Solvej99

Testhold uge 45+46 - 5 gravide - 11mens - 3 venter

348 indlæg i dette emne

Jeg har idag fået mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram øv mariaelly

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde egentlig sat mig for at jeg skulle teste i morges, men jeg snød og testede i går morges (7 dage over tid) og den var negativ. Jeg blev så vred at jeg overhovedet ikke har haft trang til at teste.

Jeg ville ønske at jeg kunne få min mens, så vi kunne komme igang igen. ..

Har du fået testet i dag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har idag gået mens.

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået testet i dag? :)

 

Ja jeg har faktisk testet for en halv time siden.. Jeg kunne dog intet se, men en veninde sagde at hun var overbevist om at den skyggestreg jeg (altid) laver, var blevet til noget mere.. Den kan selvfølgelig ikke opfanges på mobilen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har faktisk testet for en halv time siden.. Jeg kunne dog intet se, men en veninde sagde at hun var overbevist om at den skyggestreg jeg (altid) laver, var blevet til noget mere.. Den kan selvfølgelig ikke opfanges på mobilen :rolleyes

Spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag i dag: 4+0

Får kun en ultra svag streg, der ser ud som de sidste 2 dage. Mens er endnu ikke kommet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har idag gået mens.

 

Øv, vi ville ikke have dig med i klubben, nå :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har faktisk testet for en halv time siden.. Jeg kunne dog intet se, men en veninde sagde at hun var overbevist om at den skyggestreg jeg (altid) laver, var blevet til noget mere.. Den kan selvfølgelig ikke opfanges på mobilen :rolleyes

 

Så vidt jeg husker, så er du da gået pænt lang tid over nu? Kan du ikke få taget en blodprøve hos lægen, den burde kunne vise noget nu, hvis der er noget, tænker jeg? Bare så du kan få lidt vished.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag i dag: 4+0

Får kun en ultra svag streg, der ser ud som de sidste 2 dage. Mens er endnu ikke kommet.

 

En streg er noget. Kan godt forstå at du ikke tør håbe for meget, når den ikke er tydeligere og du ingen udvikling har set og testede tidligt med Theo, men det er jo forskelligt fra gang til gang og den kan jo nå at komme lige pludselig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Check this out - så lykkedes det også for os efter 1,5 år og 2 x IUI! Vi er ovenud spændte og lykkelige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En streg er noget. Kan godt forstå at du ikke tør håbe for meget, når den ikke er tydeligere og du ingen udvikling har set og testede tidligt med Theo, men det er jo forskelligt fra gang til gang og den kan jo nå at komme lige pludselig :goodluck

Altså jeg testede egentlig ikke tidligt med Theo. Der testede jeg første gang 4+2, men der var den helt tydelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Check this out - så lykkedes det også for os efter 1,5 år og 2 x IUI! Vi er ovenud spændte og lykkelige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Check this out - så lykkedes det også for os efter 1,5 år og 2 x IUI! Vi er ovenud spændte og lykkelige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg husker, så er du da gået pænt lang tid over nu? Kan du ikke få taget en blodprøve hos lægen, den burde kunne vise noget nu, hvis der er noget, tænker jeg? Bare så du kan få lidt vished.

Ja jeg er på dag 9 over tid.. Jeg har tænkt mig at ringe til lægen på mandag hvis jeg ikke får mens i weekenden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Check this out - så lykkedes det også for os efter 1,5 år og 2 x IUI! Vi er ovenud spændte og lykkelige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Check this out - så lykkedes det også for os efter 1,5 år og 2 x IUI! Vi er ovenud spændte og lykkelige

http://i.imgur.com/djh2z7Q.jpg

Åh hvor godt! Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:angry...

 

Blev desværre ikke til noget i denne omgang. Havde været i bad igår og rendte rundt i morgenkåbe og bar røv  :hophop , da det pludselig føles lidt underligt som om der var (ej undskyld for detaljerne, men mon ikke i kan tåle det ;)) lidt meget slim, så jeg gik på toilettet hvor der var blod på papiret. Jeg var optimistisk da det kun var en smule, så tænkte at jeg måske bare havde en lille pletblødning eller en meget sen implantationsblødning, men her til morgen var der vidst ingen tvivl om at det er en ganske almindelig menstruation  :angry

 

Men så er der jo en god undskyldning for at fortsætte med masser af  :hump  :D

 

Stort tillykke til Barbamama og Guldpigen  :balloons  og masser af  :bd til alle jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2phwXUq.jpg

Nå ladies, dette er fra i morges. . Jeg kan absolut ingenting se, men et par veninder siger at de altså kan se en svag svag streg.. Hvad lyder dommen fra jer? :)

 

Jeg vil sige at når jeg VIL se en streg kan jeg måske skimte en hvis jeg drejer hovedet haha :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2phwXUq.jpg

Nå ladies, dette er fra i morges. . Jeg kan absolut ingenting se, men et par veninder siger at de altså kan se en svag svag streg.. Hvad lyder dommen fra jer? :)

Jeg vil sige at når jeg VIL se en streg kan jeg måske skimte en hvis jeg drejer hovedet haha :rolleyes

Jeg kan ikke, desværre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke, desværre :kram2

Jeg kunne heller ikke, men man havde lov til at håbe :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Check this out - så lykkedes det også for os efter 1,5 år og 2 x IUI! Vi er ovenud spændte og lykkelige

http://i.imgur.com/djh2z7Q.jpg

 

Ej, hvor er det stort. Kæmpe tillykke til jer; kan søreme godt forstå at I er spændte og glade :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg testede egentlig ikke tidligt med Theo. Der testede jeg første gang 4+2, men der var den helt tydelig :)

 

Ah, så er det det jeg blander sammen. Jeg er godt nok spændt på at se, hvad det udvikler sig til for dig denne gang så. Det ville da være så fantastisk, hvis det bare lykkedes efter så kort tids forsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er på dag 9 over tid.. Jeg har tænkt mig at ringe til lægen på mandag hvis jeg ikke får mens i weekenden :)

 

Ja, det ville jeg gøre hvis det var mig i hvert fald. Det kan selvfølgelig også bare være en lang cyklus og at det er det der driller, men jeg håber da for dig at det er den sjove forklaring :)

 

Nå ladies, dette er fra i morges. . Jeg kan absolut ingenting se, men et par veninder siger at de altså kan se en svag svag streg.. Hvad lyder dommen fra jer? :)

 

Jeg vil sige at når jeg VIL se en streg kan jeg måske skimte en hvis jeg drejer hovedet haha :rolleyes

 

Jeg kan desværre heller ikke se noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER