diazbebs

Tester i september !!

252 indlæg i dette emne

fik en negativ test imorges.. Men ingen tegn på mens. Hmm giver det et par dage og tager en ny test på fredag.

Jeg håber at du er bare lidt sent til at danne hcg. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubii, jeg ER gravid :D <3 <3 <3

Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jubii, jeg ER gravid :D <3 <3 <3

Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii, jeg ER gravid :D <3 <3 <3

STORT tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er I søde. 1000 tak!!!!! :D

Glæder mig bare SÅ meget til at komme til lægen i morgen.

 

Jeg kaster en masse babystøv efter alle jer skønne damer <3

Jeg kan også sagtens se dem uden at trykke på billedet!!! Stort tillykke :) Håber at dit babystøv virker for os andre  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tusind tak alle sammen <3

Håber jeg også - I fortjener det allesammen :-* <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tusind tak alle sammen <3

Håber jeg også - I fortjener det allesammen :-* <3

 

Stort tillykke, hvor er det dejligt for dig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg skulle have startet projekt baby i næste måned, men han kom til at tyvstarte lidt :D Vi havde sex den 4., samme dag som jeg lavede en positiv æl test, så har haft æl den 5 eller 6, så i teorien er der en chance. Jeg har forventet mens den 19 eller 20, men tænker at jeg tester den 22 (hvis menstruationen ikke allerede er dukket op altså), da vi skal have familiebesøg den 20 og 21. Så tænker at jeg venter til den 22 og tester i fred og ro, hvis det bliver aktuelt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg skulle have startet projekt baby i næste måned, men han kom til at tyvstarte lidt :D Vi havde sex den 4., samme dag som jeg lavede en positiv æl test, så har haft æl den 5 eller 6, så i teorien er der en chance. Jeg har forventet mens den 19 eller 20, men tænker at jeg tester den 22 (hvis menstruationen ikke allerede er dukket op altså), da vi skal have familiebesøg den 20 og 21. Så tænker at jeg venter til den 22 og tester i fred og ro, hvis det bliver aktuelt.

Uh det lyder lovende! Jeg krydser fingre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg har været så dygtig denne omgang! :yay jeg har ikke googlet graviditetssymptomer andet end 2 gange :respekt

Men ventetiden er hårdt! Tør ikke at teste i frygt for at fange en BIO. Ikke fordi jeg har besynderlig mange symptomer. Men jeg har det med at overfortolke <_< :prik

Hvordan går det med jer???
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke lade være med at gå og håbe og tro lidt på det er lykkedes allerede.... Jeg har i mine sidste to graviditeter blødt lidt fra ca den dag ægget ville sætte sig frem, til testdag ca. Og min krop gør altså lidt samme nummer denne gang! Jeg blødte lidt torsdag hvor det var en uge efter positiv ÆL test og så igen idag er der farvet udflåd... Tør jeg tro på det...? Nej det gør jeg nok ikke :) jeg forsøger at lade være at tænke for meget på det, for tær virkelig ikke tro på det skulle være lykkedes i første forsøg og kroppen kan jo være ude af balance hvorfor den laver det nummer...

Argh kom nu torsdag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke lade være med at gå og håbe og tro lidt på det er lykkedes allerede.... Jeg har i mine sidste to graviditeter blødt lidt fra ca den dag ægget ville sætte sig frem, til testdag ca. Og min krop gør altså lidt samme nummer denne gang! Jeg blødte lidt torsdag hvor det var en uge efter positiv ÆL test og så igen idag er der farvet udflåd... Tør jeg tro på det...? Nej det gør jeg nok ikke :) jeg forsøger at lade være at tænke for meget på det, for tær virkelig ikke tro på det skulle være lykkedes i første forsøg og kroppen kan jo være ude af balance hvorfor den laver det nummer...

Argh kom nu torsdag....

:) uhh vi går og håber!! Hvis jeg var dig ville jeg ikke turde at tro på det! På den anden side tænk hvis du er så heldig. ihhh :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) uhh vi går og håber!! Hvis jeg var dig ville jeg ikke turde at tro på det! På den anden side tænk hvis du er så heldig. ihhh :bd

som jeg skrev, så tør jeg heller ikke lige tro noget. Men man bliver så let forhåbningsfuld... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvordan min status er, men jeg har besluttet, at jeg er gravid, til det modsatte er bevist! :rolleyes :D :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvordan min status er, men jeg har besluttet, at jeg er gravid, til det modsatte er bevist! :rolleyes :D :biglove

:yay God holding! :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvordan min status er, men jeg har besluttet, at jeg er gravid, til det modsatte er bevist! :rolleyes :D :biglove

Thats the spirit :loveshower hehehe vi burde alle sammen have den indstilling :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

som jeg skrev, så tør jeg heller ikke lige tro noget. Men man bliver så let forhåbningsfuld... :)

:) det var også mening at jeg skulle bekræfte dig i det. Sætningen mangler bare et par tillægsord som for eksempel: jeg ville heller ikke turde at tro på det :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) det var også mening at jeg skulle bekræfte dig i det. Sætningen mangler bare et par tillægsord som for eksempel: jeg ville heller ikke turde at tro på det :lol

Hihi :D kender det godt med nogle gange at glemme den slags :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi :D kender det godt med nogle gange at glemme den slags :D

Ja det sjovt hvor stor et forskel et ord kan gøre :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det sjovt hvor stor et forskel et ord kan gøre :p

Meget :D

Nu må jeg hellere slå koldt vand i blodet, det vil bare være for godt til at være sandt.. Har også lidt "mens murren" i maven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvordan min status er, men jeg har besluttet, at jeg er gravid, til det modsatte er bevist! :rolleyes :D :biglove

:super :loveshower :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv igår morges.

Dog med svag streg. Håber den udvikler sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv igår morges.

Dog med svag streg. Håber den udvikler sig

Stort tillykke mariaelley :loveshower Jeg håber også at det udvikler sig. Uhh kan vi se billeder af testen? :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv igår morges.

Dog med svag streg. Håber den udvikler sig

 

Hjerteligt tillykke med de to streger, hvor dejligt for jer :) Jeg krydser også fingre for, at den udvikler sig flot.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER