normaltid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville blive ved at trække den, i håb om at det rykker på det om morgenen.. Hvad med et dejligt langt bad?

Sov han også omkring kl 19 inden vi gik over til normaltid?

Ja, han plejede at sove mellem 19 og 19.30.

I dag fik han en lille powernap hos mig i tyve min fra klokken 18, og så blev han puttet lidt efter 19. Det må være sådan vi gør, indtil det lissom giver rigtig mening med morgenerne. Det er også meget at forvente, at han skal sove 12 timer om natten og to gange 2,5 timer om dagen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til den dag Leonora sover på mindre end ml 30 og 60 min om aftenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, han plejede at sove mellem 19 og 19.30.

I dag fik han en lille powernap hos mig i tyve min fra klokken 18, og så blev han puttet lidt efter 19. Det må være sådan vi gør, indtil det lissom giver rigtig mening med morgenerne. Det er også meget at forvente, at han skal sove 12 timer om natten og to gange 2,5 timer om dagen :lol

2×2,5 timer lur om dagen lyder godt nok af meget ;-) særligt med natte søvn på 12 timer :-o

Her sover han sjældent 12 timer til nat og aldrig over 3 timer om dagen...:-)

Håber i stille finder jeres gode rytme igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2×2,5 timer lur om dagen lyder godt nok af meget ;-) særligt med natte søvn på 12 timer :-o

Her sover han sjældent 12 timer til nat og aldrig over 3 timer om dagen...:-)

Håber i stille finder jeres gode rytme igen :-)

Jeg har et princip om ikke at vække ham, så han får lov at sove lange lure om dagen :)

Tak, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! :) Det betyder meget at vide de har det godt.

Rigtig meget! :) vi prøver igen i morgen og satser på succes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får besøg af sp i dag.. Glæder mig godt nok til at høre hvad bassen vejer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får besøg af sp i dag.. Glæder mig godt nok til at høre hvad bassen vejer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det? :)

Det gik fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at han trives :yay men fornuftigt med kontrolvejning, bare for en sikkerheds skyld og til at give ro i sindet.

Åh ja.. Vores næste tid ved SP er faktisk på J's 4 mdrs fødselsdag - så der skal vi snakke grødopstart. Er min lille baby virkelig så stor om knap halvanden måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at han trives :yay men fornuftigt med kontrolvejning, bare for en sikkerheds skyld og til at give ro i sindet.

Åh ja.. Vores næste tid ved SP er faktisk på J's 4 mdrs fødselsdag - så der skal vi snakke grødopstart. Er min lille baby virkelig så stor om knap halvanden måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lige præcis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1,5 times putning i dag :wacko

Hun reagerer vist på vs-start ved puttetid. Håber det går hurtigt over for der er ikke meget aften/voksentid tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.