TroldeMor

Smalltalk - Marts termin

1,368 indlæg i dette emne

Mht. ondt i hovedet, så fik jeg det også en periode. Det viste sig at være spændinger, som forsvandt, da jeg fik en ekstra ny hovedpude. Jeg ligger helt anerledes i sengen i øjeblikket, også mere uroligt fordi jeg ligesom I andre har de særeste drømme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh er bare så syg med mavepine det er ikke til og holde ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh er bare så syg med mavepine det er ikke til og holde ud

 

 

ÅÅrrh :kram

 

Er det pga blærebetændelsen, eller er det ligamentsmerter? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅrrh :kram

 

Er det pga blærebetændelsen, eller er det ligamentsmerter? :(

Nægter og tro det her er blærebetændelsens skyld.. hver gang jeg spiser får jeg ekstremt ondt.. Ja skriver på det her klokkeslæt da jeg er vågen pga smerter.. skal vist have fat i lægen i morgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nægter og tro det her er blærebetændelsens skyld.. hver gang jeg spiser får jeg ekstremt ondt.. Ja skriver på det her klokkeslæt da jeg er vågen pga smerter.. skal vist have fat i lægen i morgen..

God ide! Det er da ikke til at holde ud så.. Håber du snart kommer i bedring søde! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har så sindssyg mange smerter og kan seriøst snart ikke holde det ud længere!! Skal til lægen 9.30 og måske henviser de mig videre til sygehuset.. Jeg har så ondt og det strækker sig om i lænden.. prøvede og spise morgenmad men det gjorde bare at min mave gik helt amok og gjorde ekstremt ondt og så røg det op igen ;( føler mig helt fortabt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har så sindssyg mange smerter og kan seriøst snart ikke holde det ud længere!! Skal til lægen 9.30 og måske henviser de mig videre til sygehuset.. Jeg har så ondt og det strækker sig om i lænden.. prøvede og spise morgenmad men det gjorde bare at min mave gik helt amok og gjorde ekstremt ondt og så røg det op igen ;( føler mig helt fortabt

Ih :( har du været afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke rart, håber alt er som det skal være  :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik set prinsessen i dag som heldigvis har det super.. Jeg er derimod blevet indlagt og skal ligge til observation til i morgen pga alvorlig forstoppelse;( ikke underligt jeg har så ondt i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik set prinsessen i dag som heldigvis har det super.. Jeg er derimod blevet indlagt og skal ligge til observation til i morgen pga alvorlig forstoppelse;( ikke underligt jeg har så ondt i maven

Åh nej dog :( det gør virkelig også ondt :( ! Lider også en del af forstoppelse i de her uger, men heldigvis ikke i så slem en grad som dig.. Håber det snart går over så du kan komme hjem :kram

Og godt at lillepigen har det godt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Avsen! Rigtig god bedring - og godt den lille har det fint :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været i Rema 1000 og hente deres gratis babypakke. :) Ihh, man glæder sig mere og mere.. hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter en pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D :yayTillykke :balloons :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter en pige jubiii

Kæmpe tillykke Elisamus  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D :yayTillykke :balloons :loveshower

Kæmpe tillykke Elisamus  :loveshower

Tak begge to, det er virkelig mærkeligt at vi ved det er hende nu, men os rart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er det "rigtige" sted at skrive det her henne, men er der nogen af jer herinde der har erfaringer med Citalopram? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke hvad det er, desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er det "rigtige" sted at skrive det her henne, men er der nogen af jer herinde der har erfaringer med Citalopram?

Ikke som gravid, men har fået det for en del år siden for angst/depression :) hvad vil du vide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke som gravid, men har fået det for en del år siden for angst/depression :) hvad vil du vide?

Åh, rart at du skriver :)

Kan du huske noget om din udtrapning og hvor længe du var virkelig skidt bagefter?

Jeg har det ualmindelig dårligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har de sidste par uger klaget over at han ikke kunne mærke Mikro, når nu jeg kunne :-)

I går aftes synes jeg dog sparkene var ret kraftige, så vi prøvede igen :) manden mærkede så det ene spark/slag lige under min navle <3 der var vi 20+5.

Forstår så bare ikke hvad det er baby slår eller sparker med. Da vi var til md scanning lå mikro med hoved ned mod min blære og kiggede ind i min ryg. Så enten har Mikro vendt sig, ellers er det albuen som må blive slået ud i min mave. Hmm, er spændende.

Er virkelig skræmmende at der faktisk svømmer noget levende rundt inde i en :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har de sidste par uger klaget over at han ikke kunne mærke Mikro, når nu jeg kunne :-)

I går aftes synes jeg dog sparkene var ret kraftige, så vi prøvede igen :) manden mærkede så det ene spark/slag lige under min navle <3 der var vi 20+5.

Forstår så bare ikke hvad det er baby slår eller sparker med. Da vi var til md scanning lå mikro med hoved ned mod min blære og kiggede ind i min ryg. Så enten har Mikro vendt sig, ellers er det albuen som må blive slået ud i min mave. Hmm, er spændende.

Er virkelig skræmmende at der faktisk svømmer noget levende rundt inde i en :-)

 

 

Så længe de er så små vender og drejer de hele tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber vi lidt :-) har en 3d scanning der venter så synd hvis man ikk ku se ansigtet :-) og vil da også gerne kunne se kønnet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber vi lidt :-) har en 3d scanning der venter så synd hvis man ikk ku se ansigtet :-) og vil da også gerne kunne se kønnet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, rart at du skriver :)

Kan du huske noget om din udtrapning og hvor længe du var virkelig skidt bagefter?

Jeg har det ualmindelig dårligt!

Jeg trappede ud over 3/4 år mener jeg, da jeg var ret følsom over for ændringer. Kunne hver gang mærke at jeg "manglede" noget, men på en god måde synes jeg. Forstået på den måde, at jeg havde enormt mange bivirkninger, så det var rart at de blev svagere og svagere.

men jeg havde da perioder, hvor humøret røg i bund igen. Der holdt vi så lidt en pause med udtrapningen, indtil det var stabiliseret igen.

Jeg tror, det allervigtigste er, at man er klar til at trappe ud. Fik lige læst dit andet opslag omkring emnet, og det lyder som om at den eneste grund er, at du nu er gravid?

Det er selvfølgelig en ret væsentlig grund, men jeg tænker at du måske i virkeligheden ikke helt er klar til det, i forhold til dét, du nu engang får medicinen for?

Har du snakket med din læge/psykiater/psykolog om det? Måske kunne man optrappe mængden af terapeutisk hjælp (det håber jeg virkelig at du får også) i den periode, hvor du skal undvære pillerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER