Solvej99

Testhold uge 45+46 - 5 gravide - 11mens - 3 venter

348 indlæg i dette emne

Jeg stod med en positiv test (meget meget svag) mandag d. 03/11-14. Men den er skam god nok.

Stort tillykke og velkommen i TG Juli 2015

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stod med en positiv test (meget meget svag) mandag d. 03/11-14. Men den er skam god nok.

Tillykke

Vi ses i TG juli

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger. Det er jo en dejlig måned at skulle nedkomme i  :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stod med en positiv test (meget meget svag) mandag d. 03/11-14. Men den er skam god nok. 

Stort tillykke :) Håber jeg kan joine jer i TG juli 15 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgen kvalme fra 6 til 9. Puuh ha. Så må vi se om der er virus i omløb eller om jeg bære på en spire :) håber mens bliver væk i morgen (weekenden)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgen kvalme fra 6 til 9. Puuh ha. Så må vi se om der er virus i omløb eller om jeg bære på en spire :) håber mens bliver væk i morgen (weekenden)

Oooh spændende! Venter også spændt. Der skal testes i morgen. Fingers crossed til os begge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd :bd til os alle :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at det her virker som om at jeg altid kun kommer med sure opstød, men hold op hvor er det frustrerende ikke at kunne forholde sig til noget. . Jeg er så følsom for tiden -var ved at tude da jeg stod i babyafdelingen fordi at jeg blev overvældet af følelser om det lille liv vi prøver at skabe-som er lidt langsom (jeg er liiiidt utålmodig :-D). Og hver gang at jeg kan se en af jer kvinder få en positiv test presser tårerne også på.. -forjeg

er så glad på jeres vegne!

Gid at jeg kunne blame hormoner, men det er bare mig som pludselig er blevet så følsom!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Endnu en gang en skuffelse.

Kun én streg. Så afventer bare mens. Og så vi skal vist i gang med den sidste IUI.

Forstår det simpelthen ikke.

:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test her til morgen. Men jeg havde en lang cyklus sidst og tror jeg havde ÆL i onsdags og derfor får en lang cyklus igen. Øv :( 

Hvis ikke mens kommer nu så tester jeg igen d. 26. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Endnu en gang en skuffelse.

Kun én streg. Så afventer bare mens. Og så vi skal vist i gang med den sidste IUI.

Forstår det simpelthen ikke.

:(

 

:( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Endnu en gang en skuffelse.

Kun én streg. Så afventer bare mens. Og så vi skal vist i gang med den sidste IUI.

Forstår det simpelthen ikke.

:(

Så længe mens ikke er kommet er der vel håb endnu? :unsure

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test her til morgen. Men jeg havde en lang cyklus sidst og tror jeg havde ÆL i onsdags og derfor får en lang cyklus igen. Øv :(

Hvis ikke mens kommer nu så tester jeg igen d. 26. :)

Det er ikke forbi før mens :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe mens ikke er kommet er der vel håb endnu? :unsure

:kram2

 

Tjo- det er det vel. For hvis der var noget, burde man kunne se det på en test nu ifølge lægen/klinikken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede til lægen idag som grinte lidt sødt af mig i telefonen og sagde så til mig at det altså var meget normalt at man først kunne teste positiv på en urintest når man var i 6-7 uge. Så der var håb for mig! :-D så planen er at jeg skal teste en gang om ugen indtil mens eller positiv test :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede til lægen idag som grinte lidt sødt af mig i telefonen og sagde så til mig at det altså var meget normalt at man først kunne teste positiv på en urintest når man var i 6-7 uge. Så der var håb for mig! :-D så planen er at jeg skal teste en gang om ugen indtil mens eller positiv test :-D

Krydser fingre for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig så er der håb endnu!

Må indrømme, at det også giver en lettelse for mig selv

Det er rart at der stadigvæk er håb, og jeg er glad for at du også kunne bruge det til noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rart at der stadigvæk er håb, og jeg er glad for at du også kunne bruge det til noget :)

Ja håb er altid skønt i en frustrerende situation med udebleven mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja håb er altid skønt i en frustrerende situation med udebleven mens

Desuden så fik jeg lige regnet mig frem til (ved hjælp af terminsberegner.dk) at jeg faktisk kun er 6+2 hvis jeg har en cyklus på 28 dage..... :blink

Jeg havde en idé om at jeg var langt over 10 uger :P  men det er nok fordi tiden går så langsomt når man først begynder at tænke på PB, og man er over tid...

 

Er der nogen som ved om det kan være skadeligt for barnet hvis man tager Royal gele under graviditet? :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desuden så fik jeg lige regnet mig frem til (ved hjælp af terminsberegner.dk) at jeg faktisk kun er 6+2 hvis jeg har en cyklus på 28 dage..... :blink

Jeg havde en idé om at jeg var langt over 10 uger :P men det er nok fordi tiden går så langsomt når man først begynder at tænke på PB, og man er over tid...

Er der nogen som ved om det kan være skadeligt for barnet hvis man tager Royal gele under graviditet? :-/

Så er det godt du brugte termins beregneren. Jeg var også i tvivl og har også li beregnet min og hvis jeg er gravid er jeg 4+6, så forsøger lige at minimere panikken og håbe din læge har ret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det godt du brugte termins beregneren. Jeg var også i tvivl og har også li beregnet min og hvis jeg er gravid er jeg 4+6, så forsøger lige at minimere panikken og håbe din læge har ret

Ved ikke om det r skadeligt for barnet under graviditeten - derfor min plan er at starte, hvis jeg er uheldig at få mens!

 

jeg krydser fingre for dig.. Hvornår tester du igen? :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg krydser fingre for dig.. Hvornår tester du igen? :7himmel

I lige måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage over tid og har mærket ligament riv/smerter 2 gange til formiddag.. Spændende om der snart kommer 2 streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep hep til de "sidste" piger i gruppen✌!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I lige måde kunne være godt med to ekstra storke på listen

Jeg tester nok søndag eller mandag tror ikke jeg har tålmodighed til kun at teste en gang ugentlig. Tror jeg kommer til at teste et par gange

Hvad med dig?

Jeg testede imorges, og der var kun en streg :-(

Jeg tror at jeg tester mandag morgen .. Eller nok imorgen også for har tre stk tilbage, og har lige bestilt flere :-D Så jeg tester nok både søndag og mandag, og så hver mandag :-)

 

Dog har jeg RIGTIGE menstruationssymptomer, med spænding i maven, kvalme, smerter i lænden, de vildste humørsvingninger og så slår jeg ud med bumser.. Desuden så er jeg rigtig svimmel idag :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER