Solvej99

Testhold uge 45+46 - 5 gravide - 11mens - 3 venter

348 indlæg i dette emne

hm øv må vente til næste forsøg.

hvad betyder tallene feks 5+3?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hm øv må vente til næste forsøg.

hvad betyder tallene feks 5+3?

det betyder hvor langt man er (hvis man er gravid) man er altid 2+0 ved ægløsning (altså 2 uger) så har man test dag ca 14 dage efter 4+0 (4 uger)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak for alle jeres lykønskninger piger Det betyder faktisk rigtig meget! Nu håber jeg bare, at spiren trives og bliver til den ønskede guldklump

Rigtig meget held og lykke til jer! Jeg krydser fingre!!!

Guldpigen

Stort tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:angry...

 

Blev desværre ikke til noget i denne omgang. Havde været i bad igår og rendte rundt i morgenkåbe og bar røv  :hophop , da det pludselig føles lidt underligt som om der var (ej undskyld for detaljerne, men mon ikke i kan tåle det ;)) lidt meget slim, så jeg gik på toilettet hvor der var blod på papiret. Jeg var optimistisk da det kun var en smule, så tænkte at jeg måske bare havde en lille pletblødning eller en meget sen implantationsblødning, men her til morgen var der vidst ingen tvivl om at det er en ganske almindelig menstruation  :angry

 

Men så er der jo en god undskyldning for at fortsætte med masser af  :hump  :D

 

 

Det var IKKE implantationsblødning igår for idag har jeg fået mens :klap  Og det fatter jeg simpelthen ikke for der går jo altid 14 dage fra ÆL til mens og det er jo først på tirsdag :huh Men ingen tvivl om at det er mens, med mængden, klumperne og den kedelige form for murren :( Håber bare jeg slipper for at være underdrejet af smerter imorgen for da skal vi ud til Jans mor og spise and.

 

 

Mens er lige kommet her

 

Øv :kram

Skulle selv teste i dag, men det var egentlig ikke nødvendigt. Jeg fik min mens i går, hvor den helst ikke skulle have været på besøg. Testede dog alligevel, da jeg fik besked på at teste uanset hvad, da jeg blev insemineret. Negativ som forventet. Vi har en samtale med Svend i dag, så må vi se hvad han siger om næste forløb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er testmonsteret sluppet ud herhjemme.

Plejer ikke at teste før tid, da jeg ved at jeg har svært ved at blive gravid, og at jeg syntes det lynhurtigt kan blive en dyr hobby.

Men aligevel har jeg nu snyde testet 2 gang inden testdag på torsdag.

I fredags var den bragende negativ.

Men her til morgen kom der en meget svag spøgelse streg inden for tiden.

Godt jeg skal på arbejde kl 4 de næste to dage så jeg ikke kan komme til at snydeteste mere, inden testdag.

Kryds fingre for mig piger. Håber sådan at de to streger blir, og blir tydligere. Det ville være så fantastisk inden datoen for aborten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er testmonsteret sluppet ud herhjemme.

Plejer ikke at teste før tid, da jeg ved at jeg har svært ved at blive gravid, og at jeg syntes det lynhurtigt kan blive en dyr hobby.

Men aligevel har jeg nu snyde testet 2 gang inden testdag på torsdag.

I fredags var den bragende negativ.

Men her til morgen kom der en meget svag spøgelse streg inden for tiden.

Godt jeg skal på arbejde kl 4 de næste to dage så jeg ikke kan komme til at snydeteste mere, inden testdag.

Kryds fingre for mig piger. Håber sådan at de to streger blir, og blir tydligere. Det ville være så fantastisk inden datoen for aborten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er testmonsteret sluppet ud herhjemme.

Plejer ikke at teste før tid, da jeg ved at jeg har svært ved at blive gravid, og at jeg syntes det lynhurtigt kan blive en dyr hobby.

Men aligevel har jeg nu snyde testet 2 gang inden testdag på torsdag.

I fredags var den bragende negativ.

Men her til morgen kom der en meget svag spøgelse streg inden for tiden.

Godt jeg skal på arbejde kl 4 de næste to dage så jeg ikke kan komme til at snydeteste mere, inden testdag.

Kryds fingre for mig piger. Håber sådan at de to streger blir, og blir tydligere. Det ville være så fantastisk inden datoen for aborten.

Uhh lyder spændende. Glæder mig til update på testdagen :) Sender en masse babydust til dig ♡

Snydetestede selv negativ til morges. Men der er os lige nogle dage endnu før mens ikke skal komme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er testmonsteret sluppet ud herhjemme.

Plejer ikke at teste før tid, da jeg ved at jeg har svært ved at blive gravid, og at jeg syntes det lynhurtigt kan blive en dyr hobby.

Men aligevel har jeg nu snyde testet 2 gang inden testdag på torsdag.

I fredags var den bragende negativ.

Men her til morgen kom der en meget svag spøgelse streg inden for tiden.

Godt jeg skal på arbejde kl 4 de næste to dage så jeg ikke kan komme til at snydeteste mere, inden testdag.

Kryds fingre for mig piger. Håber sådan at de to streger blir, og blir tydligere. Det ville være så fantastisk inden datoen for aborten.

Hvor spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre også fået min mens

Men tillykke til dem som ikke har

 

Øv :kram

Skulle selv teste i dag, men det var egentlig ikke nødvendigt. Jeg fik min mens i går, hvor den helst ikke skulle have været på besøg. Testede dog alligevel, da jeg fik besked på at teste uanset hvad, da jeg blev insemineret. Negativ som forventet. Vi har en samtale med Svend i dag, så må vi se hvad han siger om næste forløb.

 

Øv med mens til jer også :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadigvæk ingen menstruation, og jeg fangede IKKE en æl på test. . Dog har jeg haft kramper omkring skeden (normalt midt i min cyklus).. Jeg ville egentligt have ringet til lægen idag, men glemte alt om det da vi havde fremlæggelse i klassen. .

Men det er simpelthen så frustrerende ikke at vide hvad der sker. . Overvejer at teste om 4 timer, men jeg kan ikke overskue at blive skuffet igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadigvæk ingen menstruation, og jeg fangede IKKE en æl på test. . Dog har jeg haft kramper omkring skeden (normalt midt i min cyklus).. Jeg ville egentligt have ringet til lægen idag, men glemte alt om det da vi havde fremlæggelse i klassen. .

Men det er simpelthen så frustrerende ikke at vide hvad der sker. . Overvejer at teste om 4 timer, men jeg kan ikke overskue at blive skuffet igen :(

Vi begyndte PB i september og min sidste cyklus var på 54 dage, så kan virkelig godt forstå dig! Jeg var også ved at blive tosset af at gå og vente! Jeg endte med at tage til lægen og få taget en blodprøve, som var negativ! Og et par dage efter kom mens :) Som så til gengæld varede i 9 dage!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begyndte PB i september og min sidste cyklus var på 54 dage, så kan virkelig godt forstå dig! Jeg var også ved at blive tosset af at gå og vente! Jeg endte med at tage til lægen og få taget en blodprøve, som var negativ! Og et par dage efter kom mens :) Som så til gengæld varede i 9 dage!!

Så følges jeg jo lidt med dig :) vi startede også i september ..

Jeg tror måske også at det er fordi jeg er stresset at menstruation udebliver, og ligeså snart at jeg har været til lægen så kommer den nok :-D

Hvor længe gik der før du fik svar på blodprøver? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så følges jeg jo lidt med dig :) vi startede også i september ..

Jeg tror måske også at det er fordi jeg er stresset at menstruation udebliver, og ligeså snart at jeg har været til lægen så kommer den nok :-D

Hvor længe gik der før du fik svar på blodprøver? :)

Jeg stressede nemlig også mig selv helt vildt! Men tror at så snart jeg fik svar fra lægen, så kunne jeg slappe mere af :)

Fik svar allerede dagen efter, så det var dejlig hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stressede nemlig også mig selv helt vildt! Men tror at så snart jeg fik svar fra lægen, så kunne jeg slappe mere af :)

Fik svar allerede dagen efter, så det var dejlig hurtigt :)

Det lyder jo vildt godt! Jeg må huske at ringe imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder jo vildt godt! Jeg må huske at ringe imorgen :)

Ja, det er bare med at få det gjort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadigvæk ingen menstruation, og jeg fangede IKKE en æl på test. . Dog har jeg haft kramper omkring skeden (normalt midt i min cyklus).. Jeg ville egentligt have ringet til lægen idag, men glemte alt om det da vi havde fremlæggelse i klassen. .

Men det er simpelthen så frustrerende ikke at vide hvad der sker. . Overvejer at teste om 4 timer, men jeg kan ikke overskue at blive skuffet igen :(

Åh hvor er det surt med den manglende mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IIIIIIhhh er så spændt. Der er bare lang tid til fredag lige nu :S

Har fået ind i mit lille hoved, at jeg skal købe babytøj for held... positiv psykologi... såååeåeee tror lige, at jeg hopper forbi babytøjsafdelingen i dag.

Kan jo ikke skade!...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 dage over tid og negativ test for morgenen af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller ok testmonsteret slap ud igen.

Og selvom jeg kun fik sovet 2 timer, så er der stadig en svag streg på testen.

Tror og håber mere og mere :7himmel

Det hjælper også at jeg har mange af de samme symptomer som de andre gange jeg har været gravid. Med meget træt, ømme :hophop , fryser, humørsvingninger, og nå ja, skal tisse hele tiden. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller ok testmonsteret slap ud igen.

Og selvom jeg kun fik sovet 2 timer, så er der stadig en svag streg på testen.

Tror og håber mere og mere :7himmel

Det hjælper også at jeg har mange af de samme symptomer som de andre gange jeg har været gravid. Med meget træt, ømme :hophop , fryser, humørsvingninger, og nå ja, skal tisse hele tiden. :D

Håber for dig og mig selv at den er der :) overvejer at købe test og snyde teste igen i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller ok testmonsteret slap ud igen.

Og selvom jeg kun fik sovet 2 timer, så er der stadig en svag streg på testen.

Tror og håber mere og mere :7himmel

Det hjælper også at jeg har mange af de samme symptomer som de andre gange jeg har været gravid. Med meget træt, ømme :hophop , fryser, humørsvingninger, og nå ja, skal tisse hele tiden. :D

Hvor godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haarup hepper på dig, har du ikke et billede, som vi må se? ☺️ Det er jo spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haarup hepper på dig, har du ikke et billede, som vi må se? ☺️ Det er jo spændende!

Jo men har kun været på fra tlf, og ikke fundet ud at sætte det på derfra endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo men har kun været på fra tlf, og ikke fundet ud at sætte det på derfra endnu.

Du må sige til, når du føler dig sikker nok til at få en :stork :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER