Solvej99

Testhold uge 45+46 - 5 gravide - 11mens - 3 venter

348 indlæg i dette emne

er8frwO.jpg Jeg kunne ikke dy mig og tog en test her til aften. . Jeg kan jo altid se skyggestreger, men jeg føler noget andet med denne her -så kvinder, igen må jeg bede om jeres hjælp. . Hvad ser i? Ingenting?

:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg kan desværre ikke se nogen skyggestreng :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan desværre ikke se nogen skyggestreng :(

Virkelig? :huh

Selv manden min kunne ane den :-D

Men det er nok bare min psyke som spiller mig et pus..

 

Jeg er bare glad for at der er nogle friske øjne som kigger på det :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er faktisk lidt i tvivl, ved nemlig ikke helt hvor det skal ligge henne. Kan godt se en skygge, men bare i tvivl om det er skyggen til kanten af strimlen eller en ekstra streg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil mene at jeg godt kan se den.... Prøv evt at tage et billede med mere lys på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan selvfølgelig godt være lidt svært så haha :-D Hvis du søger på google i billeder og skriver Positive graviditetsteste, så kommer der en masse frem, og så kan man få en god idé om hvor den skal være henne..

 

Jeg var også i tvivl i starten, men man er nærmest blevet ekspert med tiden haha :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu her næsten 40 min senere....
Og farven er forsvundet hvertfald 70% og jeg må indrømme at jeg ikke kan se stregen mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Google er altid en god ting :D

 

men så var det kanten jeg tænkte på, men håber da det bare er mig der er blind og de udvikler sig til 2 fine streger :)

jeg er selv spændt på min test imorgen! Mens er endnu ikke dukket op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv havde sådan håbet :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Google er altid en god ting :D

 

men så var det kanten jeg tænkte på, men håber da det bare er mig der er blind og de udvikler sig til 2 fine streger :)

jeg er selv spændt på min test imorgen! Men er endnu ikke dukket op

Uhh hvor spændende! Håber jeg ser en test med to streger fra dig imorgen fra dig af :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede imorges, og der var kun en streg :-(

Jeg tror at jeg tester mandag morgen .. Eller nok imorgen også for har tre stk tilbage, og har lige bestilt flere :-D Så jeg tester nok både søndag og mandag, og så hver mandag :-)

Dog har jeg RIGTIGE menstruationssymptomer, med spænding i maven, kvalme, smerter i lænden, de vildste humørsvingninger og så slår jeg ud med bumser.. Desuden så er jeg rigtig svimmel idag :-(

Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage over tid og har mærket ligament riv/smerter 2 gange til formiddag.. Spændende om der snart kommer 2 streger :)

Ej hvor spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende har du testet?

Ja men de bliver ved med at være negative. Så venter et par dage med at teste igen. :) Håber virkelig den er der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men de bliver ved med at være negative. Så venter et par dage med at teste igen. :) Håber virkelig den er der

Ja så er vi jo i samme situation

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ugyldig test imorges. Der kom slet ikke nogle streger :(

men tester igen i løbet af ugen hvis mens stadigvæk ikke dukker op

idag er jeg 4+6 (hvis jeg er gravid)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er vi jo i samme situation

Håbet du snart har to fine streger

Ja det er vi. Håber snart vi begge står med 2 streger. Også alle de andre der afventer mens eller streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vi. Håber snart vi begge står med 2 streger. Også alle de andre der afventer mens eller streger :)

Ja det kunne være så godt med en masse ekstra storke på listen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg træt af at gå og være optimistisk. . Jeg troede virkelig at den var der! Tog en test idag og der var testen endda endnu mere utydelig :'(

Hvorfor er det at det fylder SÅ meget? Det gør virkelig ondt når det ikke lykkedes som planlagt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg træt af at gå og være optimistisk. . Jeg troede virkelig at den var der! Tog en test idag og der var testen endda endnu mere utydelig :'(

Hvorfor er det at det fylder SÅ meget? Det gør virkelig ondt når det ikke lykkedes som planlagt :(

Øv øv øv, kæmpe kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er da også længe du har gået og ventet :/

tester imorgen tidligt. Ved ikke om jeg er gravid eller om det er min underbevidsthed der holder den tilbage. Håber dog på det første :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom den jävla mens... som forventet efter negativ test. Stadigvæk belastende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

negativ test imorges og tror mens er på vej :( men så fungerer kroppen i det mindste og vi må bare prøve igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom den jävla mens... som forventet efter negativ test. Stadigvæk belastende.

Øv øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

negativ test imorges og tror mens er på vej :( men så fungerer kroppen i det mindste og vi må bare prøve igen :)

Øv øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

negativ test imorges og tror mens er på vej :( men så fungerer kroppen i det mindste og vi må bare prøve igen :)

Øv øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER