somummy

Smalltalk Juni 2015

692 indlæg i dette emne

Altså scanningsspl. sagde ca 10 dage inden termin, men hvad lægen så synes, når jeg nu gik 15 dage over sidst og blev sat i gang, bliver spændende. Desuden er bebsen vurderet til 2900 g ved sidste jm besøg i sidste uge, så hun er nok stor nok til at komme ud før termin.

Hillerød hvor jeg er tilknyttet står stejlt på 5 dage før tid, ikke før. Selv om min baby blev vurderet til 3 kg. for en uge siden - gisp det var hvad de andre vejede til termin hvor de kom ud. Forstår det ikke. Ville så gerne have det 10 dage før, så jeg ikke risikerer at gå igang selv.

De modsiger sig selv hele tiden. Først sagde de så tæt på termin som muligt. Bagefter, den er stor nok til at komme ud nu, så der sker ikke noget hvis du får veer. Og bagefter, nej hun skal jo lige være færdig, 10 dage er aaaaaaalt for tidligt.

 

Jeg er meget spændt på hvad du får af vide i morgen. Det er bare så forskelligt fra sted til sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså scanningsspl. sagde ca 10 dage inden termin, men hvad lægen så synes, når jeg nu gik 15 dage over sidst og blev sat i gang, bliver spændende. Desuden er bebsen vurderet til 2900 g ved sidste jm besøg i sidste uge, så hun er nok stor nok til at komme ud før termin.

En fra min mødregruppe fik pks her D. 6. i Viborg og hun har oprindelig termin her D. 16 eller 18. Så det passer fint med 10 dage før...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius så Troldemors lille Taylor idag og han var et stort smil da han kiggede op i barnevognen. Håber altså bare han bliver glad for lillebror...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fra min mødregruppe fik pks her D. 6. i Viborg og hun har oprindelig termin her D. 16 eller 18. Så det passer fint med 10 dage før...

okay. Hvorfor fik hun pks?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay. Hvorfor fik hun pks?

det havde hun selv valgt. Hun fik aks ved første barn. Og så tror jeg hun fik sat klemmer på samtidig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det stikker i mit underliv når han borer lidt med hovedet, så håber da for dig at baby har vendt sig godt så. :)

 

Jeg synes også pludselig jeg er blevet meget tung. Træner 4 gange om ugen, så er forholdsvis stærk, men nu virker det som om det er lige meget hvor stærk jeg er. Tænker det er et godt tegn på man går ind i sidste fase :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det stikker i mit underliv når han borer lidt med hovedet, så håber da for dig at baby har vendt sig godt så. :)

 

Jeg synes også pludselig jeg er blevet meget tung. Træner 4 gange om ugen, så er forholdsvis stærk, men nu virker det som om det er lige meget hvor stærk jeg er. Tænker det er et godt tegn på man går ind i sidste fase :P

Sejt nok du kan træne så meget. Det vildeste jeg kan lave er at gå fra skolen og hjem og retur igen om eftermiddagen. Men har også haft bækkenløsning i lang tid nu. avs. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har min væske i kroppen taget en helt ny dimension. Kan ikke få sko på længere og mine hænder er en stor klump. Gør tæmmelig ondt.

What to wear de næste 3 uger, bar numse og crocks? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har min væske i kroppen taget en helt ny dimension. Kan ikke få sko på længere og mine hænder er en stor klump. Gør tæmmelig ondt.

What to wear de næste 3 uger, bar numse og crocks? :lol

Er sikker på du vil se smækker lækker ud :D Ej, hvor er det bare sur :numse Du kan ikke være så heldig at noget af væsken forlader kroppen igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikker på du vil se smækker lækker ud :D Ej, hvor er det bare sur :numse Du kan ikke være så heldig at noget af væsken forlader kroppen igen?

Jo tror når jeg har født så forsvinder det. De andre gange har det ikke været så slemt men efter fødslen gik det væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det havde hun selv valgt. Hun fik aks ved første barn. Og så tror jeg hun fik sat klemmer på samtidig...

ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, moderkagen har ikke flyttet sig nok. Er stadig kun 1,2 cm fra livmoderhalsen og den skal være min. 2 cm fra. Fordi jeg ønsker at føde selv, venter vi to uger og får lavet scanning igen. Hvis den ikke har flyttet sig nok, er det stadig ikke helt udelukket at føde selv, men man skal holde bedre øje med bebs og mig. Dvs ingen vandfødsel :( men bebs blev skønnet til 2860 g og så vidt de kunne se var det stadig en pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, moderkagen har ikke flyttet sig nok. Er stadig kun 1,2 cm fra livmoderhalsen og den skal være min. 2 cm fra. Fordi jeg ønsker at føde selv, venter vi to uger og får lavet scanning igen. Hvis den ikke har flyttet sig nok, er det stadig ikke helt udelukket at føde selv, men man skal holde bedre øje med bebs og mig. Dvs ingen vandfødsel :( men bebs blev skønnet til 2860 g og så vidt de kunne se var det stadig en pige :)

Fantastisk de bruger tid på at scanne dig, så du kan få den alm fødsel som du drømmer om og ikke bare vælger den nemme løsning med at give dig tid og klokkeslet til pks :yay Jeg håber stadig for dog at det lykkes med den alm fødsel :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sagde det også med det samme de havde sagt den var 1,2 cm fra, at jeg gerne ville scannes igen. Så tror ikke hun kunne komme udenom at give mig en ekstra scanning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt nok du kan træne så meget. Det vildeste jeg kan lave er at gå fra skolen og hjem og retur igen om eftermiddagen. Men har også haft bækkenløsning i lang tid nu. avs. 

Jeg havde begyndende bækkenløsning i uge 15, det er udelukkende træningen der har gør at jeg næsten slipper for smerter :) Så tør slet ikke stoppe. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde begyndende bækkenløsning i uge 15, det er udelukkende træningen der har gør at jeg næsten slipper for smerter :) Så tør slet ikke stoppe.

Det er godt gået du kunne træne det væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sagde det også med det samme de havde sagt den var 1,2 cm fra, at jeg gerne ville scannes igen. Så tror ikke hun kunne komme udenom at give mig en ekstra scanning ;)

Det bliver spændende om to uger så om der er sket noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende om to uger så om der er sket noget!

Ja! Gad vide om den kan nå at vokse så meget. Det er alligevel 8 mm. Vi må se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Gad vide om den kan nå at vokse så meget. Det er alligevel 8 mm. Vi må se.

Jeg krydser virkelig fingre for dig, så du kan få din fødsel! :goodluck Jeg ved, hvor meget det betyder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Hovedpine, ondt i kroppen, kriller i halsen og træt, træt, træt!

Derudover har jeg ondt i hofterne fra i går, hvor jeg støvsugede og vaskede gulv.

Blev også syg tæt på termin sidste gang. Mon det er et kendt fænomen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tre uger til termin 37+0. Hvordan går det med jer andre? Er i klar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Hovedpine, ondt i kroppen, kriller i halsen og træt, træt, træt!

Derudover har jeg ondt i hofterne fra i går, hvor jeg støvsugede og vaskede gulv.

Blev også syg tæt på termin sidste gang. Mon det er et kendt fænomen.

Jeg fik total forbud mod støvsugning sidst jeg var ved JM, men ihh hvor det frister at hive den frem og få vasket gulvet.

Håber du har fået det bedre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tre uger til termin 37+0. Hvordan går det med jer andre? Er i klar?

Uh så er det jo lige opover efterhånden :o Heg glæder mig til at komme af med dunken og blive lidt mere mobil igen.

Vi er efterhånden klar. Jeg har fundet frem til min og lillebrors taske, men skal lige have et bryllup overstået på lørdag først, før taskerne er ledige. Vi skal nemlig overnatte ved min forældre ;) Alt er nede fra loftet. Og der er indkøbt storebror gave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik total forbud mod støvsugning sidst jeg var ved JM, men ihh hvor det frister at hive den frem og få vasket gulvet.

Håber du har fået det bedre?

tror desværre det har givet mig en lidt længerevarende skade. Rengøringen + at jeg har haft Milas hjemme de sidste tre dage, har gjort at mine hofter er blevet 'løse' og nærmest kramper hvis jeg bevæger mig forkert :( Og så fik jeg det virkelig skidt da jeg var k bad i dag. Helt svimmel, forkvalmet og tæt på besvimelse. Måtte simpelthen sætte mig ned og droppe resten af badet. Det er dog gået over igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror desværre det har givet mig en lidt længerevarende skade. Rengøringen + at jeg har haft Milas hjemme de sidste tre dage, har gjort at mine hofter er blevet 'løse' og nærmest kramper hvis jeg bevæger mig forkert :( Og så fik jeg det virkelig skidt da jeg var k bad i dag. Helt svimmel, forkvalmet og tæt på besvimelse. Måtte simpelthen sætte mig ned og droppe resten af badet. Det er dog gået over igen

Dine knogler er sandsynligvis meget løse i forvejen :) alt det relaxin man får i kroppen. men ja rengøring er rigtig dumt hvis man har problemer med det. Er også derfor manden har overtaget alt rengøring herhjemme  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER