diazbebs

Tester i september !!

252 indlæg i dette emne

Jeg tester d. 27.09 :-) Hååååber sådan på gevinst denne gang :-)

Det håber jeg også for jer :loveshower  nu er du på listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender der :( er selv 3+4 idag, og negativ g test. Har så også Pletblødt siden lørdag :( præcis det samme jeg gjorde 3+2 ved mine to andre børn. Men der havde jeg kunnet teste positiv idag :(

føler med dig Lenna1985

De tvetydige signaler er ikke til at holde ud. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude!! Kommer til at holde en 2 måneds pause på grund af flytning.

 

:bd :bd :bd :bd  til resten af jer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude!! Kommer til at holde en 2 måneds pause på grund af flytning.

 

:bd :bd :bd :bd  til resten af jer!!

 

Øv :kram

 

Håber at du kan bruge det positivt på en måde, selvom det er super træls lige nu, til at få fokuseret på flytningen og få det vel overstået. Og så starte i fred og ro, når I er kommet på plads det nye sted, med et super overskud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram

 

Håber at du kan bruge det positivt på en måde, selvom det er super træls lige nu, til at få fokuseret på flytningen og få det vel overstået. Og så starte i fred og ro, når I er kommet på plads det nye sted, med et super overskud :)

tak for :kram

Selv om jeg er skuffet, så er det måske bedre at få ro på. Det er stressende at flytte og ikke så sjovt hvis man har en lille spire i maven. Selv om det ville være rart, at have en god undskyldning for at ikke bære for meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for :kram

Selv om jeg er skuffet, så er det måske bedre at få ro på. Det er stressende at flytte og ikke så sjovt hvis man har en lille spire i maven. Selv om det ville være rart, at have en god undskyldning for at ikke bære for meget.

God fornøjelse med flytningen! Og øv øv øv med menses.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for :kram

Selv om jeg er skuffet, så er det måske bedre at få ro på. Det er stressende at flytte og ikke så sjovt hvis man har en lille spire i maven. Selv om det ville være rart, at have en god undskyldning for at ikke bære for meget.

 

Hehe, ja den med undskyldningen kan jeg da godt følge ;) Jeg tænker at det var sådan jeg selv ville se på det i hvert fald. Få flytningen overstået og så startet et helt nyt kapitel det nye sted. Et kapitel der selvfølgelig skal inkludere starten på jeres nye familieliv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God fornøjelse med flytningen! Og øv øv øv med menses.

Tak Solvej80 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, ja den med undskyldningen kan jeg da godt følge ;) Jeg tænker at det var sådan jeg selv ville se på det i hvert fald. Få flytningen overstået og så startet et helt nyt kapitel det nye sted. Et kapitel der selvfølgelig skal inkludere starten på jeres nye familieliv :)

:) det har du selvfølgelig ret i Alura. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min test er her til morgen blevet mere tydelig :yay m9HBtQO.jpg

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fatter nada. Har haft kraftige mens smerter i nat og her til morgen, men ingen mens ! Og nu bliver mine ÆL tests mere positive !!?? Ikke helt endnu, men teststregen har mere farve end de andre dage. Kan måske ane en svag skygge på g test, men jeg formoder det blot er der teststregen vil være. Jeg hader denne vente position. Men formoder ikke jeg er gravid, for jeg har begge de andre to gange jeg var gravid, fået tydelige positive tests nu. Men ægløsningen kan jo selvfølgelig være sket senere end jeg troede samt ægget kan have sat sig fast senere. Nu må jeg vist finde tålmodigheden frem. Og vente og se an til torsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der i dag jeg (ikke) skal have min mens, hvis altså min cyklus er 31 dage ligesom sidste måned..

Tester i morgen, hvis ikke mens kommer i løbet af i dag!

Håber så meget !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der i dag jeg (ikke) skal have min mens, hvis altså min cyklus er 31 dage ligesom sidste måned..

Tester i morgen, hvis ikke mens kommer i løbet af i dag!

Håber så meget !!!

 

Uha, jeg krydser fingre for at den holder sig langt væk og at der dukker to fine streger frem i morgen :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der i dag jeg (ikke) skal have min mens, hvis altså min cyklus er 31 dage ligesom sidste måned..

Tester i morgen, hvis ikke mens kommer i løbet af i dag!

Håber så meget !!!

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fatter nada. Har haft kraftige mens smerter i nat og her til morgen, men ingen mens ! Og nu bliver mine ÆL tests mere positive !!?? Ikke helt endnu, men teststregen har mere farve end de andre dage. Kan måske ane en svag skygge på g test, men jeg formoder det blot er der teststregen vil være. Jeg hader denne vente position. Men formoder ikke jeg er gravid, for jeg har begge de andre to gange jeg var gravid, fået tydelige positive tests nu. Men ægløsningen kan jo selvfølgelig være sket senere end jeg troede samt ægget kan have sat sig fast senere. Nu må jeg vist finde tålmodigheden frem. Og vente og se an til torsdag

Jeg synes det lyder som om du er gravid... :whistling :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det lyder som om du er gravid... :whistling :bd

Jeg tror det ikke rigtig :( burde få en positiv test nu :( jeg tester ikke før torsdag igen, hvis ikke mens er kommet. Øv altså dumme krop :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mistede modet i går, da min temperatur var faldet. Det plejer den at gøre dagen før mens eller på dagen. Undrede mig dog over at den så ville komme alt for tidligt og gav mig til at læse lidt om det. Det viser sig at der åbenbart er noget der kaldes et "implantation dip", altså et dyk i temperaturen der ofte sker mellem 7 og 10 dpo, jeg var 9 dpo i går. Navnet er dog lidt misvisende, da man også sagtens kan få sådan et dyk selvom man ikke er gravid, og langt de fleste (uanset om de er gravide i den cyklys eller ej) får det slet ikke. Reglen var dog at temperaturen skal stige igen næste dag.

 

Det gjorde min heldigvis i dag og ingen spor af tidlig mens, så nu tør jeg håbe lidt igen. Blev et øjeblik så optimistisk at jeg snød og testede i morges, selvom jeg godt vidste at det var tidligt. Men nogle kan jo teste positiv allerede der. Min var dog bragende negativ. Ikke en gang skyggen af en streg. Det var også 3-4 dage før forventet mens og 6 dage før jeg egentlig har sagt jeg ville, ups :blush

 

Nu må jeg lige bide den dårlige tålmodighed i mig, og så vente lidt og se. Har haft kvalme (kun meget let, men ret konstant) det meste af dagen i går og har haft ondt i maven i dag, sådan on/off. Samt en pokkers masse rumsteren og menstruationslignende smerter i underlivet de sidste par dage. Håber næsten at der er bid, for ellers er jeg da bange for at jeg er ved at blive småsyg og at der er ved at gå kaos i min cyklus. Vente, vente...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mistede modet i går, da min temperatur var faldet. Det plejer den at gøre dagen før mens eller på dagen. Undrede mig dog over at den så ville komme alt for tidligt og gav mig til at læse lidt om det. Det viser sig at der åbenbart er noget der kaldes et "implantation dip", altså et dyk i temperaturen der ofte sker mellem 7 og 10 dpo, jeg var 9 dpo i går. Navnet er dog lidt misvisende, da man også sagtens kan få sådan et dyk selvom man ikke er gravid, og langt de fleste (uanset om de er gravide i den cyklys eller ej) får det slet ikke. Reglen var dog at temperaturen skal stige igen næste dag.

Det gjorde min heldigvis i dag og ingen spor af tidlig mens, så nu tør jeg håbe lidt igen. Blev et øjeblik så optimistisk at jeg snød og testede i morges, selvom jeg godt vidste at det var tidligt. Men nogle kan jo teste positiv allerede der. Min var dog bragende negativ. Ikke en gang skyggen af en streg. Det var også 3-4 dage før forventet mens og 6 dage før jeg egentlig har sagt jeg ville, ups :blush

Nu må jeg lige bide den dårlige tålmodighed i mig, og så vente lidt og se. Har haft kvalme (kun meget let, men ret konstant) det meste af dagen i går og har haft ondt i maven i dag, sådan on/off. Samt en pokkers masse rumsteren og menstruationslignende smerter i underlivet de sidste par dage. Håber næsten at der er bid, for ellers er jeg da bange for at jeg er ved at blive småsyg og at der er ved at gå kaos i min cyklus. Vente, vente...

Jeg havde helt tydeligt et implantationdip i temperaturen på DPO 8, da jeg var gravid med Anna ;)

Hep hep :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv testede igen alligevel. Tror det var et tilfælde med æl testen igår, den er igen langtfra positiv idag og g test blank. Nu må mens altså godt bare komme så vi kan komme videre, for er sikker på løbet er kørt denne gang. På trods af kvalme og alt muligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

4+0 i dag, så nu er ventetiden officielt i gang...

Kan ikke helt regne ud hvad kroppen prøver at fortælle, normalt mærker jeg intet til mens før det er der, men siden i går aftes har jeg haft sådan lidt mens-aktie smerter, dog så lidt at jeg knap vil kalde det smerter, men lidt mere end muren i maven...

Nå men har ikke set skyggen af mens, ikke engang farvet udflåd, og min "mavefornemmelse" er stadig intakt, så venter bare på det bliver fredag så jeg kan teste :yay 

Men har dog taget mine forbehold og taget div. med i skole, hvis nu mens skulle komme alligevel :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet en f...... Positiv graviditetstest !!!!!

Er 32 dage henne nu hvis man tager fra sidste mens 1. Dag..

Shit det er vildt !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet en f...... Positiv graviditetstest !!!!!

Er 32 dage henne nu hvis man tager fra sidste mens 1. Dag..

Shit det er vildt !!!

:yay tillykke :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Jeg har lige lavet en f...... Positiv graviditetstest !!!!!

Er 32 dage henne nu hvis man tager fra sidste mens 1. Dag..

Shit det er vildt !!!

 

:yay Fedt mand, Stort tillykke med det, hvor er det dejligt for dig :loveshower :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet en f...... Positiv graviditetstest !!!!!

Er 32 dage henne nu hvis man tager fra sidste mens 1. Dag..

Shit det er vildt !!!

Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER