Solvej99

Testhold uge 2 & 3 : 7 gravide - 17 ude

339 indlæg i dette emne

Stadig ingen mens, så håbet nåede at spire henover dagen i går - og jeg GLÆDEDE mig til at smide en positiv test op her til morgen, men den var helt og adeles negativ :( :boo

Så nu venter jeg bare på mens <_< Øv med øv på :(

Øv :( Jeg håber snart det lykkes for jer :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stadig ingen mens, så håbet nåede at spire henover dagen i går - og jeg GLÆDEDE mig til at smide en positiv test op her til morgen, men den var helt og adeles negativ :( :boo

Så nu venter jeg bare på mens <_< Øv med øv på :(

:numse!!!

Jeg overvejede faktisk at skrive og spørge om du havde fået mens i går. Hvor er jeg ked af det ikke var nu, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens, så håbet nåede at spire henover dagen i går - og jeg GLÆDEDE mig til at smide en positiv test op her til morgen, men den var helt og adeles negativ :( :boo

Så nu venter jeg bare på mens <_< Øv med øv på :(

Øv :boo :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nu venter jeg bare på mens <_< Øv med øv på :(

Er din temperatur egentlig faldet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er din temperatur egentlig faldet?

Nej, men den falder ofte først efter mens har vist sig, så det siger ikke så meget. (Og så målte heg den faktisk ikke i morges)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men den falder ofte først efter mens har vist sig, så det siger ikke så meget. (Og så målte heg den faktisk ikke i morges)

Åh okay <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er stadig ikke kommet <_< Det er vist godt jeg ikke har flere teste, for selvom jeg mistede troen i morges, så kan det ikke lade være med at spøge lidt i baghovedet alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er stadig ikke kommet <_< Det er vist godt jeg ikke har flere teste, for selvom jeg mistede troen i morges, så kan det ikke lade være med at spøge lidt i baghovedet alligevel.

Det forstår jeg godt. Jeg ville også håbe lidt indtil mens kom :kram2 Hvor langt er du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt. Jeg ville også håbe lidt indtil mens kom :kram2 Hvor langt er du?

Jeg er i hvert fald 3+5, sikkert også 3+6 eller 4+0. Så havde regnet med jeg kunne lave bare en super svag streg efter tid, men nej :(

Nu ser jeg tiden an - jeg har dejlig travlt på arbejdet, så dagstimerne går heldigvis hurtigt. Jeg er dog ikke sikker på jeg når at købe en test i morgen, så måske jeg først får testet søndag morgen, hvis mens ikke har vist sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej - hvordan ligger man billede op fra telefonen... Jeg tror sgu jeg har en positiv test...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej - hvordan ligger man billede op fra telefonen... Jeg tror sgu jeg har en positiv test...

Uuuh... nede i nyt emne trykker du brug fuld editor så kommer du ind et andet sted hvor du kan skrive din tekst og nede i bunden er det.

Der trykker du gennemse fil og vælger dit billede og trykker derefter tilføj tekst og gemmer :) gav det mening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er taget her til aften

post-10603-0-89251300-1420831030_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er taget her til aften

Der er da i hvert fald en streg... jeg tillader mig altså at sige kæmpe Tillykke. .. :kram

hvor langt er du henne hvis det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak!! jeg håber den bliver der.. Jamen er lidt i tvivl om hvornår jeg sidst havde ægløsning men jeg tror jeg ville være 4+0 søndag eller mandag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak!! jeg håber den bliver der.. Jamen er lidt i tvivl om hvornår jeg sidst havde ægløsning men jeg tror jeg ville være 4+0 søndag eller mandag...

Ja for kan se du skulle have test dag efter mig... :) ja det håber jeg også for dig/jer.. håber det virkelig.. ville være så dejligt... har du mærket noget eller overvandt nysherrigheden dig? Hæhæ... men altså som mange andre siger: en streg er en streg... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også sat teststregen meget sent ..

Jamen jeg har haft en fornemmelse af det var anderledes - lidt mere spændte bryster, spændinger i maven og lænden - men det kan jo skyldes alt muligt andet.. Såå.. Og så har jeg været på gele Royal kuren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også sat teststregen meget sent ..

Jamen jeg har haft en fornemmelse af det var anderledes - lidt mere spændte bryster, spændinger i maven og lænden - men det kan jo skyldes alt muligt andet.. Såå.. Og så har jeg været på gele Royal kuren.

Uh den har jeg kun læst lidt om... mrn har vist hjulpet for nogen... og dig... Iih det er skønt for jer.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er taget her til aften

Uh, tillykke. To flotte streger, du har lavet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er taget her til aften

Jeg kan sagtens se den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Frk.Borg :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er taget her til aften

 

Jeg kan også sagtens se den. Tillykke! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med den fine test frk.Borg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh tak hvor er I søde! Jeg håber det fortsætter! Og at stregen er endnu finere i morgen tidlig... I såfald vil det være endnu en succes med gele Royal (måske - er i hvert fald 1. Cyklus, hvor jeg har taget kuren)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, mens er så småt begyndt, så jeg er desværre ikk gravid i denne omgang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke frk. borg. hvor er det dejligt for dig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER