TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Melder mig også med en hysterisk tumling der ikke vil prøve støvler i butikker :rolleyes Herhjemme kan det også være en kamp, men der har vi tiden og mulighed for at forsøge over mange gange, så det er taktikken :) Jeg kæmper i tiden med at overbevise hende om, at vi skal prøve flyverdragt- har endnu ikke haft held til det! Men i morgen kommer faster, så kan det måske bruges som undskyldning :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh Gry hun er begyndt at tage sin ble af selv når hun syntes den er for fyldt, hvilket er fint nok, men det er bare ikke så fedt når der er bonus i bleen.

Det syntes hun godt nok selv var adder badder, da det også kom på hendes ben. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh Gry hun er begyndt at tage sin ble af selv når hun syntes den er for fyldt, hvilket er fint nok, men det er bare ikke så fedt når der er bonus i bleen.

Det syntes hun godt nok selv var adder badder, da det også kom på hendes ben. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh Gry hun er begyndt at tage sin ble af selv når hun syntes den er for fyldt, hvilket er fint nok, men det er bare ikke så fedt når der er bonus i bleen.

Det syntes hun godt nok selv var adder badder, da det også kom på hendes ben. :D

Uh ja, det er ikke altid smart når de bliver selvhjulpne! :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argggghhhh.... Nogle dage er bare 10 skridt tilbage altså!!!!!!

Vi har haft hyggelig formiddag på biblioteket med legestuen. Og så var der 2 andre forældre med børn og en vuggestue. Så der var jo gang i den, men William hyggede sig virkelig.

Eftermiddagen/aftenen/putte1,5timen er så en anden sag. Jeg beskriver det bedst således:

SKRIIIIIG, gråd, putte, vil se tv, SKRIIIIIG , gråd, putte vil spise, SKRIIIG, gråd, putte, vil lege i 4 sekunder, så driller det, SKRIIIG, putte/nusse/kysse, slå mor, SKRIIIG. I alt i 4,5 vågen time (15-19:15) + 1,5 times putning (jeg er netop gået ud), hvor tremmesengen åbenbart var torturinstrument og jeg måtte knuge ham helt ind til mig for at han ikke græd helt ulykkelig.

Det gør så ondt inden i mig over at se ham sådan :( Jeg hader det og HADER at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre :(

Bare lige lidt onsdags brok :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh, det er hårdt at aflevere Cassandra i vuggestuen fortiden. Hun har de sidste par dage, været rigtig ked af det når jeg er gået. Når jeg forsøger at aflevere hende, laver hun kyssemund og så skal der ellers gives kys kys kys, så ved jeg godt at det bliver svært. Lige meget hvor mange kys hun får, så bliver hun ked af det, når jeg går. :(

Der har været sygdom blandt de voksne i vuggestuen og specielt vores ynglingspædagog har været syg. Hun har været væk nu i næsten 3 uger :( og jeg tror Cassandra savner hende. De andre er gode og dygtige og jeg er sikker på de passer godt på hende og køre det godt, men vi savner vores Kirsten. Jeg kunne se en af de andre børn som er på alder med Cassandra også havde svært ved at blive afleveret og han plejer ikke at være ked af det, så jeg tror de små savner. Så ihhh hvor jeg håber hun snart er tilbage, både for hendes og for børnenes skyld.

 

Idag skal Cassandra fotograferes i vuggestuen. Jeg glæder mig sådan til at se billederne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argggghhhh.... Nogle dage er bare 10 skridt tilbage altså!!!!!!

Vi har haft hyggelig formiddag på biblioteket med legestuen. Og så var der 2 andre forældre med børn og en vuggestue. Så der var jo gang i den, men William hyggede sig virkelig.

Eftermiddagen/aftenen/putte1,5timen er så en anden sag. Jeg beskriver det bedst således:

SKRIIIIIG, gråd, putte, vil se tv, SKRIIIIIG , gråd, putte vil spise, SKRIIIG, gråd, putte, vil lege i 4 sekunder, så driller det, SKRIIIG, putte/nusse/kysse, slå mor, SKRIIIG. I alt i 4,5 vågen time (15-19:15) + 1,5 times putning (jeg er netop gået ud), hvor tremmesengen åbenbart var torturinstrument og jeg måtte knuge ham helt ind til mig for at han ikke græd helt ulykkelig.

Det gør så ondt inden i mig over at se ham sådan :( Jeg hader det og HADER at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre :(

Bare lige lidt onsdags brok :lol

Åh altså, stakkels William og stakkels mor :( :kram2 Det lyder godt nok som en hård omgang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså, stakkels William og stakkels mor :( :kram2 Det lyder godt nok som en hård omgang!

Meget hård :boo tak for kram søde :kiss

Dagen i dag er heldigvis MEGET bedre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argggghhhh.... Nogle dage er bare 10 skridt tilbage altså!!!!!!

Vi har haft hyggelig formiddag på biblioteket med legestuen. Og så var der 2 andre forældre med børn og en vuggestue. Så der var jo gang i den, men William hyggede sig virkelig.

Eftermiddagen/aftenen/putte1,5timen er så en anden sag. Jeg beskriver det bedst således:

SKRIIIIIG, gråd, putte, vil se tv, SKRIIIIIG , gråd, putte vil spise, SKRIIIG, gråd, putte, vil lege i 4 sekunder, så driller det, SKRIIIG, putte/nusse/kysse, slå mor, SKRIIIG. I alt i 4,5 vågen time (15-19:15) + 1,5 times putning (jeg er netop gået ud), hvor tremmesengen åbenbart var torturinstrument og jeg måtte knuge ham helt ind til mig for at han ikke græd helt ulykkelig.

Det gør så ondt inden i mig over at se ham sådan :( Jeg hader det og HADER at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre :(

Bare lige lidt onsdags brok :lol

Puh det lyder som en hård eftermiddag/aften!! :( :kram2 Håber på en rolig nat og en bedre dag i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida som bare gar hygget sig i djurs sommerland idag. Hun var både i hekseskole og fik sat hendes hår så fint, med sprayfarver, edderkoppespind en edderkop og sløjfe(ja der sker mange ting imens forældrene prøver de vilde forlystelser) :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag står den på 2års undersøgelse af min dejlige pige! :)

Er spændt på hvor høj hun egentlig er! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida som bare gar hygget sig i djurs sommerland idag. Hun var både i hekseskole og fik sat hendes hår så fint, med sprayfarver, edderkoppespind en edderkop og sløjfe(ja der sker mange ting imens forældrene prøver de vilde forlystelser) :p

Det lyder til at have været en hyggelig dag :)

Mine to store fik også heksehår da vi var afsted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder til at have været en hyggelig dag :)

Mine to store fik også heksehår da vi var afsted

Det var en rigtig hyggelig dag. Ida elsker djurs sommerland. Men vi har også altid haft sæsonkort der til, mens hun har levet og det er altid der vi kører hen. Selvom Fårup kun ligger 20 minutter herfra :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårlig mave <_< Og han blev lige mega frisk af at blive puslet, så nu er vi vågne midt om natten igen (3timer forrige nat). Gab!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David har sovet fra han blev lagt kl 19.30 i går aftes og indtil kl 7.30 her til morgen :o :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David har sovet fra han blev lagt kl 19.30 i går aftes og indtil kl 7.30 her til morgen :o :yay

Fantastisk!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius øre løber og han har helt sikkert fået møb igen. Så vi ringer til lægevagten, men de vil ikke se ham, for når hans øre løber, så virker drænen :prik Så nu må Marius gå med møb hele weekenden og vi må vente med at få pencillin til ham på mandag, hvor vi kan ringe til ørelægen... Øv altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius øre løber og han har helt sikkert fået møb igen. Så vi ringer til lægevagten, men de vil ikke se ham, for når hans øre løber, så virker drænen :prik Så nu må Marius gå med møb hele weekenden og vi må vente med at få pencillin til ham på mandag, hvor vi kan ringe til ørelægen... Øv altså :(

Det er simpelthen så latterligt at de ikke kan finde ud af det. Jeg har flere gange taget diskutionen med dem - og det har virket!

Hvis jeg var dig ville jeg ringe igen og fortælle dem hvad ørelægen anbefaler og kræve den behandling.

Rigtig god bedring med ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William var vågen fra 0:40-4:20 :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen så latterligt at de ikke kan finde ud af det. Jeg har flere gange taget diskutionen med dem - og det har virket!

Hvis jeg var dig ville jeg ringe igen og fortælle dem hvad ørelægen anbefaler og kræve den behandling.

Rigtig god bedring med ham :kram2

Det var min mand der snakkede med ham. Og han sagde flere gange, at det var noget vi har prøvet før og at møb for ham ikke kræver feber men der kræver behandling. Men det ville han ikke høre tale om for drænene virker når møb løbee ud. Vores ørelæge siger så at dræn ikke er for at møb skal kunne løbe ud, men for at han skal kunne høre....

Godt vi har en god ørelæge i det mindste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har ida og jeg bare hyggedag herhjemme, som skal foregå i nattøj hele dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var min mand der snakkede med ham. Og han sagde flere gange, at det var noget vi har prøvet før og at møb for ham ikke kræver feber men der kræver behandling. Men det ville han ikke høre tale om for drænene virker når møb løbee ud. Vores ørelæge siger så at dræn ikke er for at møb skal kunne løbe ud, men for at han skal kunne høre....

Godt vi har en god ørelæge i det mindste...

Så ville jeg nok ringe om et par timer og sige at der er kommet feber :whistling

Sorry, men jeg bliver bare så harm på de læger! Jeg har endda haft en i røret, som påstod at MØB ikke gør ondt (det var inden drænene) :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er græsenke fra igår aftes til imorgen og idag er vi lige ovre for at finde vinterstøvler til Lise. Hold nu op det er hårdt at være alene i et stort center med 2 unger. Jeg er helt forpustet og nærmest ved at gå ned med stress!

Heldigvis kommer min mor iaften og hjælper med aftensmaden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er græsenke fra igår aftes til imorgen og idag er vi lige ovre for at finde vinterstøvler til Lise. Hold nu op det er hårdt at være alene i et stort center med 2 unger. Jeg er helt forpustet og nærmest ved at gå ned med stress!

Heldigvis kommer min mor iaften og hjælper med aftensmaden.

:kram2 jeg kender det kun for godt! Godt din mor kan komme og hjælpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 jeg kender det kun for godt! Godt din mor kan komme og hjælpe

Ja, det er ikke barnemad at være alene ;) Heldigvis har Lise været så glad og dejlig de sidste par dage, det hjælper virkelig at vi ikke skal være sure på hinanden hele tiden! :)

Det lykkedes os at finde et par vinterstøvler til Lise, så nu skal jeg bare have returneret de andre (med blødende hjerte, for de var så FINE! Og de nye er ret grimme :( ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.