diazbebs

Tester i september !!

252 indlæg i dette emne

Øv altså hvor er jeg lige lidt træt af de her projekt lige nu.. Vi har prøvet i snart 4 måneder og mens kommer bare tidligere og tidligere for hver måned.. Pt regner jeg med men på søndag da vi på ingen måde havde sex da jeg havde en postitiv æl-test.. Manden var syg og i sindsygt dårligt humør så det blev ikke til noget som helst.. Et par dage efter var hans rask og undskyldte at han havde været jordens dårligste kæreste.. Jeg ved godt at jeg bare burde give ham ret og komme videre men jeg er bare stadigvæk lidt skuffet.. Manden skal jo ikke tvinges til sex men jeg er træt af at vi skal vente en måned mere.. Det er hans første vi forøger at lave og jeg bliver mere og mere nervøs for at der er noget galt og at det bare ikke kommer til at lykkes :( 

Nå men det var bare lige for at dele ud at jeg regner med mens søndag så er nok på testergruppen i oktober..

Her var min mand så træt da jeg fik første positive ÆL test, så ingen sex der.... Så jo kender det også ! Men vi gjorde dog en indsats de næste dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

mens ankom i dag... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at man lige bliver hørt <3 Mange tak :) Var bare lige så træt af det.. Jeg ved godt at 4 måneder ikke er længe :) Men tålmodigheden er bare ikke den største når det er noget vi begge brændende ønsker os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mens ankom i dag... :-(

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja desværre:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er menstruationen lige dukket op her. Hvilket egentlig er helt ok, da den oprindelige plan jo var at vi først skulle starte pb til oktober. Nu krydser jeg bare fingre for næste cyklus i stedet :bd

 

Håber at alle I der også har fået mens kan holde modet oppe, ønsker tillykke til de af jer der har fået en positiv test og krydser fingre for de af jer, der endnu ikke har fået en afklaring :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hed det en negativ test (muligvis men en meget svag skygge efter 20 min) men stadig ingen mens... så ALT er pakket til sommerhuset, både bind og ekstra teste :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hed det en negativ test (muligvis men en meget svag skygge efter 20 min) men stadig ingen mens... så ALT er pakket til sommerhuset, både bind og ekstra teste :bunny

Godt at pakke begge dele så er man ligesom forberedt ;) Håber den bliver væk og testene viser to fine streger i stedet for,,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har testet positivt i dag :yay :yay :yay

Tillykke!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet positivt i dag :yay :yay :yay

Uhh stort tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet positivt i dag :yay :yay :yay

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet positivt i dag :yay :yay :yay

Jubiiii stort tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg nå at komme på listen?

Jeg har officiel testedag den 22.! Men jeg tester også i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg nå at komme på listen?

Jeg har officiel testedag den 22.! Men jeg tester også i morgen ;)

Du kommer på :) :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet positivt i dag :yay :yay :yay

 

Kæmpe tillykke til jer, fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens i dag.

Kan vist kun skrive et STORT SKOD!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det konstant som om mens kommer og tjekker 100 gange men den er ik kommet endnu.. Testede negativ for to dage siden.. Dumt at teste så tidligt... I følge clue dr jeg en dag over tid meeen har haft en periode med korte cyklusser så tror slet ikke på andet end at mens kommer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her blev det til en Bio ved 4+3 :( over and out!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her blev det til en Bio ved 4+3 :( over and out!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her blev det til en Bio ved 4+3 :( over and out!

Øv :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her blev det til en Bio ved 4+3 :( over and out!

 

Øv :( Jeg havde lidt samme fornemmelse i denne cyklus; at noget var i gære, men aldrig udviklede sig. Kunne dog aldrig teste positiv, så ved ikke om jeg havde ret i min antagelse. Håber at du er ok, omstændighederne taget i betragtning? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede igen negativ til morgen, men har endnu ikke set skyggen af mens, og er 4+6, så venter spændt på hvad der sker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede igen negativ til morgen, men har endnu ikke set skyggen af mens, og er 4+6, så venter spændt på hvad der sker...

 

Træls med negativ test, men det lyder da ellers lovende at du er gået så langt over? Er det sket før, eller plejer du at have rimelig stabile cyklusser? Hep hep :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER