Solvej99

Testhold uge 2 & 3 : 7 gravide - 17 ude

339 indlæg i dette emne

Det virker bare ikke l.... computer :angry ellers er det jo en fejl 40, men hvor svært er det lige at trykke på quote. :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde den samme fornemmelse efter en SA i uge 20. Som så gjorde at jeg fik en voldsom underlivsbetændelse. Jeg fik en gennemskyldning d. 18.dec. De fortalte at ca. 10% bliver spontane gravide der efter. Jeg kan anbefale Frederiksstadens røngten. De er så søde og dygtige, det gjorde slet ikke ondt. Håber at det løser sig. :rolleyes

Ja okay, men altså ved ikk om Jeg har haft en decideret underlivsbetændelse, har haft en klamydia infektion, men ved ikk hvor meget ravage den fik lavet.. men nu må tiden vise. det kan også være at det stadig er pga p-pillerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte helt at sige at alt så fint ud, og trods at jeg havde haft betændelsen i 2 uger, så alt så fint ud. Så nu håber jeg, at jeg er en af de 10%.

Du kan altid spørge din læge om en henvisning grundet din mistanke. Det værste der kan ske er at de siger at du skal vente til i har prøvet et år. Men håber at du snart står med 2 streger. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte helt at sige at alt så fint ud, og trods at jeg havde haft betændelsen i 2 uger, så alt så fint ud. Så nu håber jeg, at jeg er en af de 10%.

Du kan altid spørge din læge om en henvisning grundet din mistanke. Det værste der kan ske er at de siger at du skal vente til i har prøvet et år. Men håber at du snart står med 2 streger. :yay

tror min læge hun er forholdsvis god ang. pb. hun ville jo allerede se mig til en samtale her i januar. vi begyndte først i november, og smed p-piller 1. oktober. så tror hun er forstående. det håber jeg i hvert fald.. godt nok har jeg ingen idé om hvorfor vi Skal have en samtale, men den var på hendes opfordring..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2+4: Fortsat meget murren i mit underliv.

Synes faktisk indtil videre at tiden går ok hurtigt :)

10 dage til testdag :glad

Har fået min kæreste til at gemme testene, så jeg ikke tester før tid denne gang ;)

Haha :super :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :super :p

Ja ha ha ;)

Jeg synes faktisk, at det gør mig mere afslappet omkring det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ha ha ;)

Jeg synes faktisk, at det gør mig mere afslappet omkring det hele :)

Og du har ikke overvejet hvor han mon har gemt dem? Altså ikke fordi du vil bruge dem, men fordi det er spændende hvor de er. Det havde jeg helt sikkert gjort :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og du har ikke overvejet hvor han mon har gemt dem? Altså ikke fordi du vil bruge dem, men fordi det er spændende hvor de er. Det havde jeg helt sikkert gjort :rolleyes :D

Ha ha... Jo, men jeg har ikke haft lyst til at lede endnu ^_^

(Det ville jo så overhovedet heller ikke give mening at teste 2+4 :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til hverdagen - satser på tiden så går hurtigere og det bliver lørdag morgen (vel og mærke uden mens er kommet i mellemtiden, forstås)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til hverdagen - satser på tiden så går hurtigere og det bliver lørdag morgen (vel og mærke uden mens er kommet i mellemtiden, forstås)

Det har jeg også tænkt på :ditto

Håber din mens holder sig laaaangt væk :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil meget gerne på listen - jeg har testdag lørdag den 10. januar.

Jeg håber virkelig at det er lykkedes denne gang, da jeg har haft virkelig ømme bryster de sidste par dage, og synes også allerede at de er vokset :hophop

Det ville være fantastisk at give svigermor en ekstra fødselsdagsgave på lørdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil meget gerne på listen - jeg har testdag lørdag den 10. januar.

Jeg håber virkelig at det er lykkedes denne gang, da jeg har haft virkelig ømme bryster de sidste par dage, og synes også allerede at de er vokset :hophop

Det ville være fantastisk at give svigermor en ekstra fødselsdagsgave på lørdag :)

Det lyder da lovende :) Du er sat på.

Håber du kan give svigermor en ekstra gave :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde negativ test i dag, på min testdag.

Så det var et kort besøg i tråden.

Held og lykke til alle jer andre :)

Har du fået mens endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God formiddag de damer. :yay

 

Her til morgen, tog jeg lige en test( jeps jeg ved det alt for tidligt, men kan ikke lade vær :whistling)

indenfor 5 min. kom en ultra svag svag streg frem. efter de 5min blev den tydeligere. Men men det er valmed, så stoler ikke helt på den, men den giver håb. Er 3+3 eller 3+4 idag, troede bare at hvis den var der, ville den være mere tydelig  :chin: Hvorfor skal det være svært!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God formiddag de damer. :yay

Her til morgen, tog jeg lige en test( jeps jeg ved det alt for tidligt, men kan ikke lade vær :whistling)

indenfor 5 min. kom en ultra svag svag streg frem. efter de 5min blev den tydeligere. Men men det er valmed, så stoler ikke helt på den, men den giver håb. Er 3+3 eller 3+4 idag, troede bare at hvis den var der, ville den være mere tydelig :chin: Hvorfor skal det være svært!!!!

Ååårh hvog dejligt for dig... men hvorfor stolet du ikke på valmed? Hvornår skulle du teste oprindeligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På fredag, altså 4+0 (4+1) De har lidt af et ry, for at vise skyggestreger. og det er svært og se om der er farve i, må bare være tålmodig og vente et par dage mere. :prik ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nagativ i dag på min testdag, men ingen mens endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nagativ i dag på min testdag, men ingen mens endnu..

Jeg hepper stadig! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også testet negativt med den sædvanlige skyggestreg.. Men jeg har ikke mistet modet -må prøve at teste igen omkring den 10. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God formiddag de damer. :yay

Her til morgen, tog jeg lige en test( jeps jeg ved det alt for tidligt, men kan ikke lade vær :whistling)

indenfor 5 min. kom en ultra svag svag streg frem. efter de 5min blev den tydeligere. Men men det er valmed, så stoler ikke helt på den, men den giver håb. Er 3+3 eller 3+4 idag, troede bare at hvis den var der, ville den være mere tydelig :chin: Hvorfor skal det være svært!!!!

Det er da flot, hvis du bare kan lave antydning af en streg allerede 3+4.

Håber for dig, den udvikler sig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håbet er lysegrønt, håber at vi alle får 2 streger i denne mdr. Jeg vil prøver at lade hver med at teste i morgen og vente til test dag eller dagen før. :badgirl 

 Nsellekilde: Dejligt at høre at jeg ikke er alene, med at teste før tid.

Fru Nielsen. hepper på dig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håbet er lysegrønt, håber at vi alle får 2 streger i denne mdr. Jeg vil prøver at lade hver med at teste i morgen og vente til test dag eller dagen før. :badgirl

Nsellekilde: Dejligt at høre at jeg ikke er alene, med at teste før tid.

Fru Nielsen. hepper på dig :balloons

Jeg aner ikke om det er før tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håbet er lysegrønt, håber at vi alle får 2 streger i denne mdr. Jeg vil prøver at lade hver med at teste i morgen og vente til test dag eller dagen før. :badgirl

Nsellekilde: Dejligt at høre at jeg ikke er alene, med at teste før tid.

Fru Nielsen. hepper på dig :balloons

Må vi se et billede af testen? :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også testet negativt med den sædvanlige skyggestreg.. Men jeg har ikke mistet modet -må prøve at teste igen omkring den 10. :)

En skyggestreg? Må vi se? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En skyggestreg? Må vi se? :)

Skyggestreg i -som den jeg plejer at kunne se i testene :-) Der er ikke nogen ændring i den jeg har nu og dem som jeg allerede har lavet i min tråd - men selvfølgelig må du det! Jeg skal lige på mobilen for at overføre :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER