somummy

Smalltalk Juni 2015

692 indlæg i dette emne

Ja er ingeniør og har opfundet en maskine til at klare fødslen for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja er ingeniør og har opfundet en maskine til at klare fødslen for mig ej, hospitalstaske selvfølgelig

Ha ha så forstår jeg bedre :D Så langt er jeg slet ikke nået endnu. Men har også stadig 7 uger til termin...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KUN 7 uger! Tænk at fra uge 37 kan alt ske og man ved jo aldrig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ellers alt klar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ellers alt klar?

Overhovedet intet :D Mangler at få alt ned fra loftet. Få vasket tøjet (det er dog nede og sorteret). Få Marius flyttet ud af babyværelset og ind i det nye værelse med ny seng... Men regner med at starte om en uges tid. Har sidste dag på arbejde på torsdag :at Ih hvor jeg glæder mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KUN 7 uger! Tænk at fra uge 37 kan alt ske og man ved jo aldrig

Nej, det er der jo så kun 4 uger til :o

Tror nu ikke på noget før efter 40+0. Marius kom først 11 dage over tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overhovedet intet :D Mangler at få alt ned fra loftet. Få vasket tøjet (det er dog nede og sorteret). Få Marius flyttet ud af babyværelset og ind i det nye værelse med ny seng... Men regner med at starte om en uges tid. Har sidste dag på arbejde på torsdag :at Ih hvor jeg glæder mig...

ha ha ville ønske jeg kunne være så rolig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det er der jo så kun 4 uger til :o

Tror nu ikke på noget før efter 40+0. Marius kom først 11 dage over tid...

nej Milas kom også først 15 dage over termin, men de siger jo at to fødsler aldrig er ens, og ville være så træt ikke at være parat og så skulle bruge tid på at blive det, når bebs er kommet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej Milas kom også først 15 dage over termin, men de siger jo at to fødsler aldrig er ens, og ville være så træt ikke at være parat og så skulle bruge tid på at blive det, når bebs er kommet

Du kan også tro jeg har spurgt mange gange om vi ikke skulle igang med Marius nye værelse, så jeg kan få flyttet tøj, få hentet babysagerne osv. Vil skyde på, tøjet er vasket i løbet af den første uge :D Jeg vil også helst have styr på det hele inden lillebror kommer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også tro jeg har spurgt mange gange om vi ikke skulle igang med Marius nye værelse, så jeg kan få flyttet tøj, få hentet babysagerne osv. Vil skyde på, tøjet er vasket i løbet af den første uge :D Jeg vil også helst have styr på det hele inden lillebror kommer ;)

åh Gud ja, hvis man også skal have manden sat i gang, skal man jo begynde når man bestiller de første ægløsningstest ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh Gud ja, hvis man også skal have manden sat i gang, skal man jo begynde når man bestiller de første ægløsningstest ;)

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh Gud ja, hvis man også skal have manden sat i gang, skal man jo begynde når man bestiller de første ægløsningstest ;)

Det er jo ikke engang løgn. Og jeg som bare troede det var min mand....men er åbenbart en del af deres natur :haha

Jeg skal have PKS om 37 dage og vi har ikke noget klar endnu. Værelset bliver nok klar om 14 dages tid, så kan vi gå igang - jeg føler en vis panik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er sgu utroligt med de mænd! Det er derfor jeg laver lister over hvad vi mangler at få gjort, som ligger FREMME så han kan blive mindet om det på ugentlig basis. Jeg trives bedst med orden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35+0 idag! Det er vildt!  :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35+0 idag! Det er vildt! :wee

:yay om 14 dage er du indenfor normal fødselsperiode :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35+0 idag! Det er vildt! :wee

det er så vildt, ligepludselig står vores gruppe først under terminsgrupperne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuuck, hvis jeg fortsat har delvis forliggende moderkage, så har jeg måske kun fire uger tilbage af min graviditet. Er IKKE interesseret i pks, please!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuuck, hvis jeg fortsat har delvis forliggende moderkage, så har jeg måske kun fire uger tilbage af min graviditet. Er IKKE interesseret i pks, please!!!

Har det på samme måde. Her er det dog en dreng i uk, der truer med KS. Jeg vil SÅ gerne føde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuuck, hvis jeg fortsat har delvis forliggende moderkage, så har jeg måske kun fire uger tilbage af min graviditet. Er IKKE interesseret i pks, please!!!

 

 

Har det på samme måde. Her er det dog en dreng i uk, der truer med KS. Jeg vil SÅ gerne føde!

 

Jeg har det lige omvendt, jeg glæder mig til mit PKS. Men jeg har også haft nogle virkelig latterlige fødsler, eller dvs. lige efter fødsler. Jeg vil klart hellere have KS kontrolleret end at risikere at dø kort efter fødsel.

Det med moderkagen skal man sq have respekt for, mine har siddet fast og jeg har været ved at forbløde og miste livmoderen, og blevet kørt akut til operation. Så når jeg alligevel skal igennem det, kan de lige så godt lave en operation. Men gruer da lidt for smerterne i mave arret. Har kun prøvet smerter i underlivet so far. 

Men jeg kan sørme også godt forstå jer, der er jo intet bedre end at få den lille bløde krop op på maven, hvis der ikke går noget galt efter det punkt, det må være det bedste af alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuuck, hvis jeg fortsat har delvis forliggende moderkage, så har jeg måske kun fire uger tilbage af min graviditet. Er IKKE interesseret i pks, please!!!

Håber den når at flytte sig, så du slipper for pks. Det lyder til du aller aller helst vil gøde varginalt :)

:goodluck

4 uger, så bliver det jo også et maj barn. Så går tiden lige pludselig alt for stærk :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige til en forsinket 32 ugers undersøgelse ved lægen. Vi taler selvfølgelig en del om den dumme moderkage; "hvis du går i fødsel, så skal du lægge dig ned og ringe 112". "Hovedet står næsten fast" "sørg nu for at få slappet af, så du ikke går i for tidlig fødsel af alle dine plukveer". F... My life :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til Fru.Skruk, som blev den første her i gruppen til at møde sin bebs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til Fru.Skruk, som blev den første her i gruppen til at møde sin bebs :)

Det er helt vildt st den første baby er kommet til verdenen :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til Fru.Skruk, som blev den første her i gruppen til at møde sin bebs :)

Ja det er da helt vildt ... Så er det snart os andre!  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det siger noget om at det kan ske når som helst nu! Det er vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER