somummy

Smalltalk Juni 2015

692 indlæg i dette emne

Hmm prøvede at quote men det gik fuldstændig galt :-D glæd dig til scanningen, det er jo den sidste. Vi blev godt orienteret hver gang hun kiggede efter noget. Det var dejligt. Øv bøv at vi ikke skal se ham mere

Tror næsten vi må tage en 3d scanning om et par måneder

Sådan har jeg det også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været til gravidyoga i dag. Hold nu op, hvor var det fedt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har opført dig som en rigtig god storebror i dag siger vores DP. Der er startet en lille dreng dernede og Marius har nusset ham og hentet legesager til ham :glad Lad det fortsætte ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til gravidyoga i dag. Hold nu op, hvor var det fedt! :yay

 

Lyder også super lækkert  :bunny Jeg har tilmeldt mig et hold som starter i februar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm prøvede at quote men det gik fuldstændig galt :-D glæd dig til scanningen, det er jo den sidste. Vi blev godt orienteret hver gang hun kiggede efter noget. Det var dejligt. Øv bøv at vi ikke skal se ham mere

Tror næsten vi må tage en 3d scanning om et par måneder

 

Vi skal til MD i næste uge, det bliver rart at se baby igen - og høre om de også ser en lille tap  ^_^ 

Vi har allerede bestilt en 3D scanning på min mands fødselsdag :P Der er jeg i 29ne uge - det bliver alligevel vildt at se bebs i 3D.. De billeder som hang i klinikken af babyer der lige var født og 3D scanninger lignede nærmest på en prik.. Utroligt hvad man kan se.. 

 

:baby3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder også super lækkert :bunny Jeg har tilmeldt mig et hold som starter i februar

Hvor fedt! Hvor mange gange skal du så afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til MD i næste uge, det bliver rart at se baby igen - og høre om de også ser en lille tap ^_^

Vi har allerede bestilt en 3D scanning på min mands fødselsdag :P Der er jeg i 29ne uge - det bliver alligevel vildt at se bebs i 3D.. De billeder som hang i klinikken af babyer der lige var født og 3D scanninger lignede nærmest på en prik.. Utroligt hvad man kan se..

:baby3

Vi har også aftalt at tage en 3D, når vi kommer hen omkring uge 30 :yay

Hvor er det spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt! Hvor mange gange skal du så afsted?

 

Instruktøren havde hold i februar med 7 gange som jeg ikke nåede med på, og da hun lavede forårsholdet hed det 6 gange, men nu er det nede på kun 4 gange - så det er jeg lidt øv over!  :wacko Men på den anden side er jeg bare glad for at jeg kommer afsted, det bliver godt at få strukket kroppen igennem og koblet hovedet fra ! 

 

Hvor mange gange skal du afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også aftalt at tage en 3D, når vi kommer hen omkring uge 30 :yay

Hvor er det spændende :)

 

De anbefalede på scanningsklinikken at man tager den omkring uge 27-30, da baby derefter har så lidt plads at bevæge sig på, at det kan være svært at få gode billeder...

Jeg tænkte nemlig først at jeg ville have taget dem meget senere.. 

 

Hvor er du fra i landet?  :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De anbefalede på scanningsklinikken at man tager den omkring uge 27-30, da baby derefter har så lidt plads at bevæge sig på, at det kan være svært at få gode billeder...

Jeg tænkte nemlig først at jeg ville have taget dem meget senere..

Hvor er du fra i landet? :stork

Jeg svarer lige samlet ;)

Mit yogahold er 8 gange, hvor de fire af dem er med jordemoder til sidst. Jeg synes, det var halvdyrt, men jeg har været rigtig glad for det, så det er pengene værd. Jeg får virkelig lært at arbejde med vejrtrækning.

Jeg overvejer at købe flere timer, når holdet er færdigt :)

Det passer nok meget godt med scanning ift vores ønske. Uge 27 må det blive. Manden er vist også lidt utålmodig ;)

Jeg er fra København. Hvad med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det var hårdt at være til gymnastik med en tumling i går. Det trækkede godt i maven. Var faktisk overrasket over, at de 20-25 ,som jeg skulle tumle med ham, at det var hårdere end en god times zumba i onsdags. Heldigvis vil han gerne selv det hele på redskabsbanen ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg svarer lige samlet ;)

Mit yogahold er 8 gange, hvor de fire af dem er med jordemoder til sidst. Jeg synes, det var halvdyrt, men jeg har været rigtig glad for det, så det er pengene værd. Jeg får virkelig lært at arbejde med vejrtrækning.

Jeg overvejer at købe flere timer, når holdet er færdigt :)

Det passer nok meget godt med scanning ift vores ønske. Uge 27 må det blive. Manden er vist også lidt utålmodig ;)

Jeg er fra København. Hvad med dig?

 

Uuuh er det så det hold på Frb, som du går på? Googlede lige sidst, og så kom det frem på frb. og folkhavde snakket rigtig godt om det!  :D Hvad giver du for det?

Når jeg starter til alm. graviditetsyoga koster det 100 bobs pr. gang... bob bob bob.. Men ja, det er super godt at få styr på den indre ro og vejrtrækning, det er nok super anvendeligt! 

Er det din første bebs? 

 

Jeg var til kønsscanning på klinikken "den lille Kbh'er" som ligger lige ved tivoli, det var super godt! Det er også der vi skal til 3D scanning  :yiepie  Glæder mig så meget!!!

Jeg er oprindeligt fra Næstved, men flyttede til Kbh da jeg var 20 og boede i Kbh til jeg fandt manden min for 2 år siden, og så flyttede jeg til Hillerød :) Hvilket jeg er ganske fint tilfreds med. Elsker Kbh men vidste nok godt at jeg ikke ønskede at få familieliv mens jeg boede i centrum.. At jeg kom så langt væk var dog ikke helt planen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh er det så det hold på Frb, som du går på? Googlede lige sidst, og så kom det frem på frb. og folkhavde snakket rigtig godt om det! :D Hvad giver du for det?

Når jeg starter til alm. graviditetsyoga koster det 100 bobs pr. gang... bob bob bob.. Men ja, det er super godt at få styr på den indre ro og vejrtrækning, det er nok super anvendeligt!

Er det din første bebs?

Jeg var til kønsscanning på klinikken "den lille Kbh'er" som ligger lige ved tivoli, det var super godt! Det er også der vi skal til 3D scanning :yiepie Glæder mig så meget!!!

Jeg er oprindeligt fra Næstved, men flyttede til Kbh da jeg var 20 og boede i Kbh til jeg fandt manden min for 2 år siden, og så flyttede jeg til Hillerød :) Hvilket jeg er ganske fint tilfreds med. Elsker Kbh men vidste nok godt at jeg ikke ønskede at få familieliv mens jeg boede i centrum.. At jeg kom så langt væk var dog ikke helt planen ;)

Ja, det er på yogacentralen :)

Jeg gav 1700 for de otte gange, men de fire af dem er jo også tre timer, så jeg synes faktisk, det er ok :)

Jep, første baby :wub

Vi flytter også om lidt. Baby i lejlighed er ikke lige mig, så vi har købt hus i Skovlunde :)

Jeg havde nok heller ikke regnet med at skulle sprængt ud fra byen. Altså, der er 12 km til Rådhuspladsen, men alligevel ;) Natur, have og flere kvm betyder bare rigtigt meget nu, så jeg glæder mig helt vildt til at flytte! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vant til at dyrke yoga i forvejen, så jeg laver det bare derhjemme på en måtte i stuen. :) er rigtig dejligt fordi jeg synes jeg spænder sådan op i hele kroppen. 

 

Nu er det også begyndt at gøre ondt i mit bækken så kan ikke gå de lange ture jeg plejer med hunden  :(  kan heller ikke svømme, så må nøjes med det pilates og yoga jeg kan lave her hjemme. Må indrømme jeg er lidt træt af at blive så fysisk hæmmet. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Half Way there! Glæder mig til md i morgen (tidlig). Håber baby er som babyer skal være

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Half Way there! Glæder mig til md i morgen (tidlig). Håber baby er som babyer skal være

Uhh spændende. Håber alt er iorden. Glæder mig til min tur på tirsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru. Skuk - Kan godt nok godt forstå du glæder dig til at flytte i hus, det lyder skønt! Hvornår flytter I ? 

Vi har droppet planen om hus de næste mange år. Vi fandt ud af, at det er for dyrt heroppe i Hillerød - enten skulle vi købe noget gammelt L-O-R-T ude på en mark, eller også skulle vi sætte os for så mange udgifter, at vi ikke kunne få plads til bare lidt fis og ballade.. Så vi prioriterer fis og ballade og har skrevet os op til nogle 4 værs. lejligheder hvor stuelejl. har en lille have - det er godt nok indtil videre for os, og så kan vi stadig komme ud og rejse en gang i mellem  :bunny

 

Vi var til scanning i forgårs med baby - om morgenen. Teo ligner vist sin mor, han snork sov i hvert fald og gad ikke komme frem og lade os se særlig meget. Hun fik scannet og set, efter en del zumba-rysten, det kun skulle - alt er lige som det skal være  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal måske til at flytte!  :blink 
- det er i bund og grund en rigtig god ting, huset er meget større, flere værelser, fin fin have, ligger "væk" fra nysgerrige naboer, der er plads til mandens firma m. kææmpe kontor og lager osv.

Men det blir først om en måned eller to hvis det er, og så står vi der med mig der er ret tyk der  :wacko og hverken må male eller flytte på noget. + jeg har bækkenløsning.
Hvis alt går i orden, så er vi dem der er flyttet! Håber det, for det et skisme fedt!  :yay
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru. Skuk - Kan godt nok godt forstå du glæder dig til at flytte i hus, det lyder skønt! Hvornår flytter I ?

Vi har droppet planen om hus de næste mange år. Vi fandt ud af, at det er for dyrt heroppe i Hillerød - enten skulle vi købe noget gammelt L-O-R-T ude på en mark, eller også skulle vi sætte os for så mange udgifter, at vi ikke kunne få plads til bare lidt fis og ballade.. Så vi prioriterer fis og ballade og har skrevet os op til nogle 4 værs. lejligheder hvor stuelejl. har en lille have - det er godt nok indtil videre for os, og så kan vi stadig komme ud og rejse en gang i mellem :bunny

Vi var til scanning i forgårs med baby - om morgenen. Teo ligner vist sin mor, han snork sov i hvert fald og gad ikke komme frem og lade os se særlig meget. Hun fik scannet og set, efter en del zumba-rysten, det kun skulle - alt er lige som det skal være :yay

Jeg glæder mig også helt enormt! :yay

Vi får nøglerne 24/2, så vi regner med at flytte ind dagen efter, når vi har malet :)

Jeg kan ikke vente med at komme væk fra larmen i lejligheden :)

Haha, det har sikkert set kønt ud. Jeg synes, det er synd for de små, når de skal vækkes i deres lur, men det må de altså finde sig i. Alfred sov også, da vi var til MD.

Fik I nogle gode billeder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet henvist til en JM med speciale i fødselstraumer og fødselsplanlægning. Så hun ringer til mig og så skal jeg op og snakke min fødsel med Marius igennem og ligge en plan for den næste. Håber det bliver godt for jeg er bange for både alm fødsel og kejsersnit. De vil hjælpe mig med at blive så tryg ved situationen som muligt. Så det bliver rigtig spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet henvist til en JM med speciale i fødselstraumer og fødselsplanlægning. Så hun ringer til mig og så skal jeg op og snakke min fødsel med Marius igennem og ligge en plan for den næste. Håber det bliver godt for jeg er bange for både alm fødsel og kejsersnit. De vil hjælpe mig med at blive så tryg ved situationen som muligt. Så det bliver rigtig spændende :)

 

Glæder mig til at høre mere om det - Gik det skidt første gang, siden du er bange ?

 

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at høre mere om det - Gik det skidt første gang, siden du er bange ?

 

:biglove

Ja, det gik ikke skide godt. Marius kom til verden efter 37 timer med veer. Det gik godt i starten. Jeg nåede de 8 cm ca med 1 cm i timen (efter vandet gik - det var først der veerne blev nogenlunde reglemæssige) - lige efter bogen. Men fra kl. 4 om morgenen til kl. 13 skete der intet. Vi blev allerede om formiddagen varslet kejsersnit. Min verden brød sammen da forvagten kl. 13 pillede vedroppet fra mig og så skulle jeg ligge 2 timer uden noget og så skulle det startes op igen. Jeg var SÅ træt, og fik mega dårlige veer da de startede den op igen og trak mig sammen. Sidst de målte var jeg 7 cm åben. Så jeg endte på operationsbordet og jeg græd og jeg græd og jeg rystede og rystede. Selvom jeg var varslet, var det en voldsom oplevelse at lige pludselig være i et rum med så mange mennesker, som jeg kun kunne se øjne og navneskilt på. Jeg var SÅ træt pga blodmangel de næste par dage at opholdet på barselsgangen er noget underligt noget som jeg svagt husker... Min psyke har/havde det i hvert fald svært med oplevelsen. Så planen er at hjælpe mig ved at blive tryg og få den bedste mulig oplevelse med en slagplan. Bl.a. skal der stå i papirerne at jeg ønsker kejsersnit så snart tingene går i stå. Jeg vil ikke vente 13 timer på det denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det 2. JM besøg idag  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det 2. JM besøg idag  ^_^

Allerede? Jeg skal først afsted igen 30+4 (medmindre jeg skal til speciale JM inden).

 

Håber på et godt besøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerede? Jeg skal først afsted igen 30+4 (medmindre jeg skal til speciale JM inden).

 

Håber på et godt besøg :)

Jep var mit 2. besøg idag. Var et super skønt besøg.

Var første gang da jeg var 16+ 

Skal igen om 3 uger  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER