Susanne

Hus, Have og hjem-smalltalk

1,073 indlæg i dette emne

Stress!!!! Vi er ved at renovere hus og har boet i sommerhus i 6 uger. Nu er vi lige pludselig fra den ene dag til den anden blevet smidt ud af sommerhuset, fordi det er lejet ud! (vi har lånt af nogle bekendte). Heldigvis er mine forældre på ferie, så vi kan bo i deres hus, men kun indtil onsdag. Nu har vi travlt med at kunne flytte hjem igen!!!!

Fuck mand :o Det var da venligt af dem :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen der har erfaring med sådan en kärcher vinduesvasker? Coop har tilbud og jeg lurer på, om den kunne blive min nye bedste ven :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaring med sådan en kärcher vinduesvasker? Coop har tilbud og jeg lurer på, om den kunne blive min nye bedste ven :chin:

Der er tidligere blevet skrevet en masse godt om dem herinde. Alina har blandt andet anbefalet den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er tidligere blevet skrevet en masse godt om dem herinde. Alina har blandt andet anbefalet den :)

Åh fristende! Jeg kan lidt mærke, at jeg har brug for noget NEMT hvis vores vinduer ikke skal have lov at ligne noget, der er smurt ind i leverpostej :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh fristende! Jeg kan lidt mærke, at jeg har brug for noget NEMT hvis vores vinduer ikke skal have lov at ligne noget, der er smurt ind i leverpostej :blush

Jeg har også en. Til vores kæmpe vinduesparti mod syd rækker mine Kärcher-evner ikke, men ellers synes jeg klart den er det bedste diy-udstyr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er tidligere blevet skrevet en masse godt om dem herinde. Alina har blandt andet anbefalet den :)

Jeg ELSKER den :yay Ikke så meget den der lille pudsedims der følger med - men til at fjerne vandet når jeg vasker vinduer på alm vis er den super :) det gør det væsentlig nemmere at pudse vinduer indenfor, fordi man samler vandet op istedet for at skubbe det væk hvis det giver mening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! :yay Vi har lige bestilt den, og jeg GLÆDER mig til at bruge den :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestilt den hvor? Er den god til bondegårdsvinduer? Skal også have købt noget smart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestilte fra Coop, der havde tilbud igår. Toolworld.dk har vist også tilbud, men den shop kender jeg så ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er rigtig glade for vores. Den bor desuden fast på badeværelset til at tage spejlet efter bad ;)

Den duer også til bondegårdsvinduer - vores havdr i hvert fald både et stort mundstykke til alm vinduer og et lille til fx bondegårdsvinduer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den må jeg bestille! Hvis den seriøst kan overtage vask af vinduer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker mit nye legetøj :glad

Det er mega sjovt at gå rundt med sådan en vertikalskærer. Og ja ja, jeg er på barsel og har ikke noget liv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker mit nye legetøj :glad

Det er mega sjovt at gå rundt med sådan en vertikalskærer. Og ja ja, jeg er på barsel og har ikke noget liv :D

Vertikalskærer? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vertikalskærer? :chin:

Den ligner lidt en græsslåmaskine. Det er til at fjerne mos med og lufte plænen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ligner lidt en græsslåmaskine. Det er til at fjerne mos med og lufte plænen.

Nårh :D Du må gerne komme og gøre det her også :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh :D Du må gerne komme og gøre det her også :lol

Ha ha, det tror jeg så ikke lige :D

Tror sgu ikke engang jeg når at blive færdig mes vores eget i år :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker mit nye legetøj :glad

Det er mega sjovt at gå rundt med sådan en vertikalskærer. Og ja ja, jeg er på barsel og har ikke noget liv :D

Manden tog også vores græsplæne i dag - hold nu op hvor er der meget mos..! Jeg fyldte på ingen tid 3 affaldssække og kommer nemt til at fylde 4 mere, sikkert også flere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt tip til mos i græsplænen.

Hvis man altså har brandeovn.

Så skal nemlig hælde asken ud på mosen, da mosen så ikke kan ånde og derved dør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden tog også vores græsplæne i dag - hold nu op hvor er der meget mos..! Jeg fyldte på ingen tid 3 affaldssække og kommer nemt til at fylde 4 mere, sikkert også flere.

Ja, det er helt vildt.

Jeg har indtil videre kun taget halvdelen af forhaven og har allerede fyldt traileren og fire sække.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt tip til mos i græsplænen.

Hvis man altså har brandeovn.

Så skal nemlig hælde asken ud på mosen, da mosen så ikke kan ånde og derved dør.

Vi har desværre ikke brændeovn, men godt tip. Det var jeg ikke klar over. Må finde nogen der har, for vi har virkelig meget mos

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt tip til mos i græsplænen.

Hvis man altså har brandeovn.

Så skal nemlig hælde asken ud på mosen, da mosen så ikke kan ånde og derved dør.

Det lyder som om der skal er ret tæt/tykt lag på? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om der skal er ret tæt/tykt lag på? :unsure

Vi plejer bare at sprede det let henover - og det virker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt tip til mos i græsplænen.

Hvis man altså har brandeovn.

Så skal nemlig hælde asken ud på mosen, da mosen så ikke kan ånde og derved dør.

Har man så ikke bare aske over det hele? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har man så ikke bare aske over det hele? :unsure

Nu bor vi jo på landet hvor det nemt kan flyve væk :rolleyes Men synes aldrig det har været et problem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også lige givet græsplænen den helt store tur. Den var nærmest udelukkende mos, så der er virkelig ikke meget tilbage nu :D men det skal nok blive pænt.

Ærgerligt vi ikke har en brændeovn. Jeg ville gerne have en. Det er så endnu et argument for at få det engang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER