diazbebs

Tester i september !!

252 indlæg i dette emne

Jeg har testdag d. 13/9, hvis min cyklus er som den sidste. Jeg snydetester dog i dagene op til, da jeg skal ud og rejse med mit job.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har testdag d. 13/9, hvis min cyklus er som den sidste. Jeg snydetester dog i dagene op til, da jeg skal ud og rejse med mit job.

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester den 11.

Hvis mens ikke er kommet inden da.. Kunne ikke finde æl i denne måned.. Men havde tydelig ændret udflåd.. Så krydser fingere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag mig af listen. Har fået mens før tid.

F... Kan snart ikke klare mere.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak for knus TiaK. Jeg starter igen i morgen på en ny omgang - puha skal lige tage en meget dyb indåndning. Så når måske lige at være med sidst på september mdr. med en ny dato.

Er din krop egentlig ved at være klar igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for knus TiaK. Jeg starter igen i morgen på en ny omgang - puha skal lige tage en meget dyb indåndning. Så når måske lige at være med sidst på september mdr. med en ny dato.

Er din krop egentlig ved at være klar igen?

 

Tak fordi du spørger :kiss

 

Jeg venter stadig på at få tid til (forhåbentlig) sidste tjek på Skejby, så der går nok en måned endnu, før jeg ved noget <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du spørger :kiss

Jeg venter stadig på at få tid til (forhåbentlig) sidste tjek på Skejby, så der går nok en måned endnu, før jeg ved noget <_<

Puha jeg synes de er langsomme. Holder du til det? Jeg forstår stadig ikke hvordan man kan overse rester med alle de undersøgelser. Hverken hos dig og mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii  :D  Jeg tester d. 17. september  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg synes de er langsomme. Holder du til det? Jeg forstår stadig ikke hvordan man kan overse rester med alle de undersøgelser. Hverken hos dig og mig.

Nej, jeg har også svært ved at acceptere at det kunne være gået meget hurtigere, hvis det var sket ordentligt første gang <_<

Men jeg synes det bliver lettere og lettere. Jeg er nået dertil hvor jeg rent faktisk nyder denne tvunget pause. Det er hårdt hele tiden at tænke i sex/ÆL/testdag/symptomer/mens, så det er faktisk rigtig rart ikke at skulle. Aldersforskellen på mine børn bliver nu meget større end jeg havde håbet på og jeg har accepteret at jeg ikke kommer til at kunne ændre på det. Dermed ikke sagt at jeg ikke glæder mig til at blive gravid igen, det gør jeg helt sikkert - men jeg glæder mig faktisk ikke til processen for at blive det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg har også svært ved at acceptere at det kunne være gået meget hurtigere, hvis det var sket ordentligt første gang <_<

Men jeg synes det bliver lettere og lettere. Jeg er nået dertil hvor jeg rent faktisk nyder denne tvunget pause. Det er hårdt hele tiden at tænke i sex/ÆL/testdag/symptomer/mens, så det er faktisk rigtig rart ikke at skulle. Aldersforskellen på mine børn bliver nu meget større end jeg havde håbet på og jeg har accepteret at jeg ikke kommer til at kunne ændre på det. Dermed ikke sagt at jeg ikke glæder mig til at blive gravid igen, det gør jeg helt sikkert - men jeg glæder mig faktisk ikke til processen for at blive det :(

Jeg kan rigtig godt følge dig. Har selv spildt et halvt år og tre IUI forsøg oveni flere tusinde kroner på ingen ting. Men er da heldigvis igang igen.

Ja det med børnes alders forskel, den har vi også. Kan sq ikke gøre noget ved det selv om det er surt. Men det er dejligt at høre du kan slappe af pt. Kan godt forstå du ikke glæder dig til processen, den er heller ikke rar på nogen måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til september testerne HippieSoul :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester den 18 september...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne stå på d. 17 :)

:bd til alle jer <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne stå på d. 17 :)

:bd til alle jer <3

 

 

Jeg tester den 18 september...

Velkommen til jer 2 :balloons

 

Og masser af :bd til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mange tak:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige testet positiv for ÆL idag og vil gerne på D. 18/9 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige testet positiv for ÆL idag og vil gerne på D. 18/9 :)

Husk ÆL kan været alt fra 0-48 timer efter den positive test, nogle siger endda 24-48 timer efter positiv ÆL-test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk ÆL kan været alt fra 0-48 timer efter den positive test, nogle siger endda 24-48 timer efter positiv ÆL-test :)

I know :) men det plejer at passe med jeg førhen fik mens omkring 14 dage efter den Positive test :) jeg satser :) jeg er en tidlig tester uanset hihi :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige testet positiv for ÆL idag og vil gerne på D. 18/9 :)

:balloons velkommen til og masser af :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag 24/9 :) Vil rigtig gerne være med på listen :) Satser på at denne måned er lykkens måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag 24/9 :) Vil rigtig gerne være med på listen :) Satser på at denne måned er lykkens måned :)

Hej og velkommen til :balloons 

Jamen du kommer bare på listen :bd :bd  til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdatering... er ret sikker på æl var i går, så vil gerne rykkes til testdag d 21 :yay Denne gang fortalte var jeg så SLET ikke i tvivl om at det nærmede sig... HURA for at kroppen snakker til mig igen :glad  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdatering... er ret sikker på æl var i går, så vil gerne rykkes til testdag d 21 :yay Denne gang fortalte var jeg så SLET ikke i tvivl om at det nærmede sig... HURA for at kroppen snakker til mig igen :glad

Hvor er jeg glad på dine vegne :yay :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til :balloons

Jamen du kommer bare på listen :bd :bd  til dig

Tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER