diazbebs

Tester i september !!

252 indlæg i dette emne

Stort tillykke med spiren,krydser fingre for at den udvikler sig flot...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

testede negativ igen fredag og senere kom min mens også (måske jeg skal stole på den test noget mere?!) så vi må jo bare op på hesten igen, noget man glædeligt gør ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

testede negativ igen fredag og senere kom min mens også (måske jeg skal stole på den test noget mere?!) så vi må jo bare op på hesten igen, noget man glædeligt gør ;)

:kram øv

held og lykke næste gang og masser af :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

testede negativ igen fredag og senere kom min mens også (måske jeg skal stole på den test noget mere?!) så vi må jo bare op på hesten igen, noget man glædeligt gør ;)

 

Øv hvor træls, men dejligt at du er ved godt mod, og frisk på at komme op på hesten igen :kram2 Krydser fingre for at det lykkedes i næste omgang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak diazbebs og alura!

vi har godt nok været i gang siden januar hvor jeg smed p-pillerne. Så nu må vi se hvornår der sker noget. Sidste måned og denne måned har min mens været forsinket, normalt er den meget pålidelige. Sidst forsinket 5 dage, denne gang 9 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak diazbebs og alura!

vi har godt nok været i gang siden januar hvor jeg smed p-pillerne. Så nu må vi se hvornår der sker noget. Sidste måned og denne måned har min mens været forsinket, normalt er den meget pålidelige. Sidst forsinket 5 dage, denne gang 9 dage.

 

Så når man da lige at få håbet op, når den sådan udebliver mere end bare et par dage. Det kan den da ikke være bekendt. Du får lige et stort kram med på vejen og alle de bedste ønsker for næste cyklus :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke mariaelley :loveshower Jeg håber også at det udvikler sig. Uhh kan vi se billeder af testen? :yay

Jeg fik ikke taget et billede af testen, da det bare lige var en "hurtigt" test inden jeg skulle afsted på håndboldcup.. Men der kommer billede, når jeg tager test igen i næste uge, hvor den forhåbeligt har udviklet sig.. For der er stadigvæk ingen mens ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog idag for sjov en ÆL test, den slog ud med positiv da jeg ventede min datter. Den er bragende negativ så kan vel ligeså godt regne med en g test også vil være det :( bløder også stadig lidt . Jeg kan nok ligeså godt forvente mens om nogle dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog idag for sjov en ÆL test, den slog ud med positiv da jeg ventede min datter. Den er bragende negativ så kan vel ligeså godt regne med en g test også vil være det :( bløder også stadig lidt . Jeg kan nok ligeså godt forvente mens om nogle dage :(

Øv :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog idag for sjov en ÆL test, den slog ud med positiv da jeg ventede min datter. Den er bragende negativ så kan vel ligeså godt regne med en g test også vil være det :( bløder også stadig lidt . Jeg kan nok ligeså godt forvente mens om nogle dage :(

Øv øv :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog idag for sjov en ÆL test, den slog ud med positiv da jeg ventede min datter. Den er bragende negativ så kan vel ligeså godt regne med en g test også vil være det :( bløder også stadig lidt . Jeg kan nok ligeså godt forvente mens om nogle dage :(

Øv :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min test er her til morgen blevet mere tydelig :yay

m9HBtQO.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+5... synes godt nok det begynder at være svært at vente... specielt fordi jeg har en meget tydelig mavefornemmelse af at den er der nu, og så helt uden at jeg egentlig har nogen symptomer på det (medmindre jeg begynder at overfortolke på alt jeg oplever) <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Min test er her til morgen blevet mere tydelig :yay

 

Hvor er den flot, ingen tvivl, stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min test er her til morgen blevet mere tydelig :yay

m9HBtQO.jpg

Ingen tvivl - tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+5... synes godt nok det begynder at være svært at vente... specielt fordi jeg har en meget tydelig mavefornemmelse af at den er der nu, og så helt uden at jeg egentlig har nogen symptomer på det (medmindre jeg begynder at overfortolke på alt jeg oplever) <_<

Hvorfor tester du ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min test er her til morgen blevet mere tydelig :yay

m9HBtQO.jpg

Tillykke!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester d. 27.09 :-) Hååååber sådan på gevinst denne gang :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fordi jeg har bestemt at vente til fredag ;)

altså, er jeg ikke gravid, så kommer mens jo torsdag eller sådan noget, og så ved jeg det jo med sikkerhed :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min test er her til morgen blevet mere tydelig :yay

m9HBtQO.jpg

Stort tillykke og hvor er det skønt. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg nævnte i "Vil gerne være gravid"-tråden så snød jeg og testede i fredags hvor jeg ville være (3+4), men den var bragende negativ.

Jeg testede fordi jeg 2 dage i sidste uge oplevede en del kvalme ud af det blå, hvilket mindede meget om sådan det var da jeg var gravid med C.

Nu tester jeg ikke igen før onsdag (som jo var planen fra starten). Men i dag er jeg officielt gået over tid, så nu er ventetiden i gang.

Jeg har haft mens-lignende symptomer her til morgen, men de er stilnet af... men til gengæld, har jeg de sidste 2 timer haft kvalme... arg ventetiden til onsdag bliver lang... og kan mærke at jeg bliver skuffet hvis den ikke er der... for hvorfor skal jeg så have kvalme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg nævnte i "Vil gerne være gravid"-tråden så snød jeg og testede i fredags hvor jeg ville være (3+4), men den var bragende negativ.

Jeg testede fordi jeg 2 dage i sidste uge oplevede en del kvalme ud af det blå, hvilket mindede meget om sådan det var da jeg var gravid med C.

Nu tester jeg ikke igen før onsdag (som jo var planen fra starten). Men i dag er jeg officielt gået over tid, så nu er ventetiden i gang.

Jeg har haft mens-lignende symptomer her til morgen, men de er stilnet af... men til gengæld, har jeg de sidste 2 timer haft kvalme... arg ventetiden til onsdag bliver lang... og kan mærke at jeg bliver skuffet hvis den ikke er der... for hvorfor skal jeg så have kvalme :(

Kender der :( er selv 3+4 idag, og negativ g test. Har så også Pletblødt siden lørdag :( præcis det samme jeg gjorde 3+2 ved mine to andre børn. Men der havde jeg kunnet teste positiv idag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog idag for sjov en ÆL test, den slog ud med positiv da jeg ventede min datter. Den er bragende negativ så kan vel ligeså godt regne med en g test også vil være det :( bløder også stadig lidt . Jeg kan nok ligeså godt forvente mens om nogle dage :(

 

Det har jeg også gjort de sidste par dage. Jeg har alligevel så mange af dem liggende, så det er nemt at tænke "Nåh ja, en fra eller til" :rolleyes I lørdags kom der en svag streg. Hvilket der kun plejer at komme for mig i dagene lige omkring æl. Hvis det ikke er tæt på, så plejer der slet ikke at komme nogen. Jeg er også en af dem der kun kan "fange" en positiv æl test indenfor 12 timer, så hvis jeg ikke tester to gange i døgnet, så misser jeg den nemt. Så det gav mig selvfølgelig lidt håb. Men i går var der så slet ingenting, og så mistede jeg lidt modet igen. Og nu til morgen igen en svag streg (som jo ikke er lig med en positiv test, det ved jeg godt, men stadig usædvanligt for mig på den tid i min cyklus), så nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal tro. 

 

Og selvom du kunne lave en positiv æl test under din første graviditet, så siger man jo at alle graviditeter er forskellige, det kan vel også gælde her? Der kan vel også være forskel på hvor tidligt man kan teste positiv fra graviditet til graviditet? Vil ikke give dig nogen falske forhåbninger, det var bare en tanke. Stadig ingen tegn på menstruation?

 

EDIT: Det har du så netop skrevet i indlægget ovenfor :) Så er der vel stadig håb endnu, tænker jeg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg tror jeg er ude. Jeg har godt nok haft noget kvalme og Jeg havde lyserød udflåd i lørdags og pletblødt fra i går af. Jeg tog en test i morges som var brag negativ. Det der er mere underligt at jeg ikke haft så voldsomme mens kramper før. Nu får vi at se i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også gjort de sidste par dage. Jeg har alligevel så mange af dem liggende, så det er nemt at tænke "Nåh ja, en fra eller til" :rolleyes I lørdags kom der en svag streg. Hvilket der kun plejer at komme for mig i dagene lige omkring æl. Hvis det ikke er tæt på, så plejer der slet ikke at komme nogen. Jeg er også en af dem der kun kan "fange" en positiv æl test indenfor 12 timer, så hvis jeg ikke tester to gange i døgnet, så misser jeg den nemt. Så det gav mig selvfølgelig lidt håb. Men i går var der så slet ingenting, og så mistede jeg lidt modet igen. Og nu til morgen igen en svag streg (som jo ikke er lig med en positiv test, det ved jeg godt, men stadig usædvanligt for mig på den tid i min cyklus), så nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal tro. 

 

Og selvom du kunne lave en positiv æl test under din første graviditet, så siger man jo at alle graviditeter er forskellige, det kan vel også gælde her? Der kan vel også være forskel på hvor tidligt man kan teste positiv fra graviditet til graviditet? Vil ikke give dig nogen falske forhåbninger, det var bare en tanke. Stadig ingen tegn på menstruation?

 

EDIT: Det har du så netop skrevet i indlægget ovenfor :) Så er der vel stadig håb endnu, tænker jeg?

Jeg får også en svag streg på æl testene, men langtfra positive ... Jeg er træt af man ikke bare lige kan få mens overstået og komme videre til næste cyklus. Tvivler virkelig på der er gevinst for mig :( så skal det være "en langsom starter" denne gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER