Solvej99

Testhold uge 45+46 - 5 gravide - 11mens - 3 venter

348 indlæg i dette emne

:angry...

 

Blev desværre ikke til noget i denne omgang. Havde været i bad igår og rendte rundt i morgenkåbe og bar røv  :hophop , da det pludselig føles lidt underligt som om der var (ej undskyld for detaljerne, men mon ikke i kan tåle det ;)) lidt meget slim, så jeg gik på toilettet hvor der var blod på papiret. Jeg var optimistisk da det kun var en smule, så tænkte at jeg måske bare havde en lille pletblødning eller en meget sen implantationsblødning, men her til morgen var der vidst ingen tvivl om at det er en ganske almindelig menstruation  :angry

 

Men så er der jo en god undskyldning for at fortsætte med masser af  :hump  :D

 

Stort tillykke til Barbamama og Guldpigen  :balloons  og masser af  :bd til alle jer andre :)

 

Det der med de klamme detaljer er vi vist mange der deler rigtig gavnligt ud af med jævne mellemrum, så det skal du ikke være så bange for ;) Øv med mens, hvor er det bare surt, når det nu er det sidste man har lyst til at se. Og ja, der er ikke andet for end gå i gang med næste cyklus og håbe på bedre held der. Lige nu glæder jeg mig faktisk også til at skulle forsøge at lave en baby med manden igen om en uges tid. Det har jo også sin charme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

2phwXUq.jpg

Nå ladies, dette er fra i morges. . Jeg kan absolut ingenting se, men et par veninder siger at de altså kan se en svag svag streg.. Hvad lyder dommen fra jer? :)

Jeg vil sige at når jeg VIL se en streg kan jeg måske skimte en hvis jeg drejer hovedet haha :rolleyes

Hvis jeg vipper mobilen lidt skråt kan jeg meget måske aaaane et eller andet.

Spændende hvad lægen siger :goodluck

Jeg står jo lidt i samme situation og vil da gerne vide, hvad man gør, hvis mens fortsat udebliver :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg vipper mobilen lidt skråt kan jeg meget måske aaaane et eller andet.

Spændende hvad lægen siger :goodluck

Jeg står jo lidt i samme situation og vil da gerne vide, hvad man gør, hvis mens fortsat udebliver :unsure

Jeg krydser også bare alt hvad jeg har :-D

 

 

Er der nogen som ved om hvor lang tid der går før man får svar på blodprøver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Check this out - så lykkedes det også for os efter 1,5 år og 2 x IUI! Vi er ovenud spændte og lykkelige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var IKKE implantationsblødning igår for idag har jeg fået mens :klap  Og det fatter jeg simpelthen ikke for der går jo altid 14 dage fra ÆL til mens og det er jo først på tirsdag :huh Men ingen tvivl om at det er mens, med mængden, klumperne og den kedelige form for murren :( Håber bare jeg slipper for at være underdrejet af smerter imorgen for da skal vi ud til Jans mor og spise and.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Check this out - så lykkedes det også for os efter 1,5 år og 2 x IUI! Vi er ovenud spændte og lykkelige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var IKKE implantationsblødning igår for idag har jeg fået mens :klap  Og det fatter jeg simpelthen ikke for der går jo altid 14 dage fra ÆL til mens og det er jo først på tirsdag :huh Men ingen tvivl om at det er mens, med mængden, klumperne og den kedelige form for murren :( Håber bare jeg slipper for at være underdrejet af smerter imorgen for da skal vi ud til Jans mor og spise and.

 

Jeg har f.eks. altid 11 eller 12 dage fra æl til mens, aldrig 14. Hvad end man har, plejer det dog at være nogenlunde stabilt fra cyklus til cyklus, hvor det der kan gøre at længden på den samlede cyklus varierer, er om æl falder tidligt eller sent, hvilket jo kan rykke sig meget fra gang til gang. Hvis du er helt sikker på hvornår æl var, så kan det måske være at din luteal phase (perioden mellem æl og mens) bare har forkortet sig lidt denne gang af ukendte årsager?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Check this out - så lykkedes det også for os efter 1,5 år og 2 x IUI! Vi er ovenud spændte og lykkelige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har f.eks. altid 11 eller 12 dage fra æl til mens, aldrig 14. Hvad end man har, plejer det dog at være nogenlunde stabilt fra cyklus til cyklus, hvor det der kan gøre at længden på den samlede cyklus varierer, er om æl falder tidligt eller sent, hvilket jo kan rykke sig meget fra gang til gang. Hvis du er helt sikker på hvornår æl var, så kan det måske være at din luteal phase (perioden mellem æl og mens) bare har forkortet sig lidt denne gang af ukendte årsager?

 

Den plejer at være præcis 14 dage hos mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den plejer at være præcis 14 dage hos mig.

det lyder da også mærkeligt det kommer SÅ for tidligt din mens. Min luthealfase plejer også at være MEGET præcis 13-14 dage. Jeg skulle have haft mens torsdag eller fredag, og den er ikke kommet endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var IKKE implantationsblødning igår for idag har jeg fået mens :klap Og det fatter jeg simpelthen ikke for der går jo altid 14 dage fra ÆL til mens og det er jo først på tirsdag :huh Men ingen tvivl om at det er mens, med mængden, klumperne og den kedelige form for murren :( Håber bare jeg slipper for at være underdrejet af smerter imorgen for da skal vi ud til Jans mor og spise and.

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forventet mens i dag og endnu ikke skyggen af mens endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den plejer at være præcis 14 dage hos mig.

 

Hmm, det er underligt. Har intet svar på hvad det kan skyldes desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mens er lige kommet her

 

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er lige kommet her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke ☺️☺️❤️❤️

Check this out - så lykkedes det også for os efter 1,5 år og 2 x IUI! Vi er ovenud spændte og lykkelige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak for alle jeres lykønskninger piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak for alle jeres lykønskninger piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var IKKE implantationsblødning igår for idag har jeg fået mens :klap  Og det fatter jeg simpelthen ikke for der går jo altid 14 dage fra ÆL til mens og det er jo først på tirsdag :huh Men ingen tvivl om at det er mens, med mængden, klumperne og den kedelige form for murren :( Håber bare jeg slipper for at være underdrejet af smerter imorgen for da skal vi ud til Jans mor og spise and.

 

 

Det samme skete for mig denne gang, kun 11 dage mellem ÆL og mens start. Læste lidt om det efterfølgende, og åbenbart kan den luteale fase (tiden fra ÆL til mens) godt variere, og der kan være så kort tid som 9 dage fra ÆL til mens. Så det er så vidt jeg læste ikke noget man skal være bekymret for :)

 

Så der er ikke andet for end op på hesten igen :)  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme skete for mig denne gang, kun 11 dage mellem ÆL og mens start. Læste lidt om det efterfølgende, og åbenbart kan den luteale fase (tiden fra ÆL til mens) godt variere, og der kan være så kort tid som 9 dage fra ÆL til mens. Så det er så vidt jeg læste ikke noget man skal være bekymret for :)

 

Så der er ikke andet for end op på hesten igen :)  :bunny

 

Den kan godt variere ja (min veksler som nævnt mellem 11 eller 12 dage), men så vidt jeg har forstået i hvert fald, skulle det ikke være så "normalt" med alt for store udsving i netop denne del af cyklus? Den kan være meget forskellig fra kvinde til kvinde (jeg har også læst om nogen med en LP på kun 8 dage), men burde vist være nogenlunde stabil for den enkelte kvinde. Men fordi den "kikser" en enkelt gang, det tror jeg heller ikke at man bør bekymre sig om. Jeg ville ikke gøre det i hvert fald. Det ville jeg kun hvis det blev et mønster at det svingende meget.

 

Dog kan det (igen, afhængigt af hvem man spørger og hvor man læser) faktisk være problematisk hvis LP'en er for kort, da det efter sigende ikke skulle give ægget tid nok til at sætte sig fast og kroppen ikke skulle kunne nå at danne nok hormon til at forhindre menstruationen. Men det er altså når vi taler om en LP på netop 8-9 dage, og omvendt har jeg også læst om kvinder, der siger at de er blevet gravide alligevel, netop på trods af så kort en LP.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

testet neg x2 siden sidste æl og er gået en dag over mens.

forsøgt: 5 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre også fået min mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det testdag. Har testet negativt her til formiddag - men har forsat ikke fået mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4+0 tirsdag. Forventet mens om 5 dage og test dag om 5-7 dage alt efter om mens kommer :/ Puuh jeg føler mig nervøs denne gang. Har på fornemmeren at den er der. Men er nervøs og spændt :/ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER