diazbebs

Tester i september !!

252 indlæg i dette emne

Her blev det til en Bio ved 4+3 :( over and out!

Æv æv æv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fik min mens søndag.

Den er dog meget meget kort.

Allerede slut nu.

Unormalt kort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hov jeg vrøvler.

7 dage til næste ægløsning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alura: det er kun den tredje cyklus efter p-pille stop, de to første var på hhv. 36 og 29 dage, så kan vel ikke kaldes stabil, MEN jeg havde æl på cd 14denne gang, så den BURDE have været på 28-29 dage denne gang, men jeg må bare vente og se tiden an, om det er kroppen eller testene der snyder mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alura: det er kun den tredje cyklus efter p-pille stop, de to første var på hhv. 36 og 29 dage, så kan vel ikke kaldes stabil, MEN jeg havde æl på cd 14denne gang, så den BURDE have været på 28-29 dage denne gang, men jeg må bare vente og se tiden an, om det er kroppen eller testene der snyder mig ;)

 

Ej ja det er da spændende så. Min æl er også faldet på cd14 i både den sidste og forrige cyklus, men de har begge kun været på 26 dage, så har bare en lidt kortere luteal phase end normen på 14 dage. Men når det går den anden vej, altså længere end 14 dage fra æl, så begynder man da at undre sig. Jeg håber på at det bare er fordi du er længe om at kunne teste positiv og at det ikke er kroppen der driller :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager i ægløsning tester ?? Siden i ved præcis hvornår den faldt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test men ingen skygge af mens nu på dag 27.. De sidste 3 cyklusser har været på 26 dage.. Men det kan være at systemet er på vej tilbage til de 28 dage igen.. Hvis ikke mens er kommet så tester jeg igen fredag.. :) Go away mens! Come on baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cellemus: jeg tjekker udflåd, denne cyklus var det MEGET tydligt, hvor andre cykli driller lidt mere, hvad den metode angår, men for mit vedkommende har jeg besluttet at jeg ikke vil bruge andre metoder, da jeg meget nemt bliver ALT for optaget af et projekt, hvis jeg giver mig selv lov til at fordybe mig, og på den baggrund frygter jeg at hvis jeg begynder at fx æl-teste så vil det lykkes mig at tænke det til døde ;) Men jeg ved at andre af de skønne damer herinde æl-tester, og at det virker fint for dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alura: ja, jeg håber virkelig også at det er mig der er en langsom tester!

Manden svinger mellem at tro fuldt og fast på der er noget, og så være helt sikker på mens kommer lige om lidt... :huh

Det er lidt sjovt at følge med i hans "humørsvingninger" for nogle dage er han helt oppe at køre over pb, og det kan bare kun gå for langsomt, og andre dage virker han total uinteresseret i projektet, som om han måske ikke helt har lyst... Men lige nu er han super interesseret og håber lige så meget som mig, men tror måske ikke helt på det :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager i ægløsning tester ?? Siden i ved præcis hvornår den faldt?

 

Jeg bruger ægløsningsteste og måler temperaturen hver dag. Førstnævnte giver et praj om at æl er på vej (indenfor 24-48 timer), med sidstnævnte kan du mere præcist konkludere hvornår æl var, men først når den har været der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test men ingen skygge af mens nu på dag 27.. De sidste 3 cyklusser har været på 26 dage.. Men det kan være at systemet er på vej tilbage til de 28 dage igen.. Hvis ikke mens er kommet så tester jeg igen fredag.. :) Go away mens! Come on baby :)

 

Uh, hep hep for baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alura: ja, jeg håber virkelig også at det er mig der er en langsom tester!

Manden svinger mellem at tro fuldt og fast på der er noget, og så være helt sikker på mens kommer lige om lidt... :huh

Det er lidt sjovt at følge med i hans "humørsvingninger" for nogle dage er han helt oppe at køre over pb, og det kan bare kun gå for langsomt, og andre dage virker han total uinteresseret i projektet, som om han måske ikke helt har lyst... Men lige nu er han super interesseret og håber lige så meget som mig, men tror måske ikke helt på det :chin:

 

Hehe, de er sgu også forvirrende til tider, de kære mænd ;) Det er sjovt at din mand svinger så meget med det. Årh, hvis bare jeg kunne få min mand til at nå dertil. Han er nærmere total uinteresseret i projektet hele tiden. Han vil gerne, det er på ingen måde noget han er blevet presset til, men hvis vi taler om det, så går han i panik, så det kan vi ikke rigtig. Ikke før det er sket, tror jeg. Selvom han en enkelt gang i sidste cyklus spurgte (kan ikke en gang huske sammenhængen): "Er det fordi du er gravid?" og jeg kunne have svoret på at han lød en lille smule håbefuld. Men måske var det ønsketænkning :rolleyes

 

Det lyder som om din mand har det på samme måde i perioder, men så heldigvis også har nogle hvor han er begejstret og glæder sig. Det må være dejligt :) Men så må det til gengæld være svært aldrig at vide hvilken af dem "man får". Ham der glæder sig, eller ham der er uinteresseret.Tsk tsk, de mænd altså :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude har fået mens fem dage før tid. Underligt er dog jeg fik en meget positiv test inden for tre minutter her til morgen og så blødte jeg en time efter. Og har mange mens smerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude har fået mens fem dage før tid. Underligt er dog jeg fik en meget positiv test inden for tre minutter her til morgen og så blødte jeg en time efter. Og har mange mens smerter.

:( :kram bløder du meget? Det kunne ikke være en implatations blødning. Jeg håber for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( :kram bløder du meget? Det kunne ikke være en implatations blødning. Jeg håber for dig

En del ja.

Nej desværre ikke blev insemineret for femte gang den 15....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En del ja.

Nej desværre ikke blev insemineret for femte gang den 15....

Nå øv øv :kram

Håber det lykkes næste gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 dage over tid og nu kom mens for fuld smadder.. Så vi ses bare i oktober testgruppen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5+1 og mens er (næsten) startet, og mens smerterne er også begyndt at melde sig... overvejer meget om der skal et glas god rødvin eller to til at dæmpe depressionen her til aften... og tror endda også manden kunne overtales til det, selvom han ikke drikker rødvin ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5+1 og mens er (næsten) startet, og mens smerterne er også begyndt at melde sig... overvejer meget om der skal et glas god rødvin eller to til at dæmpe depressionen her til aften... og tror endda også manden kunne overtales til det, selvom han ikke drikker rødvin ;)

Æv æv

Jeg hopper med på din depressions rødvin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 dage over tid og nu kom mens for fuld smadder.. Så vi ses bare i oktober testgruppen..

øv :( :kram :goodluck til oktober

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5+1 og mens er (næsten) startet, og mens smerterne er også begyndt at melde sig... overvejer meget om der skal et glas god rødvin eller to til at dæmpe depressionen her til aften... og tror endda også manden kunne overtales til det, selvom han ikke drikker rødvin ;)

øv :kram nyd du bare din rødvin :) og held og lykke til næste omgang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det lade sig Gøre at få ægløsning hvor ægget ikke er der?

Ved ikke om det giver mening.

Min læge sagde at mine smerter kunne være ægget der kom senere.

Men jeg havde jo menssmerter som jeg plejer ved ægløsning.

Jeg kom bare lige til at tænke på det.

Kan man virkelig godt have ægløsning uden æg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude - har fået mens :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude - har fået mens :/

Øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER