diazbebs

Tester i september !!

252 indlæg i dette emne

Opdatering... er ret sikker på æl var i går, så vil gerne rykkes til testdag d 21 :yay Denne gang fortalte var jeg så SLET ikke i tvivl om at det nærmede sig... HURA for at kroppen snakker til mig igen :glad

IIiihh hvor fedt :D Så er det jo bare at håbe  :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har test dag den 24/9 :) Vil gerne med på listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har test dag den 24/9 :) Vil gerne med på listen :)

Velkommen til :balloons

Jeg skriver dig på :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tester 30/9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåhh Jer der snart skal teste, hvordan får I tiden til at gå??? :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 dage til testdag... Dette er vores 3. barn når det lykkes. Jeg må sige jeg tager det en del mere afslappet denne gang, end de andre to gange :) men kan godt mærke spændingen i maven, men næsten for fantastisk hvis det allerede skulle være lykkedes i første forsøg. Ved vores søn tog det 8 mdr og vores datter 4 mdr. Og denne gang er jeg 20 kg lettere, mangler stadig en del kg, men håber da de tabte kg gør en forskel på min fertilitet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 dage til testdag... Dette er vores 3. barn når det lykkes. Jeg må sige jeg tager det en del mere afslappet denne gang, end de andre to gange :) men kan godt mærke spændingen i maven, men næsten for fantastisk hvis det allerede skulle være lykkedes i første forsøg. Ved vores søn tog det 8 mdr og vores datter 4 mdr. Og denne gang er jeg 20 kg lettere, mangler stadig en del kg, men håber da de tabte kg gør en forskel på min fertilitet :)

Vi har da lov til at håbe.

Jeg er også helt forvirret, kan mærke spændinger i underlivet men tør næsten ikke at tænke på det, for det kan jo lige så godt være PMS.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, negativ test. Afventer nu mens i dag. (Som sikkert kommer, men som VIRKELIG gerne må blive væk) :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, negativ test. Afventer nu mens i dag. (Som sikkert kommer, men som VIRKELIG gerne må blive væk) :/

:kram :kram Øv øv...

 

masser af :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men så opdaterer jeg lige én gang til... altså d. 21 er jeg i sommerhus med svigermekanikken, så tænker lidt at jeg tester hjemmefra, fredag (d. 19) morgen, så jeg ikke står med en test som jeg så skal prøve på at få smidt uset ud i sommerhuset, OG ved om jeg må drikke lidt rødvin hele den uge vi er i sommerhus...

Men hold nu op der er lang tid til d 19... hele 11 dage :o det er da nærmest helt ulidelig længe!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men så opdaterer jeg lige én gang til... altså d. 21 er jeg i sommerhus med svigermekanikken, så tænker lidt at jeg tester hjemmefra, fredag (d. 19) morgen, så jeg ikke står med en test som jeg så skal prøve på at få smidt uset ud i sommerhuset, OG ved om jeg må drikke lidt rødvin hele den uge vi er i sommerhus...

Men hold nu op der er lang tid til d 19... hele 11 dage :o det er da nærmest helt ulidelig længe!!!

Hihi jeg vil beholde den for at sammenligne teste. Men er en testmonster :P

 

Uhh bliver spændende. Har du tænkt dig at fortælle svigerfamilien hvis de spørger hvorfor du ikke skal have rødvin?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Hihi jeg vil beholde den for at sammenligne teste. Men er en testmonster :P

 

Uhh bliver spændende. Har du tænkt dig at fortælle svigerfamilien hvis de spørger hvorfor du ikke skal have rødvin?

 

Hmm... Altså svigerforældrene ved godt at vi prøver, så jeg behøver egentlig bare at sige nej-tak to dage, så har, specielt svigermor, fanget den, men ville være lidt træt af at fortælle dem det så hurtigt... Men på den anden side ville jeg også være monster træt af at jeg ikke var gravid når vi skal afsted (altså ud over den logiske grund) for så får jeg jo mens når vi er afsted, og ud over rødvin, så er der pool og spa, som det vist var tanken at vi skulle ligge i hele ugen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Altså svigerforældrene ved godt at vi prøver, så jeg behøver egentlig bare at sige nej-tak to dage, så har, specielt svigermor, fanget den, men ville være lidt træt af at fortælle dem det så hurtigt... Men på den anden side ville jeg også være monster træt af at jeg ikke var gravid når vi skal afsted (altså ud over den logiske grund) for så får jeg jo mens når vi er afsted, og ud over rødvin, så er der pool og spa, som det vist var tanken at vi skulle ligge i hele ugen :P

 

Hehe kender det godt. Det er bare bedre at have noget konkret at forholde sig til.. Ventetiden gøre en bare skør :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.. Stadig ingen mens. Så testede i morges, og der var to svage streger. Men helt klart nok til, at man tydeligt kunne se to streger!

Så skal til lægen i morgen og finde ud af, om det virkelig kan være rigtigt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.. Stadig ingen mens. Så testede i morges, og der var to svage streger. Men helt klart nok til, at man tydeligt kunne se to streger!

Så skal til lægen i morgen og finde ud af, om det virkelig kan være rigtigt :loveshower

Hvor spændende. Forsigtig tillykke herfra. Lad os se nogle teste. Venter spændt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.. Stadig ingen mens. Så testede i morges, og der var to svage streger. Men helt klart nok til, at man tydeligt kunne se to streger!

Så skal til lægen i morgen og finde ud af, om det virkelig kan være rigtigt :loveshower

Sender en masse spire støv i mod dig og håber den er god nok og at du om små 9 måneder kan holder en dejlig baby i dine arme :)

Vi starter selv pb 2 nu her når mens har været der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, hvor er I søde. <3

 

Har prøvet at poste et billede, men kan ikke finde ud af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du tilføjer en besvarelse skal du trykke  BRUG FULD EDITOR. Så kan man tilføje billede :)

Tusind tak, hvor er I søde. <3

 

Har prøvet at poste et billede, men kan ikke finde ud af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåårh hvor smart. Mange tak for det :)

 

Har vedhæftet billedet nu. De er ret svage, men synes da, at de er tydelige nok til at det kan være positivt ik? :)

Eller hvad synes I?

post-10268-0-03021600-1410268314_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåårh hvor smart. Mange tak for det :)

Har vedhæftet billedet nu. De er ret svage, men synes da, at de er tydelige nok til at det kan være positivt ik? :)

Eller hvad synes I?

Helt sikkert positive!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåårh hvor smart. Mange tak for det :)

 

Har vedhæftet billedet nu. De er ret svage, men synes da, at de er tydelige nok til at det kan være positivt ik? :)

Eller hvad synes I?

 

Kan se streg nr. 2 uden at forstørre billedet - tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåårh hvor smart. Mange tak for det :)

 

Har vedhæftet billedet nu. De er ret svage, men synes da, at de er tydelige nok til at det kan være positivt ik? :)

Eller hvad synes I?

Så positive :) Fedt :) Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er I søde. 1000 tak!!!!! :D

Glæder mig bare SÅ meget til at komme til lægen i morgen.

 

Jeg kaster en masse babystøv efter alle jer skønne damer <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåårh hvor smart. Mange tak for det :)

Har vedhæftet billedet nu. De er ret svage, men synes da, at de er tydelige nok til at det kan være positivt ik? :)

Eller hvad synes I?

Sådan! Kæmpe stor tillykke. De er ikke skygge streger. De er positive. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER