TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Noah er blevet bidt i VS i dag :( lige i panden og der er tydelig både over og undermund. Av!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Noah er blevet bidt i VS i dag :( lige i panden og der er tydelig både over og undermund. Av!

 

øv :( synes der er mange der blir bidt for tiden... men hvis det kan hjælpe så kommer vigga nogen gange til at bide lidt hvis hun blir glad og vil kysse, så måske han bare har fået et lidt for hårdt kys  :rolleyes håber ikke det sker igen dog!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sagde det var fordi han var så lækker at der var en af de andre der ville spise ham ;) De kan jo ikke rigtig sige så meget tænker jeg.

Men det er mærkeligt, man kan ikke se tænderne, men bare en helt rød kant for oven og forneden. Ligner mest gummer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer lidt om Pixie mon snart skal have klippet pandehår eller om det bare skal friseres til siden :unsure det er nået så langt ned at det går i øjnene.

Jeg vil bare helst ikke have klippet noget af det i nakken for hun har de sødeste krøller der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels Luna. Har i så fået medicin med hjem til hende?

Ja både ventoline og forebyggende. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels lille pus :kram

De er heldigvis søde på børneafdelingen i Herning eller det var de da Freja var lille.

Vi var indlagt samlet set lidt over 4 mdr fra hun var 7 mdr til hun var 2, 5 år

Ja de er super søde ;) men håber nu ikke vi skal derop igen lige foreløbigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Endnu en skod nat. Nu må det gerne snart vende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Clara fået page hår, til skulderne da storesøster har klippet både Clara og storesøsters hår, så de begge har fået det... piv piv .-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige nydt min morgenmad - en bolle med æblemarmelade - marmeladen lavet af min skønne 18 mdr gamle søn sammen med dp :wub

Elsker at han så småt begynder at komme hjem med noget :wub Han er nu kommet hjem med en tegning, en blad-ugle og nu æblemarmelade :wub

Det er også så hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker M.s små lege: indtil videre har hun været på arbejde 3 gange, ude at handle 2 gange- da jeg var hende huske at købe mælk fik jeg beskeden; rolig rolig mor, mig husker og løber :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre har spurgt om de må låne Marius idag. Så de kommer og får rundstykker lige om lidt. Så tager de Marius og vores bil. Og så kommer vi i deres vil til aftensmad ;) Marius glæder sig så det skal nok blive en god dag for dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ønske jeg kunne sige at det her var dagens udfordring!

cq96jzy.jpg

Men den her hår kamp skal vindes HVER morgen! I dag skal vi til fødselsdag så jeg skal være ekstra kreativ!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til baby og småbørnsmesse i Øksnehallen. Vi kommer som de første hen til Netsundhedsplejersken's stand... Helene spørger om vi er interesseret i hendes bøger. Jeg svarer at vi allerede har nogle af dem.

Nå men hendes hjælpere siger så at vi kan skrabe og vinde en af hendes bøger, nå men jeg trækker et skrabelod og krydser af hvilken en bog jeg gerne vil vinde og så skrapper jeg..... 3 ens!!!!

De troede sgu heller ikke helt på det :D

Men så fik jeg lige den nyeste af Helenes bøger med personlig hilsen fra Helene i den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ønske jeg kunne sige at det her var dagens udfordring!

cq96jzy.jpg

Men den her hår kamp skal vindes HVER morgen! I dag skal vi til fødselsdag så jeg skal være ekstra kreativ!

I know the feeling :kram

Balsamspray er vejen frem for os!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know the feeling :kram

Balsamspray er vejen frem for os!

Nope det fedter, vi bruger en vand spray og en børste og så en kam til sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope det fedter, vi bruger en vand spray og en børste og så en kam til sidst.

Den vi har, sys jeg ikke fedter ;) og Luna elsker at få prinsesse i håret (der er barbie på flasken)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha Pixie er vild med alt den uhygge i Djurs sommerland her til Halloween :D

Hun har været tre gange i hekseskolen og fik en af gangene en af de ansatte til at flække af grin, da hun prøvede at gnække som heksen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha Pixie er vild med alt den uhygge i Djurs sommerland her til Halloween :D

Hun har været tre gange i hekseskolen og fik en af gangene en af de ansatte til at flække af grin, da hun prøvede at gnække som heksen :biglove

Uhh det lyder godt. Vi skal nemlig derned torsdag og var i tvivl om Ida kunne klare hekseskolen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope det fedter, vi bruger en vand spray og en børste og så en kam til sidst.

Jeg har købt en børste der hedder tangle teezer og den er guld værd! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en børste der hedder tangle teezer og den er guld værd! :)

Tangle teezers er GULD for både børn og voksne, M. Har en, jeg har en- ja, hunden har endda også en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah, sov nu!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det lyder godt. Vi skal nemlig derned torsdag og var i tvivl om Ida kunne klare hekseskolen :)

Medmindre hun er bange for mørke og lidt høje lyde så er jeg sikker på at det vil være et hit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caro har gået uden ble hele dagen. Kun med to uheld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna er altså skøn! :wub

Min lille papgøje! nye ord der hænger ved i dag:

tusse-numse (enden af tushen) - hun tegnede også bumser på papiret :p

fir-kanter! - Som hun har tegnet maaaange af! (i følge hende selv i hvert fald!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.