diazbebs

Tester i september !!

252 indlæg i dette emne

Jeg har lige lavet en f...... Positiv graviditetstest !!!!!

Er 32 dage henne nu hvis man tager fra sidste mens 1. Dag..

Shit det er vildt !!!

Stort tillykke !!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige lavet en f...... Positiv graviditetstest !!!!!

Er 32 dage henne nu hvis man tager fra sidste mens 1. Dag..

Shit det er vildt !!!

 

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taak, det er helt uvirkeligt..

Nogen der ved hvornår man så skal til første scanning for at tjekke at alt er ok ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4+0 i dag, så nu er ventetiden officielt i gang...

Kan ikke helt regne ud hvad kroppen prøver at fortælle, normalt mærker jeg intet til mens før det er der, men siden i går aftes har jeg haft sådan lidt mens-aktie smerter, dog så lidt at jeg knap vil kalde det smerter, men lidt mere end muren i maven...

Nå men har ikke set skyggen af mens, ikke engang farvet udflåd, og min "mavefornemmelse" er stadig intakt, så venter bare på det bliver fredag så jeg kan teste :yay

Men har dog taget mine forbehold og taget div. med i skole, hvis nu mens skulle komme alligevel :prik

 

Hvorfor tester du først på fredag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taak, det er helt uvirkeligt..

Nogen der ved hvornår man så skal til første scanning for at tjekke at alt er ok ?

 

Den første scanning er nakkefoldsscanningen. Den ligger omkring 12 uger.

 

Vi købte selv en tidlig scanning omkring uge 8-9 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal man så ind og høre hjertelyden ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal man så ind og høre hjertelyden ?

 

Den hører du også første gang til NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Hvorfor tester du først på fredag? :)

 

Fordi jeg ved min krop indimellem er lidt ustabil, så vil lige give den en chance for at være med :huh og så tror jeg måske bare jeg er for nærig til at teste før jeg giver kroppen en chance for at komme med svaret, og vil hellere se en bragende positiv test på fredag frem for en i dag som jeg så ikke ville vide om jeg helt ville turde tro på OG så har jeg en mand som synes det er noget pjat at jeg har haft lyst til at teste hele den sidste uge :D

Og så prøver jeg at styrke min meget svage rygrad, og det her er VIRKELIG en styrkeprøve af de store :haha

Men altså de sidste tre dage har jeg været mere eller mindre konstant sulten :mam en meget uvant følelse for mig, for plejer at kunne gå hele dage uden mad, så der er flere klassekammerater der allerede har spurgt om jeg er gravid, og kan jo kun sige, at jeg ikke ved det, men ikke vil udelukke det :7himmel

    

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Fordi jeg ved min krop indimellem er lidt ustabil, så vil lige give den en chance for at være med :huh og så tror jeg måske bare jeg er for nærig til at teste før jeg giver kroppen en chance for at komme med svaret, og vil hellere se en bragende positiv test på fredag frem for en i dag som jeg så ikke ville vide om jeg helt ville turde tro på OG så har jeg en mand som synes det er noget pjat at jeg har haft lyst til at teste hele den sidste uge :D

Og så prøver jeg at styrke min meget svage rygrad, og det her er VIRKELIG en styrkeprøve af de store :haha

Men altså de sidste tre dage har jeg været mere eller mindre konstant sulten :mam en meget uvant følelse for mig, for plejer at kunne gå hele dage uden mad, så der er flere klassekammerater der allerede har spurgt om jeg er gravid, og kan jo kun sige, at jeg ikke ved det, men ikke vil udelukke det :7himmel

    

 

 

Sejt at du kan lade være ^_^

 

Held og lykke på fredag :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige lavet en f...... Positiv graviditetstest !!!!!

Er 32 dage henne nu hvis man tager fra sidste mens 1. Dag..

Shit det er vildt !!!

Stort tillykke. Hvor er det vildt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mens her.

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet en f...... Positiv graviditetstest !!!!!

Er 32 dage henne nu hvis man tager fra sidste mens 1. Dag..

Shit det er vildt !!!

:loveshower tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde helt tydeligt et implantationdip i temperaturen på DPO 8, da jeg var gravid med Anna ;)

Hep hep :bd :bd

 

Tak for hep og sjovt at høre at du også oplevede det med Anna :) Selvom min temperatur steg efterfølgende i går, som den åbenbart skal, så faldt den igen i dag, så nu tror jeg ikke at der er så meget håb mere, for den burde jo være forblevet oppe så. Er super spændt på hvad din test siger i morgen. Jeg krydser fingre :bd

 

Øv testede igen alligevel. Tror det var et tilfælde med æl testen igår, den er igen langtfra positiv idag og g test blank. Nu må mens altså godt bare komme så vi kan komme videre, for er sikker på løbet er kørt denne gang. På trods af kvalme og alt muligt

 

Aww, kram :kram Har det på præcis samme måde. Har også kvalme og er ikke i tvivl om at der er foregået et eller andet i mit underliv i denne uge, som falder udenfor "normalen". Men nu hvor min temperatur er faldet (igen), så siger min logik mig at der ingen chance er. Så nu vil jeg også bare gerne have den menstruation på banen, så jeg lige som er ude over ventetiden. Øv med sådan en test der bliver positiv, og så er der ikke noget dagen efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet en f...... Positiv graviditetstest !!!!!

Er 32 dage henne nu hvis man tager fra sidste mens 1. Dag..

Shit det er vildt !!!

 

Ihhh, stort tillykke med det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mens her.

 

Hov, havde slet ikke nået at se denne, før jeg svarede på dit andet indlæg før. Øv også med mens :( I det mindste har du da så en afklaring nu, og slipper for at vente længere, selvom jeg godt ved at det er en ringe trøst! Håber at der er mere held i næste omgang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, havde slet ikke nået at se denne, før jeg svarede på dit andet indlæg før. Øv også med mens :( I det mindste har du da så en afklaring nu, og slipper for at vente længere, selvom jeg godt ved at det er en ringe trøst! Håber at der er mere held i næste omgang :kram2

Tak :) jeg har anet det nu jeg ikke kunne få en positiv test, men man håbede alligevel :) håber du også snart får en afklaring !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test her til morgen :(

 

Øv :( Men så længe der ikke er nogen spor af menstruationen, så er der jo håb endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) jeg har anet det nu jeg ikke kunne få en positiv test, men man håbede alligevel :) håber du også snart får en afklaring !

 

Ja det er nemt at blive forvirret, især hvis håb og logik siger noget forskelligt. Jeg er også helt overbevist om at min er på vej nu, så nu håber jeg bare at den vil skynde sig lidt, så vi kan komme videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet en f...... Positiv graviditetstest !!!!!

Er 32 dage henne nu hvis man tager fra sidste mens 1. Dag..

Shit det er vildt !!!

Stort tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet en f...... Positiv graviditetstest !!!!!

Er 32 dage henne nu hvis man tager fra sidste mens 1. Dag..

Shit det er vildt !!!

Kæmpe stort tillykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mens her.

Øv altså! På den igen i næste måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså hvor er jeg lige lidt træt af de her projekt lige nu.. Vi har prøvet i snart 4 måneder og mens kommer bare tidligere og tidligere for hver måned.. Pt regner jeg med men på søndag da vi på ingen måde havde sex da jeg havde en postitiv æl-test.. Manden var syg og i sindsygt dårligt humør så det blev ikke til noget som helst.. Et par dage efter var hans rask og undskyldte at han havde været jordens dårligste kæreste.. Jeg ved godt at jeg bare burde give ham ret og komme videre men jeg er bare stadigvæk lidt skuffet.. Manden skal jo ikke tvinges til sex men jeg er træt af at vi skal vente en måned mere.. Det er hans første vi forøger at lave og jeg bliver mere og mere nervøs for at der er noget galt og at det bare ikke kommer til at lykkes :( 

Nå men det var bare lige for at dele ud at jeg regner med mens søndag så er nok på testergruppen i oktober..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså hvor er jeg lige lidt træt af de her projekt lige nu.. Vi har prøvet i snart 4 måneder og mens kommer bare tidligere og tidligere for hver måned.. Pt regner jeg med men på søndag da vi på ingen måde havde sex da jeg havde en postitiv æl-test.. Manden var syg og i sindsygt dårligt humør så det blev ikke til noget som helst.. Et par dage efter var hans rask og undskyldte at han havde været jordens dårligste kæreste.. Jeg ved godt at jeg bare burde give ham ret og komme videre men jeg er bare stadigvæk lidt skuffet.. Manden skal jo ikke tvinges til sex men jeg er træt af at vi skal vente en måned mere.. Det er hans første vi forøger at lave og jeg bliver mere og mere nervøs for at der er noget galt og at det bare ikke kommer til at lykkes :(

Nå men det var bare lige for at dele ud at jeg regner med mens søndag så er nok på testergruppen i oktober..

4 mdr er ingen tid ingen stress endnu. Men den der med uoplagt mand eller mand der ikke kan præstere er vi flere herinde der kender til. Der var en anden tråd med en masse gode råd. Men syge mænd altså, de er bare træls. Jeg håber for jer den er der næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså hvor er jeg lige lidt træt af de her projekt lige nu.. Vi har prøvet i snart 4 måneder og mens kommer bare tidligere og tidligere for hver måned.. Pt regner jeg med men på søndag da vi på ingen måde havde sex da jeg havde en postitiv æl-test.. Manden var syg og i sindsygt dårligt humør så det blev ikke til noget som helst.. Et par dage efter var hans rask og undskyldte at han havde været jordens dårligste kæreste.. Jeg ved godt at jeg bare burde give ham ret og komme videre men jeg er bare stadigvæk lidt skuffet.. Manden skal jo ikke tvinges til sex men jeg er træt af at vi skal vente en måned mere.. Det er hans første vi forøger at lave og jeg bliver mere og mere nervøs for at der er noget galt og at det bare ikke kommer til at lykkes :(

Nå men det var bare lige for at dele ud at jeg regner med mens søndag så er nok på testergruppen i oktober..

Åhh kender alt for godt til din frustration. Har selv været i samme situation med syg mand mens jeg havde æl. :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER