Solvej99

Testhold uge 45+46 - 5 gravide - 11mens - 3 venter

348 indlæg i dette emne

Hej

Må jeg være med torsdag den 13.

Selvfølgelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så vil jeg være kedelig og være den første til at melde mens :(

Øøøv... Jeg har brunt udflåd, så min mens kommer også snart <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor surt. Mangler en krammende smiley på min mobil

 

Det er tanken der tæller ;) Og ja, det er surt, for jeg havde både troet og håbet på det denne gang. Men så får vi jo fornøjelsen af at prøve igen i det mindste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøv... Jeg har brunt udflåd, så min mens kommer også snart <_<

:kram

 

Jeg håber altså stadig for dig at det ikke er mens relateret, så længe det kun er brunt udflåd. Men ellers tager du jo efterårsbebsen med mig i stedet, har vi aftalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens :boo <_< :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er tanken der tæller ;) Og ja, det er surt, for jeg havde både troet og håbet på det denne gang. Men så får vi jo fornøjelsen af at prøve igen i det mindste :)

Ja så er det endnu mer frustrerende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens :boo <_< :( :boo

øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg være kedelig og være den første til at melde mens :(

øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber altså stadig for dig at det ikke er mens relateret, så længe det kun er brunt udflåd. Men ellers tager du jo efterårsbebsen med mig i stedet, har vi aftalt :)

Det har vi nemlig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens :boo <_< :( :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort kram til jer der har fået mens! Det er bare op på hesten igen

 

Der er godt nok lang tid til min testdag! Specielt fordi jeg føler lidt niven og spænding i underlivet og havde mens lignende smerter igår.

Ved ikke om jeg tør tro på det eller om det bare er min krop der spiller mig et puds

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv! Den slettede mine smileys!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort kram til jer der har fået mens! Det er bare op på hesten igen

 

Der er godt nok lang tid til min testdag! Specielt fordi jeg føler lidt niven og spænding i underlivet og havde mens lignende smerter igår.

Ved ikke om jeg tør tro på det eller om det bare er min krop der spiller mig et puds

 

Det er ikke for at være lyseslukker på nogen måde, men jeg havde masser af murren, værken, niv, stik og jag lige fra æl og op til - ja altså mens <_< Så det behøver ikke nødvendigvis at betyde noget, selvom jeg selv troede på det af den grund. Det kan dog også have været en bio her, jeg ved det ikke. Mens er i hvert fald (sorry :blush) utrolig klumpet denne gang og bløder rigtig meget :unsure

 

Jeg krydser fingre for at dine niv betyder to snarlige streger :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kramAlura

 

jeg tør heller ikke håbe for meget på det, for bliver så skuffet hvis der ikke er noget

 

men må vi vente og se hvad testen siger i næste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde egentlig sat mig for at jeg skulle teste i morges, men jeg snød og testede i går morges (7 dage over tid) og den var negativ. Jeg blev så vred at jeg overhovedet ikke har haft trang til at teste.

Jeg ville ønske at jeg kunne få min mens, så vi kunne komme igang igen. ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde egentlig sat mig for at jeg skulle teste i morges, men jeg snød og testede i går morges (7 dage over tid) og den var negativ. Jeg blev så vred at jeg overhovedet ikke har haft trang til at teste.

Jeg ville ønske at jeg kunne få min mens, så vi kunne komme igang igen. ..

Det er da irriterende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kramAlura

 

jeg tør heller ikke håbe for meget på det, for bliver så skuffet hvis der ikke er noget

 

men må vi vente og se hvad testen siger i næste uge

 

Jeg valgte bare at gå all-in og tro og håbe på det. For jeg bliver skuffet uanset, hvis mens kommer. Og så vil jeg trods alt hellere have været glad og håbefuld i to uger. Jeg håber for dig, at det her bare er din omgang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super følsom i dag... sad og tudede over extreme house makeovers....  :boo  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker da helt sikkert noget dernede, igår aftes havde jeg lidt lyserødt/brunligt på papiret efter toiletbesøg og idag har jeg frisk rød slimblandet blødning, men ikke nok til at der kommer noget i trusserne/bindet, kun på papiret når jeg tørrer mig. 5 dage til jeg helst ikke skal få mens! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super følsom i dag... sad og tudede over extreme house makeovers....  :boo  :oops

 

Haha, det tuder jeg altid til, også selvom jeg ikke er gravid. Bliver bare så glad på deres vegne altid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker da helt sikkert noget dernede, igår aftes havde jeg lidt lyserødt/brunligt på papiret efter toiletbesøg og idag har jeg frisk rød slimblandet blødning, men ikke nok til at der kommer noget i trusserne/bindet, kun på papiret når jeg tørrer mig. 5 dage til jeg helst ikke skal få mens! :goodluck

Implantationsblødning? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testdag i morgen :unsure

Jeg har stadig ikke fået mens. Har haft 3 dage med brunt udflåd og i dag har der været en lille smule udflåd, som kun har været helt lysebrunt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Implantationsblødning? :whistling

 

Ja det håber jeg da det er :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det tuder jeg altid til, også selvom jeg ikke er gravid. Bliver bare så glad på deres vegne altid.

Haha- jeg plejer kun at blive SÅ følsom, et par dage inden min mens... så man kan jo håbe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testdag i morgen :unsure

Jeg har stadig ikke fået mens. Har haft 3 dage med brunt udflåd og i dag har der været en lille smule udflåd, som kun har været helt lysebrunt.

Spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER