TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

William var godt nok ikke tilfreds med at blive vækket klokken 6 :( Men vi havde da heldigvis tid til at sidde på sofaen og putte lidt (læs: opvasken står endnu).

Jeg savner ham allerede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op, hun er 10 cm højere end Thea :O

Hun er stor af sin alder :)

Det kunne jeg se i dag da hun var i gæstedagpleje.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor må det være dejligt med de storspisende tumlinger :) bortset fra madudgifterne ;)

Herhjemme har vi det modsatte problem - Lise er forfærdeligt småtspisende og på ingen måde varieret, så jeg er evigt bekymret for om hun nu får nok.

Samme problem har jeg med Liva på 8.

Hvordan ser Lises kurve ud? Min gamle læge sagde at man skulle se på børnene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil nu godt have det arbejde Ida mener far har.

Ifølge Ida så sover far kun på arbejde :p det ville sku være rart at få penge for at sove :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme problem har jeg med Liva på 8.

Hvordan ser Lises kurve ud? Min gamle læge sagde at man skulle se på børnene

Hun har altid ligget et par kurver under gennemsnittet, men nogenlunde fulgt sin egen. Ved ikke helt om hun stadig gør det, lang tid siden vi har fået det tjekket.

Når man ser på hende trives hun jo umiddelbart! Hun ser ikke specielt tynd ud (bare spinkel), hun har en fantastisk koncentration når det interesserer, og hun har masser af energi hele dagen igennem. Det er også derfor jeg ikke har gjort mere ved det, men bryder mig stadig ikke om at hun spiser så lidt og så uvarieret (er det et ord? :lol ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger man regntøj til ungerne om vinteren, mener da at det var flyverdragten der blev brugt mest sidste år ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger man regntøj til ungerne om vinteren, mener da at det var flyverdragten der blev brugt mest sidste år ?

Man kan nok godt, hvis man har noget meget varmt under, men vi har ikke brugt det. Vi har bare brugt flyverdragten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger man regntøj til ungerne om vinteren, mener da at det var flyverdragten der blev brugt mest sidste år ?

I den der virkelig våde sjap sne kan det være en ide med regnbukser ud over flyverdragten (eller der var det for nogle år siden, flyverdragterne er velsagtens lige så vandtætte som regntøj nu om stunder). Ellers tænker jeg ikke at bruge det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Ida været til to årsundersøgelse.

10,7 kilo og 83 cm høj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik Per sgu arbejdet lidt videre på legehuset! :yay Nu mangler der bare at blive sat vinduer i!

g9iLEb8.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tager vi da lige en tur på Herning sygehus! (3. gang i denne uge!)

Denne gang, visit på børne afd. Luna har en heftig virus på lungerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tager vi da lige en tur på Herning sygehus! (3. gang i denne uge!)

Denne gang, visit på børne afd. Luna har en heftig virus på lungerne.

Åh nej da :( god bedring til hende! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Resultatet af dagens malearbejde. Synes det bliver rigtig fint :biglove Lise har selv valgt farven.

WJ4puZJ.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay succes til gymnastik idag. Efter Marius slog sig for noget tid siden, har han ikke turde kravle i redskaberne. Den frygt fik vi vendt idag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uff, da Camille kom hjem fra dagpleje, skiftede jeg hende - og hun var helt rødspættet på overkroppen!!

Kontaktede dagplejemoren, som sagde der var lidt på ryggen, men hun havde troet det var fordi hun havde sovet varmt...

Hun fik en enkelt mandel i dag - kan det være det???? Ringede til Lægevagten som sagde det nok var en reaktion på noget nemlig.. Men en mandel??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah sad i går i 10 minutter og legede med hans lastbil der er formet som en slags puttekasse. 5 gange puttede han alle 10 dyr i hullerne, for efterfølgende at bede mig om at hælde dem ud igen.

Det var bare så fedt at se ham koncentreret så længe, det plejer han bare ikke at være god til :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udslættet er nu også på benene...

Kæresten har sagt at hvis det ikke er væk i morgen, kan han godt blive hjemme med hende.. Meeeen... Jeg ligger nu med mavesmerter, og tænker at hvis Camille skal være hjemme og være syg - så bliver jeg hjemme med hende.. Det er skolernes motionsdag i morgen, så dagen skal gå med at gå/løbe/lunte med elever, og det er jeg alligevel ikke helt vild med hvis jeg har ondt bare efter en almindelig arbejdsdag jo :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børneafdelingen er ikke synderligt inspirerende... vil hjem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Resultatet af dagens malearbejde. Synes det bliver rigtig fint :biglove Lise har selv valgt farven.

WJ4puZJ.jpg

så fint et hyggeligt legehus! må vi lave til Vigga en dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børneafdelingen er ikke synderligt inspirerende... vil hjem!

Det kan jeg skrive under på. Men hvad laver du dog der Sara? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børneafdelingen er ikke synderligt inspirerende... vil hjem!

Håber Luna har det bedre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius var noget pyldret og mor glad for morgenen af, en smule blank i øjnene og der skulle ikke meget til at vælte hans verden. Jeg kørte ned og ville aflevere ham i DP og hans verden brød total sammen da jeg kom til at åbne døren :oops Så vi sad i baggangen og snakkede med DP en 10 min og vi blev enige om, at Marius havde brud for en mor dag. Så jeg tog ham med hjem og valgte at holde en hjemmearbejdsdag i stedet for. Vi tog med DP'erne ned i anlægget og var med til dagplejens motionsdag og sikke en god beslutning :glad Så Marius endte med at få en skøn formiddag alligevel :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg skrive under på. Men hvad laver du dog der Sara? :kram2

Har været indlagt et lille døgn med Luna. Hun har fået AB. :(

Men vi er nu hjemme igen. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været indlagt et lille døgn med Luna. Hun har fået AB. :(

Men vi er nu hjemme igen. ;)

Stakkels Luna. Har i så fået medicin med hjem til hende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været indlagt et lille døgn med Luna. Hun har fået AB. :(

Men vi er nu hjemme igen. ;)

Stakkels lille pus :kram

De er heldigvis søde på børneafdelingen i Herning eller det var de da Freja var lille.

Vi var indlagt samlet set lidt over 4 mdr fra hun var 7 mdr til hun var 2, 5 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.