TroldeMor

Smalltalk - Marts termin

1,368 indlæg i dette emne

Heldigvist var alt bare rigtig godt.. Cysterne er blevet mindre og det som de mener gør ondt er at min æggestok er forstørret pga PCO og derfor rammer min livmoder nu den fordi den er vokset og derfor gør det nas..

Men vi så en livlig bebs og fik indkaldelse til NF næste fredag :)

Godt at høre alt var i orden :-)

Jeg har slet ikke været til nogen scanning endnu, så jeg er også meget spændt på NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh jeg vil også til scanning men er desværre ikke så langt så må vente - jeg skal dog til lægen imorgen og få lavet vandre journal og alt det der nu skal ske ☺️. Men ser frem til den dag hvor jeg skal til scanning så man ser lidt liv .

Men med hensyn til hvordan jeg har det så hår det nu fint morgen kvalme, træt og lidt mens. Lign symptomer i underlivet men ikke noget slemt så håber det blir ved det nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre i har det godt. Jeg selv har ikke haft nogle symptomer de sidste 1,5 uge eller sådan. Så har virkelig nydt at kunne spise hvad som helst. I aften har jeg dog haft en del kvalme igen. Men ellers føler jeg mig helt som "normalt", min mave føles også udspilet til aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ved at få det bedre :) Kvalmen bliver stille og roligt mindre :) det er virkelig dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh godt at hører at der også er fremgang for jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger, 

 

Dejlig, at I alle har det bedre og bedre. :)

 

Jeg glæder mig helt vildt til på tirsdag, hvor vi skal til nakkefold, selvom jeg er scannet 3 gange allerede (har en meget sød gynækolog) 

 

Jeg ville høre, om der er andre end mig som bestiller en kønsscanning i uge 14? Vi fik det med vores søn, og det var super fedt, for vi var mega nysgerrige - hvilket vi også er denne gang.. :)

 

Men hvad med jer andre? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil også gerne vide kønnet. Så vi har også snakket om en kønsscanning. Jeg er dig lidt i tvivl, mest fordi jeg på området er lidt gammeldags. Førhen var der jo slet ikke engang noget der hed scanning.. Jeg vil prise mig lykkelig over at barnet bare har det godt derinde uanset køn. Nogle gange syntes jeg at vi planlægger alt for meget efter vores egen næse i den moderne tid vi lever i, istedet for at lade naturen gå sin gang.

Men samtidig er jeg selv rigtig nysgerrig, og min bedre halvdel vil enormt gerne vide kønnet. Han har allerede besluttet navn hvis det bliver en pige, som han håber på.. Hehe :-D

Men nu må vi se hvordan NF går først..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det faktisk også lidt bedre... Kvalmen har været på retur de sidste par dage, og energien er bedre. Dog er i dag lige en undtagelse, puha jeg har det skidt! Men jeg er jo heller ikke så langt henne endnu, så der går nok lige lidt endnu før jeg slipper helt ;) Men det var skønt med et par gode dage :yay

 

Vi skal også til kønsscanning 15+2.... Ih det bliver så spændende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt ikke at vide kønnet.... det giver noget mere spænding, da det er den første men nu må vi se:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter nok med at få kønnet at vide til md-scanningen. Synes ikke vi vil bruge penge på en scanning.. men nu må vi se om vi kan vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til nakkefolscanning igår og alt var i skønneste orden...

Dog havde vi regnet med at jeg 12+1 igår men ifølge scanning var jeg "kun"  11+6 uger men det jo ikke den største foreskel...

 

Vores chance for et barn med downs var 1/ 19988 så vi har intet at være urolig for :)  

 

Men hvor var det dog utroligt at se den lille rykke rundt og ha arme og ben også uden man kan mærke det, den holdt nærmest fest derinde under scaningen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til nakkefolscanning igår og alt var i skønneste orden...

Dog havde vi regnet med at jeg 12+1 igår men ifølge scanning var jeg "kun" 11+6 uger men det jo ikke den største foreskel...

Vores chance for et barn med downs var 1/ 19988 så vi har intet at være urolig for :)

Men hvor var det dog utroligt at se den lille rykke rundt og ha arme og ben også uden man kan mærke det, den holdt nærmest fest derinde under scaningen :)

Dejligt at høre :-) tillykke med det gode resultat. Ja jeg lå også der og kiggede på skærmen, og når den så bevægede arme og ben var det helt surrealistisk ikke at kunne mærke det endnu :-D men virkelig dejlig oplevelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så lykkelig og så lettet.. Der var et stks meget meget meget aktivt baby.. Sådan en utrolig oplevelse.. Nakkefolden var så fin og lille og normaler.. Synes det var sådan en vild oplevelse.. Undskyld men det er bare først nu hvor man har set den bevæge sig og det hele at det bliver mere virkeligt.. Er så glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så lykkelig og så lettet.. Der var et stks meget meget meget aktivt baby.. Sådan en utrolig oplevelse.. Nakkefolden var så fin og lille og normaler.. Synes det var sådan en vild oplevelse.. Undskyld men det er bare først nu hvor man har set den bevæge sig og det hele at det bliver mere virkeligt.. Er så glad

Lige præcis. Jeg turde heller ikke tro på det før jeg havde set den derinde. Det er en fantastisk oplevelse :-)

Godt at høre det gik godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres fine scanninger - uhh, jeg synes der er længe til på fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan næste ikke passe mine bukser mere (er i 10+4), øv øv øv, jeg troede jeg kunne gå længere tid inden jeg skulle have nyt/større tøj eller vente tøj.

Egenlig ville jeg helst vente med ventetøj da det fremhæver maven ekstra meget og jeg er jo arbejdsløs og vil jo helst ikke vise jeg er gravid til en egenlig job samtale...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også hoppet i ventebukserne, det gjorde jeg allerede omkring uge 10-11.. Er nu 13+1 og er vild med mine ventebukser fra h&m, de er så gode!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, jeg kunne ikke være i alm bukser allerede fra uge 6/7 stykker. Har brugt ventebukser længe nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte mine første her i fredags efter NF.. Har brugt kjoler frem til da jeg ikke kunne bruge bukser mere men vil ikke købe før efter NF.. Hihi..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også hoppet i ventebukserne, det gjorde jeg allerede omkring uge 10-11.. Er nu 13+1 og er vild med mine ventebukser fra h&m, de er så gode!!

 

Uha, jeg kunne ikke være i alm bukser allerede fra uge 6/7 stykker. Har brugt ventebukser længe nu :D

 

dejligt det ikke kun er mig der ha problemmer, men jeg vil jo gerne kunne passe alm bukser i tilfælde af skulle til jobsamtale, synes graviditets bukser fremhæver maven ekstra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, jeg kunne ikke være i alm bukser allerede fra uge 6/7 stykker. Har brugt ventebukser længe nu :D

:ditto :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt det ikke kun er mig der ha problemmer, men jeg vil jo gerne kunne passe alm bukser i tilfælde af skulle til jobsamtale, synes graviditets bukser fremhæver maven ekstra...

Kan godt forstå dig.. Men de må heller ikke spørge dig til jobsamtalen hvis det er rigtigt, ved godt nogen gør det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups!!!! Manden og jeg kom til og bestille tid til kønsscanning her d. 18 september ;) hihi.. Det er fraktis mest for tryghedens skyld.. For at se alt stadig er ok :) synes 8 uger er lang tid når man ikke kan mærke noget endnu.. Hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups!!!! Manden og jeg kom til og bestille tid til kønsscanning her d. 18 september ;) hihi.. Det er fraktis mest for tryghedens skyld.. For at se alt stadig er ok :) synes 8 uger er lang tid når man ikke kan mærke noget endnu.. Hihi

Det har min kæreste og mig også tænkt på.. Men vi syntes vi godt kan vente til D 21 oktober hvor vi skal til MD skanning .. Det bliver da spændende for jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er skønt for dem der kan vente.. Jeg har bare været nogle uheldige ting igennem i mit liv at jeg har brug for trygheden :) at vi så får kønnet af vide er så lige en bonus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER