Solvej99

Testhold uge 2 & 3 : 7 gravide - 17 ude

339 indlæg i dette emne

Det har hun i hvertfald... Havde bare lige en datter som tager tid at putte..

Meeeen..... jeg er gravid!!!

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har hun i hvertfald... Havde bare lige en datter som tager tid at putte..

Meeeen..... jeg er gravid!!!

 

Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har hun i hvertfald... Havde bare lige en datter som tager tid at putte..

Meeeen..... jeg er gravid!!!

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke Kirk85!! :loveshower

 

osvic - jeg kan også godt ane en streg - håber for dig den bliver tydeligere :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har hun i hvertfald... Havde bare lige en datter som tager tid at putte..

Meeeen..... jeg er gravid!!!

tillykke hvor er det dejligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har hun i hvertfald... Havde bare lige en datter som tager tid at putte..

Meeeen..... jeg er gravid!!!

Åh tillykke :-D :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne sættes på d.18  :stork .  Er lidt i tvivl om hvornår jeg har haft ægløsning... havde en SA d.21/12, 5+4, men havde haft pletblødning i et par dage inden, og mit hcg der blev målt d.22/12 var allerede helt nede på 5, så tænker at jeg nok har mistet før jeg egentlig begyndte at bløde. 

Anyway, startede med at tage ægløsningstests d.2/1, men synes ikke jeg har fået en hvor begge streger er lige tydelige endnu, og den der har været mest tydelig var den første, så tænker at jeg nok er startet med tests en dag eller to for sent.  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har hun i hvertfald... Havde bare lige en datter som tager tid at putte..

Meeeen..... jeg er gravid!!!

Tillykke tillykke tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Kirk86 :yay :yay :yay

Hvor er det dejligt for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne sættes på d.18 :stork . Er lidt i tvivl om hvornår jeg har haft ægløsning... havde en SA d.21/12, 5+4, men havde haft pletblødning i et par dage inden, og mit hcg der blev målt d.22/12 var allerede helt nede på 5, så tænker at jeg nok har mistet før jeg egentlig begyndte at bløde.

Anyway, startede med at tage ægløsningstests d.2/1, men synes ikke jeg har fået en hvor begge streger er lige tydelige endnu, og den der har været mest tydelig var den første, så tænker at jeg nok er startet med tests en dag eller to for sent. :shooter

Jeg sætter dig på :)

Jeg havde selv en SA/bio, hvor jeg begyndte at bløde d. 14/12. Min ægløsning kom først meget senere end den plejer. Positiv test d. 30/12 (cd17).

Så måske din ÆL slet ikke har været der endnu? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare så meget gerne have at det skete denne gang.. Jeg er SÅ skruk og jeg synes bare alle omkring mig har babyer.

 

Derudover ville det planlægningsmæssigt være noget nær ideelt med et septemberbarn - både i forhold til mit arbejde og i forhold til Alexander.

 

Jeg tror måske nok, jeg kommer til at snydeteste denne gang - også selvom det er formålsløst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så røg jeg.. :gal mens har vist sit ansigt i dag 4 dage for tidligt.. bliver spændende om det bare er pletblødning som sidste gang.. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså, hvor jeg bare synes det er svært at vente denne gang!! Keg drømmer om babyer og graviditet hver nat og overfortolker alle synptomer og går fra den ene side at tro at jeg er gravid og til den anden side at tro at jeg aldrig kan blive gravid... Og som i andre sikkert synes så vrimler det med gravide, nyfødte babyer og folk der annoncerer deres nylige graviditet... Pui ha...

Har I nogle gode råd til, hvordan man glemmer det hele lidt i den "søde" ventetid? Så man ikke psyker sin krop for meget...

Jeg har først sat mig til at teste d. 17. Men måske er det for sent? Jeg fik ikke noteret ned hvornår jeg havde positiv ÆL test men det var vidst d. 27 eller 28.. Dvs omkring dag 15.

Men min cyklus har de sidste par måneder været ml 30-32 dage med undtagelse af den sidste på 37... Hvornår vil I anbefale jeg tester? Det var mest for at kunne være "sikker"

At jeg satte testdagrn så sent..

Undskyld mit lange indlæg - kæmpe kram og babydust til jer alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så røg jeg.. :gal mens har vist sit ansigt i dag 4 dage for tidligt.. bliver spændende om det bare er pletblødning som sidste gang.. :unsure

Øv :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså, hvor jeg bare synes det er svært at vente denne gang!! Keg drømmer om babyer og graviditet hver nat og overfortolker alle synptomer og går fra den ene side at tro at jeg er gravid og til den anden side at tro at jeg aldrig kan blive gravid... Og som i andre sikkert synes så vrimler det med gravide, nyfødte babyer og folk der annoncerer deres nylige graviditet... Pui ha...

Har I nogle gode råd til, hvordan man glemmer det hele lidt i den "søde" ventetid? Så man ikke psyker sin krop for meget...

Jeg har først sat mig til at teste d. 17. Men måske er det for sent? Jeg fik ikke noteret ned hvornår jeg havde positiv ÆL test men det var vidst d. 27 eller 28.. Dvs omkring dag 15.

Men min cyklus har de sidste par måneder været ml 30-32 dage med undtagelse af den sidste på 37... Hvornår vil I anbefale jeg tester? Det var mest for at kunne være "sikker"

At jeg satte testdagrn så sent..

Undskyld mit lange indlæg - kæmpe kram og babydust til jer alle!

Hvis vi går ud fra at ÆL var d. 28., så vil du være 4+0 d. 11/1. Så d. 17/1 er i hvert fald sent sat, men der er vel ikke noget, der hedder FOR sent :)

Indtil videre er jeg blevet mindre stresset af, at jeg ikke har nogle test. Så jeg ved, at jeg ikke kan teste før d. 14.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. Så må jeg se, om jeg vil teste allerede der... Jeg kan nok ikke vente.. Synes bare det er hårdt at se en negativ test ;)

Det med ingen test hjælper ikke mig så meget... For jeg snyde tester egentlig ikke.. Men jeg tænker bare på det konstant...

Tænk sig at det sku være sådan - det er altid meget nemmere på film ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har hun i hvertfald... Havde bare lige en datter som tager tid at putte..

Meeeen..... jeg er gravid!!!

Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg vil gerne på den 17.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg vil gerne på den 17.. :-)

Det kommer du :) Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil meget gerne med på søndag d.11.1  :7himmel

Jeg krydser for os alle, at vi er heldige. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blod på papiret i går aftes <_< Dog intet her til morgen, men mon ikke det kommer i løbet i dagen... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet den her i dag  :o 
1KBUJ9H.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blod på papiret i går aftes <_< Dog intet her til morgen, men mon ikke det kommer i løbet i dagen... :(

:(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet den her i dag  :o 

1KBUJ9H.jpg

det ser da ret godt ud  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet den her i dag :o

1KBUJ9H.jpg

Stort tillykke!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER