Solvej99

Testhold uge 2 & 3 : 7 gravide - 17 ude

339 indlæg i dette emne

Hahahaha... har haft vild halsbrand og niven i underlivet de sidste to døgn... lysten til at tage en gt er næsten større end nogensinde... og manden er ikke hjemme til at stoppe mig... Iih der er lang tid til den 16 januar...

Uh halsbrand er altid godt :yay

Hvornår havde du ægløsning? Jeg har også en del niv i dag. Jeg havde ÆL i forgårs, regner jeg med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh halsbrand er altid godt :yay

Hvornår havde du ægløsning? Jeg har også en del niv i dag. Jeg havde ÆL i forgårs, regner jeg med.

Jeg har faktisk oprindelig test dag i dag.. men ville springe den over og først tage den 16 med mindre mens er kommet inden i håb om at give manden en fantastisk gave... men sådan som jeg har haft det de sidste par dage så er det godt nok svært at lade være... især nu hvor han ikke er der til at tale mig fra det... hihi... selvom andet er en hemmelighed at jeg vil tage den den 16...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk oprindelig test dag i dag.. men ville springe den over og først tage den 16 med mindre mens er kommet inden i håb om at give manden en fantastisk gave... men sådan som jeg har haft det de sidste par dage så er det godt nok svært at lade være... især nu hvor han ikke er der til at tale mig fra det... hihi... selvom andet er en hemmelighed at jeg vil tage den den 16...

Hvis du er 4+0 i dag, så er der godt nok lang tid til d. 16.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er 4+0 i dag, så er der godt nok lang tid til d. 16.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

K*ft hvor er der lang tid til testdag <_<

Og jeg veksler helt vildt mellem at tro, at der er en god chance og at vi har ramt æl og til at tro, at de to dage, der ikke skete noget gør at der ikke er succes :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

K*ft hvor er der lang tid til testdag <_<

Og jeg veksler helt vildt mellem at tro, at der er en god chance og at vi har ramt æl og til at tro, at de to dage, der ikke skete noget gør at der ikke er succes :(

Sædcellerne kan jo heldigvis leve i op til 4-5 dage :cell :) Da jeg blev 'gravid' i forrige cyklus havde vi ikke haft sex på selve ÆL-dagen. Kun dagene op til.

Krydser for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan godt fjerne mig fra listen. Mens har netop meldt sit grimme ansigt. Synes godt nok det var tideligt 7-8 dage efter æl :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan godt fjerne mig fra listen. Mens har netop meldt sit grimme ansigt. Synes godt nok det var tideligt 7-8 dage efter æl :(

kæmpe kram til dig :kram

er du okay?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan godt fjerne mig fra listen. Mens har netop meldt sit grimme ansigt. Synes godt nok det var tideligt 7-8 dage efter æl :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er 4+0 i dag, så er der godt nok lang tid til d. 16.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kæmpe kram til dig :kram

er du okay?

Tak :) det var lidt øv for man håber jo altid på det er denne gang. Men hellere kort cyklus end lang tænker jeg. Så er der flere chancer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er møg lang tid til den 16... jeg fik ikk min mens sidst gang.. altså før midt decemner og testede negativ den 24 december... så ved ikk hvor meget jeg kan regne med min mens... så jo er vist nødt til det... men skal have min mens igen her den 10 januar så ny får vi at se om det er den der laver narrestreger de her dage eller måske en lille prik... :)

Øh? Den dag du forventer mens er du 4+0? Eller i hvert fald mellem 3+4 og 4+3 hvis din luteal fase ikke er hel standard.

Så du kan ikke være 4+0 og først forvente mens midt i januar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh? Den dag du forventer mens er du 4+0? Eller i hvert fald mellem 3+4 og 4+3 hvis din luteal fase ikke er hel standard.

Så du kan ikke være 4+0 og først forvente mens midt i januar.

Jeg skulle have haft min mens den 13 december og fik den ikk.. prøvede for sjov skyld en gt den 24 som var negativ.. nu skal jeg have det den 10 januar.. hvis den kommer... jeg skulle teste gt igår men udskyder den med vilje til den 16 hvis min mens ikk er kommet... nååårh ja... hahaha... et ikke helt inde i de tal der endnu.. hihi. ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle have haft min mens den 13 december og fik den ikk.. prøvede for sjov skyld en gt den 24 som var negativ.. nu skal jeg have det den 10 januar.. hvis den kommer... jeg skulle teste gt igår men udskyder den med vilje til den 16 hvis min mens ikk er kommet... nååårh ja... hahaha... et ikke helt inde i de tal der endnu.. hihi. ..

Altså hvornår havde du sidste menstruations første dag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvornår havde du sidste menstruations første dag? :)

Det havde jeg 15 november... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg 15 november... :D

Så den 10. Januar er beregnet ud fra som om du havde mens i december? :unsure

hvornår stoppede du med prævention? Og hvordan har din cyklus været tidligere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg 15 november... :D

Så er du jo i princippet på cyklusdag 50 nu :unsure

Har du testet for ægløsning? Og ja som TiaK spørger om, hvor lang plejer din cyklus at være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du jo i princippet på cyklusdag 50 nu :unsure

Har du testet for ægløsning? Og ja som TiaK spørger om, hvor lang plejer din cyklus at være?

Ja det er jeg jo egentlig... :unsure ja jeg havde sidst ægløsning den 27 december.. Min cyklus er 28 dage...

Så den 10. Januar er beregnet ud fra som om du havde mens i december? :unsure

hvornår stoppede du med prævention? Og hvordan har din cyklus været tidligere?

Ja det er den... for jeg "blødte" som jeg skulle... bortset fra det kun var pletblødning både lørdag og søndag og så slut.. Min cyklus var 28 dage også før jeg stoppede med prævention der var jeg jo på ppiller.. sluttede i novemb'er. . Men ægløsningstestene har vist positiv de dage jeg havde regnet mig frem til.... så deg håber jeg da passer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jeg jo egentlig... :unsure ja jeg havde sidst ægløsning den 27 december.. Min cyklus er 28 dage...

Ja det er den... for jeg "blødte" som jeg skulle... bortset fra det kun var pletblødning både lørdag og søndag og så slut.. Min cyklus var 28 dage også før jeg stoppede med prævention der var jeg jo på ppiller.. sluttede i novemb'er. . Men ægløsningstestene har vist positiv de dage jeg havde regnet mig frem til.... så deg håber jeg da passer...

Nåå super at du har haft positiv ÆL-test. Så passer det med, at du er 4+0 d. 10. januar :super

Krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå super at du har haft positiv ÆL-test. Så passer det med, at du er 4+0 d. 10. januar :super

Krydser fingre :goodluck

Puha der fik du da givet mig sved på panden... hahahaha... mente nok jeg havde regnet rigtigt... hahaha... men nu får vi at se om det kommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha der fik du da givet mig sved på panden... hahahaha... mente nok jeg havde regnet rigtigt... hahaha... men nu får vi at se om det kommer...

Årh det må du undskylde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det må du undskylde :kram2

Det går da nok... hahaha... man kan jo altid regne forkert.... :kram2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes virkelig at der er lang tid til den 13. har virkelig lyst til at teste i morgen. har bare den der uforklarlige fornemmelse af, at der er noget. har taget mig selv i flere gange at tage mig til maven, og kigge på den i spejlet og tænkt, hm er det mon et lille baby-bump eller? er ved at blive vanvittig, for har ikk rigtig nogle graviditetssymptomer udover, oppustet, og nogle jag/stik i højre bryst sådan ude i siden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes virkelig at der er lang tid til den 13. har virkelig lyst til at teste i morgen. har bare den der uforklarlige fornemmelse af, at der er noget. har taget mig selv i flere gange at tage mig til maven, og kigge på den i spejlet og tænkt, hm er det mon et lille baby-bump eller? er ved at blive vanvittig, for har ikk rigtig nogle graviditetssymptomer udover, oppustet, og nogle jag/stik i højre bryst sådan ude i siden...

Jeg tester først d. 14. og jeg tæller ned hver dag ;) Ventetiden er bare lang.

11 dage til test :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 dage til test.. wuuhuuu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER