Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Albert holder fest i tremmesengen. Om på maven og møve rundt, tilbage på ryggen, råbe af mig, grine og sprutte, når jeg stikker hovedet hen til ham og putter ham igen.. Lille lort :lol

Og LeneLN: Leonora er med på at holde fest. Det er ikke en gang mig der putter hende men kan høre snak og er temmelig sikker på hun også jævnligt rejser sig op og kigger ud over kanten :rolleyes

De er nuttede men må nu gerne lære lidt om tid til fest og tid til søvn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var afsted i søndags og det var er kæmpe hit :) J elskede det :yay jeg var også bekymret for pyllerbaby, og der var bestemt nogle af de andre der var meget pylrede. Og ved du hva? Der var ikke en der rynkede på panden over det :) det er babyer - der vil være gråd.. Sådan er det bare ;)

Så afsted og nyd det med jer :)

Du har fuldstændig ret, ville heller ikke selv rynke på panden af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skulle tro den 3.tiger gemmer et appetitspring, for hun spiser da hele tiden...

Oplever det samme med M i disse dage med 3. Tiger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og LeneLN: Leonora er med på at holde fest. Det er ikke en gang mig der putter hende men kan høre snak og er temmelig sikker på hun også jævnligt rejser sig op og kigger ud over kanten :rolleyes

De er nuttede men må nu gerne lære lidt om tid til fest og tid til søvn ;)

Mega nuttede, men pænt irriterende :D Han faldt endelig i søvn, for at vågne skrigende op en time senere :rolleyes

Kan alt det der nyopdagede møven rundt (han kommer over en meter rundt på gulvet nu), være grunden til at han er så urolig om natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har fuldstændig ret, ville heller ikke selv rynke på panden af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega nuttede, men pænt irriterende :D Han faldt endelig i søvn, for at vågne skrigende op en time senere :rolleyes

Kan alt det der nyopdagede møven rundt (han kommer over en meter rundt på gulvet nu), være grunden til at han er så urolig om natten?

Det tror jeg godt. Leonora reagerede da hun begyndte at kravle så måske de også kan reagere på stadiet før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega nuttede, men pænt irriterende :D Han faldt endelig i søvn, for at vågne skrigende op en time senere :rolleyes

Kan alt det der nyopdagede møven rundt (han kommer over en meter rundt på gulvet nu), være grunden til at han er så urolig om natten?

Åh ja det hænger sammen. Alle mine 3,har gjort det samme. Det er gudskelov en kort fase...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg godt. Leonora reagerede da hun begyndte at kravle så måske de også kan reagere på stadiet før.

Åh ja det hænger sammen. Alle mine 3,har gjort det samme. Det er gudskelov en kort fase...

Super :) Så håber jeg på det er en kort fase :goodluck

Edith var ikke urolig på samme måde, hun kravlede bare rundt i søvne og satte sig op hele tiden, men sov fra det. Albert vågner halvt og skal trøstes hele tiden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en fantastisk nat hvor Eigil har sovet i tremmesengen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mistænker hård mave ved mindstemanden efter grødstart. Hold op hvor han giver sig og presser uden der sker noget. Og sikke noget urolig søvn efter kl. 4...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3. Gode nat i træk med Tobias...hmm gad vide om han bedre kan sove og finde ro med sin gips frem for hans skinne...

Det er ihvertfald længe siden han har sovet godt 3 nætter i træk...håber det fortsætter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøvede vi med sutten. Den var helt sikkert guld værd i går aftes hvor hun endelig faldt til ro så snart hun fik den!

Men jeg synes det var svært i nat. Hun fik sutten efter amning og det gjorde at hun ikke græd når jeg lagde hende men hun faldt heller ikke rigtigt til ro. Hun sov generelt mere uroligt og jeg havde svært ved at finde ud af om hun var sulten eller der var noget galt så jeg skulle tage hende op alligevel eller om hun bare skulle ligge lidt med sutten. Så jeg synes ikke det er nemt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøvede vi med sutten. Den var helt sikkert guld værd i går aftes hvor hun endelig faldt til ro så snart hun fik den!

Men jeg synes det var svært i nat. Hun fik sutten efter amning og det gjorde at hun ikke græd når jeg lagde hende men hun faldt heller ikke rigtigt til ro. Hun sov generelt mere uroligt og jeg havde svært ved at finde ud af om hun var sulten eller der var noget galt så jeg skulle tage hende op alligevel eller om hun bare skulle ligge lidt med sutten. Så jeg synes ikke det er nemt!

Det er heller ikke nemt med den sut der - det ene minut bliver J mega sur når vi stopper den i munden på ham. To sek efter falder han nærmest i søvn med den. Det er lidt hit and miss med den her også.

Men øv for urolig nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah er 6 mdr i dag.

Det betyder at jeg i snart et år, har levet med afbrudt søvn.. Snart et år siden jeg har sovet mere end 2- 3 timer i streg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sku vi lige et smut på børneafdelingen ... august har det bare skidt, så det er rart at de lige vil tjekke ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sku vi lige et smut på børneafdelingen ... august har det bare skidt, så det er rart at de lige vil tjekke ham...

God bedring med ham :kram Håber du giver en opdatering senere mht hvad de siger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sku vi lige et smut på børneafdelingen ... august har det bare skidt, så det er rart at de lige vil tjekke ham...

:kram

Godt de tjekker ham. Håber du opdaterer når i ved mere! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sku vi lige et smut på børneafdelingen ... august har det bare skidt, så det er rart at de lige vil tjekke ham...

 

Rigtig god bedring med ham :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sku vi lige et smut på børneafdelingen ... august har det bare skidt, så det er rart at de lige vil tjekke ham...

:kram2 god bedring til August

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sku vi lige et smut på børneafdelingen ... august har det bare skidt, så det er rart at de lige vil tjekke ham...

Åhh øv Tina :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sku vi lige et smut på børneafdelingen ... august har det bare skidt, så det er rart at de lige vil tjekke ham...

Pyh ha. Godt de vil tjekke ham. God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres omsorg .. Vi skal være indlagt nogle dage til observation og han skal ha drop... De ved ik hvad det er endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres omsorg .. Vi skal være indlagt nogle dage til observation og han skal ha drop... De ved ik hvad det er endnu...

 

Åh :( Mistænker de noget infektion eller hvad skal han have i droppet? Go bedring med ham :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres omsorg .. Vi skal være indlagt nogle dage til observation og han skal ha drop... De ved ik hvad det er endnu...

Åh :(

:kram :kram :kram

Godt de tager hånd om jer selvom indlæggelse ikke er sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, det er træls at skulle sidde hos Leonora til putning når man er alene <_< Filippa sidder og ser iPad og kommer (for) sent i seng :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.