Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Sidder og putter Leonora og har helt ondt i maven over at hun allerede er i vs 7 timer om dagen :( Kan slet ikke holde ud at det bliver hverdag fremover - savner mine piger! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder og putter Leonora og har helt ondt i maven over at hun allerede er i vs 7 timer om dagen :( Kan slet ikke holde ud at det bliver hverdag fremover - savner mine piger! :boo

:kram :kiss 

 

M er også afsted 7-8 timer om dagen - de næste 3 dage kommer hun afsted fra åbne til luk 7-16:45 da jeg skal arbejde 8-16 + 30 min transport hver vej og manden er på kursus på Sjælland - AV min mave og det er gæste DP oveni hatten :boo 

 

Vores store dygtige piger skal nok klare sig, men øv gid man var på 25 timer om ugen :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kiss

M er også afsted 7-8 timer om dagen - de næste 3 dage kommer hun afsted fra åbne til luk 7-16:45 da jeg skal arbejde 8-16 + 30 min transport hver vej og manden er på kursus på Sjælland - AV min mave og det er gæste DP oveni hatten :boo

Vores store dygtige piger skal nok klare sig, men øv gid man var på 25 timer om ugen :(

Av, det var også længe :(

Det er nu heller fordi jeg ikke tror hun klarer sig. Mere at jeg godt gad noget andet, fx lavere arbejdstid som du skriver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias er stadig syg med feber. Vi giver panodil...men vi fik gipsen af idag på ouh og nu er vi på skinne igen...der står mere i min mor tråd hvis det er :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imponerende :O :D

Ingen tips desværre.

Ja det er faktisk pænt imponerende. Ville egentlig gerne have set hvordan han bar sig ad.

Måske barnevognen skal udstyres med spion kamera :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er faktisk pænt imponerende. Ville egentlig gerne have set hvordan han bar sig ad.

Måske barnevognen skal udstyres med spion kamera :lolhit

Det gjorde og gør M også fra ret tidligt - af med huen, ligegyldig hvilken type. Og det samme med vanter, sko og strømper. Nu er hun så også begyndt at vil pille resten af sit tøj af. Den lille nudist trold ❤️

Så ingen tips og tricks

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av, det var også længe :(

Det er nu heller fordi jeg ikke tror hun klarer sig. Mere at jeg godt gad noget andet, fx lavere arbejdstid som du skriver.

Man savner dem godt nok. De få timer jeg har med M ryger på mad, bad og putning og lidt leg. Men øv hvor jeg savner hende og omvendt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius nyder der endelig er kommet ro på denne forfærdelig dag :) Han er gået kold hos mig :)

bcBqrur.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har gode tips til hovedbeklædning til lur i barnevognen til 2,5 måned gammel baby, der NÆGTER at have hue på.

I dag lykkedes det ham at få en elefanthue af, ikke 1, men 2 gange

En djævlehue? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det endnu en gang tid til kontrol i Herning på Neo-amb.

Glæder mig til at få deres vurdering af min lillefis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En djævlehue? :unsure

Det er prøvet desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M sover pt ude i barnevognen og har nu sovet 2,5 timer :yay (antijinx)

Det nærmer sig hans almindelig lur længde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv! C har kun taget 150 g på de sidste 3 uger :( så giver det jo mening at hun græder mere og sover dårligere. Så nu må vi sætte all in på amningen. Nogle tips til at øge mælkeproduktionen? SP sagde hvidtøl men det er jeg bare ikke fan af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! C har kun taget 150 g på de sidste 3 uger :( så giver det jo mening at hun græder mere og sover dårligere. Så nu må vi sætte all in på amningen. Nogle tips til at øge mælkeproduktionen? SP sagde hvidtøl men det er jeg bare ikke fan af!

Mælkebombe

http://rosemaimonide.com/2013/06/maelkebomben/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! C har kun taget 150 g på de sidste 3 uger :( så giver det jo mening at hun græder mere og sover dårligere. Så nu må vi sætte all in på amningen. Nogle tips til at øge mælkeproduktionen? SP sagde hvidtøl men det er jeg bare ikke fan af!

Cashewnødder havde god effekt her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg synes, BLW er svært :unsure

Hvordan svært?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan svært?

Jamen, han spiser ikke rigtig. Han tager mad og putter det på gulvet. Når han får mad i munden, synker han det ikke :blink

Jeg ved godt, han ikke er så gammel, men han er bare så god til at føre hånden til munden - bare ikke, når det er mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, han spiser ikke rigtig. Han tager mad og putter det på gulvet. Når han får mad i munden, synker han det ikke :blink

Jeg ved godt, han ikke er så gammel, men han er bare så god til at føre hånden til munden - bare ikke, når det er mad.

Men det er vel ok så? (Altså jeg forstår godt det trælse aspekt i det :kram2 )

Pointen er vel netop at de SKAL gøre det selv. Og at det gør de når de er klar.

Jeg skal selv lige læse lidt op på det når tid er. W var hovedsagligt også BLW, men ikke ud fra nogen bog - bare fordi han nægtede skemad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8,9kg og 70cm.. Lille fis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er vel ok så? (Altså jeg forstår godt det trælse aspekt i det :kram2 )

Pointen er vel netop at de SKAL gøre det selv. Og at det gør de når de er klar.

Jeg skal selv lige læse lidt op på det når tid er. W var hovedsagligt også BLW, men ikke ud fra nogen bog - bare fordi han nægtede skemad ;)

Du har ret. Jeg er nok bare utålmodig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8,9kg og 70cm.. Lille fis!

Årh, så A større end hende :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, så A større end hende :O

Ja :D der er vist mange der overhaler os! Men så får vil få slidt vores tøj i alle størrelser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har ret. Jeg er nok bare utålmodig ;)

Hi hi, ok :kram2 Jeg havde det lige omvendt og følte virkelig at maden var en erstatning for mig :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8,9kg og 70cm.. Lille fis!

Hun har da en fin størrelse. Siger moren hvis datter ikke var meget større da hun var næsten et år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.