Posted November 2, 2015 Sidder og putter Leonora og har helt ondt i maven over at hun allerede er i vs 7 timer om dagen :( Kan slet ikke holde ud at det bliver hverdag fremover - savner mine piger! :boo Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2015 Sidder og putter Leonora og har helt ondt i maven over at hun allerede er i vs 7 timer om dagen :( Kan slet ikke holde ud at det bliver hverdag fremover - savner mine piger! :boo :kram :kiss M er også afsted 7-8 timer om dagen - de næste 3 dage kommer hun afsted fra åbne til luk 7-16:45 da jeg skal arbejde 8-16 + 30 min transport hver vej og manden er på kursus på Sjælland - AV min mave og det er gæste DP oveni hatten :boo Vores store dygtige piger skal nok klare sig, men øv gid man var på 25 timer om ugen :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2015 :kram :kiss M er også afsted 7-8 timer om dagen - de næste 3 dage kommer hun afsted fra åbne til luk 7-16:45 da jeg skal arbejde 8-16 + 30 min transport hver vej og manden er på kursus på Sjælland - AV min mave og det er gæste DP oveni hatten :boo Vores store dygtige piger skal nok klare sig, men øv gid man var på 25 timer om ugen :( Av, det var også længe :( Det er nu heller fordi jeg ikke tror hun klarer sig. Mere at jeg godt gad noget andet, fx lavere arbejdstid som du skriver. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2015 Tobias er stadig syg med feber. Vi giver panodil...men vi fik gipsen af idag på ouh og nu er vi på skinne igen...der står mere i min mor tråd hvis det er :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2015 Imponerende :O :D Ingen tips desværre. Ja det er faktisk pænt imponerende. Ville egentlig gerne have set hvordan han bar sig ad. Måske barnevognen skal udstyres med spion kamera :lolhit Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2015 Ja det er faktisk pænt imponerende. Ville egentlig gerne have set hvordan han bar sig ad. Måske barnevognen skal udstyres med spion kamera :lolhit Det gjorde og gør M også fra ret tidligt - af med huen, ligegyldig hvilken type. Og det samme med vanter, sko og strømper. Nu er hun så også begyndt at vil pille resten af sit tøj af. Den lille nudist trold ❤️ Så ingen tips og tricks Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2015 Av, det var også længe :( Det er nu heller fordi jeg ikke tror hun klarer sig. Mere at jeg godt gad noget andet, fx lavere arbejdstid som du skriver. Man savner dem godt nok. De få timer jeg har med M ryger på mad, bad og putning og lidt leg. Men øv hvor jeg savner hende og omvendt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2015 Julius nyder der endelig er kommet ro på denne forfærdelig dag :) Han er gået kold hos mig :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2015 Nogen der har gode tips til hovedbeklædning til lur i barnevognen til 2,5 måned gammel baby, der NÆGTER at have hue på. I dag lykkedes det ham at få en elefanthue af, ikke 1, men 2 gange En djævlehue? :unsure Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 Så er det endnu en gang tid til kontrol i Herning på Neo-amb. Glæder mig til at få deres vurdering af min lillefis! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 En djævlehue? :unsure Det er prøvet desværre Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 M sover pt ude i barnevognen og har nu sovet 2,5 timer :yay (antijinx) Det nærmer sig hans almindelig lur længde Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 Åh, jeg synes, BLW er svært :unsure Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 Øv! C har kun taget 150 g på de sidste 3 uger :( så giver det jo mening at hun græder mere og sover dårligere. Så nu må vi sætte all in på amningen. Nogle tips til at øge mælkeproduktionen? SP sagde hvidtøl men det er jeg bare ikke fan af! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 Øv! C har kun taget 150 g på de sidste 3 uger :( så giver det jo mening at hun græder mere og sover dårligere. Så nu må vi sætte all in på amningen. Nogle tips til at øge mælkeproduktionen? SP sagde hvidtøl men det er jeg bare ikke fan af! Mælkebombe http://rosemaimonide.com/2013/06/maelkebomben/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 Øv! C har kun taget 150 g på de sidste 3 uger :( så giver det jo mening at hun græder mere og sover dårligere. Så nu må vi sætte all in på amningen. Nogle tips til at øge mælkeproduktionen? SP sagde hvidtøl men det er jeg bare ikke fan af!Cashewnødder havde god effekt her :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 Åh, jeg synes, BLW er svært :unsure Hvordan svært? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 Hvordan svært? Jamen, han spiser ikke rigtig. Han tager mad og putter det på gulvet. Når han får mad i munden, synker han det ikke :blink Jeg ved godt, han ikke er så gammel, men han er bare så god til at føre hånden til munden - bare ikke, når det er mad. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 Jamen, han spiser ikke rigtig. Han tager mad og putter det på gulvet. Når han får mad i munden, synker han det ikke :blink Jeg ved godt, han ikke er så gammel, men han er bare så god til at føre hånden til munden - bare ikke, når det er mad. Men det er vel ok så? (Altså jeg forstår godt det trælse aspekt i det :kram2 ) Pointen er vel netop at de SKAL gøre det selv. Og at det gør de når de er klar. Jeg skal selv lige læse lidt op på det når tid er. W var hovedsagligt også BLW, men ikke ud fra nogen bog - bare fordi han nægtede skemad ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 Men det er vel ok så? (Altså jeg forstår godt det trælse aspekt i det :kram2 ) Pointen er vel netop at de SKAL gøre det selv. Og at det gør de når de er klar. Jeg skal selv lige læse lidt op på det når tid er. W var hovedsagligt også BLW, men ikke ud fra nogen bog - bare fordi han nægtede skemad ;) Du har ret. Jeg er nok bare utålmodig ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 8,9kg og 70cm.. Lille fis! Årh, så A større end hende :O Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 Årh, så A større end hende :O Ja :D der er vist mange der overhaler os! Men så får vil få slidt vores tøj i alle størrelser! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 Du har ret. Jeg er nok bare utålmodig ;) Hi hi, ok :kram2 Jeg havde det lige omvendt og følte virkelig at maden var en erstatning for mig :blush Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2015 8,9kg og 70cm.. Lille fis!Hun har da en fin størrelse. Siger moren hvis datter ikke var meget større da hun var næsten et år. Share this post Link to post Share on other sites