TroldeMor

Smalltalk - Marts termin

1,368 indlæg i dette emne

:bye

Hvad????? :kram :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, har fået brev fra regionen i dag. Jeg er indkaldt til 2 scanninger. Første scanning bliver på torsdag hvor jeg vil være 9+4,og det er for at fastsætte en terminsdato :) (den kan åbenbart ikke beregnes ordentligt pga mine lange cykli). Anden scanning er nakkefoldsscanning d. 4/9, hvor jeg vil være 12+4 :D

Ihh, hvor er det altså spændende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har desværre sagt farvel til Stephie Pigen :bye håber inderligt hun snart kan melde sig i en ny termins gruppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt af blod!!! GIDER det virkelig ikke mere - nu vil jeg bare til den scanning om en time og få vished om om jeg er købt eller solgt.

Min mave fornemmelse er blank! Jeg har blødt så ofte i den her graviditet at det snart er hverdags kost og jeg har samtidig symptomer på retur :rolleyes hvilket jo både kan være helt naturligt her i uge 11 og kan skyldes at spiren er gået til!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du får gode nyheder til scanningen :) krydser fingre for at det nok skal gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt af blod!!! GIDER det virkelig ikke mere - nu vil jeg bare til den scanning om en time og få vished om om jeg er købt eller solgt.

Min mave fornemmelse er blank! Jeg har blødt så ofte i den her graviditet at det snart er hverdags kost og jeg har samtidig symptomer på retur :rolleyes hvilket jo både kan være helt naturligt her i uge 11 og kan skyldes at spiren er gået til!!!

Hvordan gik det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det majs!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det majs!?

Evt tjek hendes tråd. Tror desværre ik der er overskud til at opdatere andre steder :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var desværre ikke hjerteblink hos Majs til scanningen i dag :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Kami og Troldemor :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der vil overtage terminslisten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind krammer til jer, stephie og majs :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det har været nogle hårde dage herinde i vores gruppe ;( en stor skam at skulle sige farvel til to ;( det er virkelig ærgerligt og så synd for dem.. :kram

Jeg prøver derfor og skifte lidt emne.. Er folk begyndt og blive indkaldt til NF scanning og hvornår skal folk afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det har været nogle hårde dage herinde i vores gruppe ;( en stor skam at skulle sige farvel til to ;( det er virkelig ærgerligt og så synd for dem.. :kram

Jeg prøver derfor og skifte lidt emne.. Er folk begyndt og blive indkaldt til NF scanning og hvornår skal folk afsted?

Absolut trist :( øv øv!

Jeg skal til læge i morgen, tirsdag og have startet VJ. Så er spændt på hvornår jeg så får brev om NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det har været nogle hårde dage herinde i vores gruppe ;( en stor skam at skulle sige farvel til to ;( det er virkelig ærgerligt og så synd for dem.. :kram

Jeg prøver derfor og skifte lidt emne.. Er folk begyndt og blive indkaldt til NF scanning og hvornår skal folk afsted?

Ja jeg skal til NF d. 4/9 :) og skal til en terminsscanning på torsdag pga min pco (lange cykli) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til første lægebesøg på torsdag, så jeg ved ikke noget om NF endnu. Men glæder mig efterhånden enormt til at få den indkaldelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Absolut trist :( øv øv!

Jeg skal til læge i morgen, tirsdag og have startet VJ. Så er spændt på hvornår jeg så får brev om NF :)

Det får du nok ret hurtigt :) kan jo se det snart er ved og være tid for dig :)

  

Ja jeg skal til NF d. 4/9 :) og skal til en terminsscanning på torsdag pga min pco (lange cykli) :)

 

Lækkert :) det bliver da så skønt og se den bette på torsdag.. Så er du sikkert mega spændt :)

Jeg skal til første lægebesøg på torsdag, så jeg ved ikke noget om NF endnu. Men glæder mig efterhånden enormt til at få den indkaldelse!

Så går der nok heller ikke lang tid før du ved noget mere.. Det er nok en ret stor ting og få det brev.. Ligesom jeg synes det at få VJ var og som at skulle til JM første gang osv..

Jeg selv regner med og få indkaldelse i løbet af denne uge.. Da vi så er i Rom i det meste af min uge 12 regner jeg med at det nok enten bliver fredag d. 29 eller omkring d. 1. September :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt vildt spændt. Glæder mig så meget til at se om der er liv. Og hvor meget liv. Min mor og storebror har nemlig drillet lidt med, at vi sikkert venter tvillinger, pga jeg allerede er vokset en del og pga min voldsomme kvalme :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge har kokset og har ik fået sendt papirerne afsted.. Så jeg skal have fat i Skejby i morgen og skal højst sandsynligt til NF indenfor de næste 2-3 uger. Er, ifølge min mens, 11+4 i dag, så det er ved at være oppe over med at få en tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv bestilt tid til NF, skal afsted 5/9

Jeg skal først til læge onsdag i næste uge, hvor jeg er 10+2, så jeg kunne ikke vente til det var overstået ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa alle kommende mødre :)

ved ikke med sikkerhed hvor langt jeg er henne (7 uge+ ?) fik lægetid til d. 28/8 men kunne simpelthen ikke holde ventetiden ud så har fået lov at komme til en uge før, d.21/8

Vi har en søn på 8 men mistede for 3 år siden en lille pige i 7 mdr af graviditeten. det skete samtidig med en masse andre dumme ting, deriblandt gik vi fra hinanden. vi har nu fundet sammen igen og glæder os til at få en efternøler  :) men puha hvor kører der mange ting igennem mit hoved.. glæder mig til at få lidt mere vished ved lægen.. har de rigtige symptomer (ømme bryster, svedture, sult, kvalme og træthed) så føler mig gravid, men tør ikke rigtig at glæde mig helt endnu. vi har aftalt at fortælle det til bedsteforældre og olderne til kærestens fødselsdag her d. 15 så bliver det nok lidt mere virkeligt :)

sønnemand ved det allerede og vi er alle tre max spændte <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen og fået oprettet den famøse vandrejournal. Hun forsikrede mig for at selvom jeg intet havde mærket den sidste uges tid, så er det helt normalt. Fik taget blodprøver, urinprøve, og en masse snak om alt fra sygdomme til fødested. Hun gav mig virkelig ro. Jeg elsker min læge. Inden jeg tog afsted havde jeg sådan en dårlig mavefornemmelse. Nu er jeg bare glad :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg skal afsted til NF 26/8, hvor jeg er 12+4 (sig mig er det egentlig ikke for sent)??? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg skal afsted til NF 26/8, hvor jeg er 12+4 (sig mig er det egentlig ikke for sent)???

Så længe det er inden 13+6, så er det helt fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER