TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Har en tumling med dårlige mave:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er ikke barnemad at være alene ;) Heldigvis har Lise været så glad og dejlig de sidste par dage, det hjælper virkelig at vi ikke skal være sure på hinanden hele tiden! :)

Det lykkedes os at finde et par vinterstøvler til Lise, så nu skal jeg bare have returneret de andre (med blødende hjerte, for de var så FINE! Og de nye er ret grimme :( ).

Hvad har du købt for nogle da?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en tumling med dårlige mave:-(

Øv :kram og god bedring med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram og god bedring med hende

Mange tak....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh altså - puttekamp og det er en reaktion på at han er blevet storebror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad har du købt for nogle da?

Ok, grimme er en overdrivelse, så slemme er de ikke. Synes bare de så store og klodsede ud og kunstige med alt deres syntetiske. Men nu kiggede jeg på dem igen og de er ok, egentlig meget søde.

Jeg var nok bare lidt forelsket i de andre.

A2bNYe2.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er ikke barnemad at være alene ;) Heldigvis har Lise været så glad og dejlig de sidste par dage, det hjælper virkelig at vi ikke skal være sure på hinanden hele tiden! :)

Det lykkedes os at finde et par vinterstøvler til Lise, så nu skal jeg bare have returneret de andre (med blødende hjerte, for de var så FINE! Og de nye er ret grimme :( ).

Skønt Lise har været i godt humør :) Det betyder bare så meget for hvordan det går!

Jeg synes det er nogle fine støvler du har fundet. Hvorfor skulle se byttes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh altså - puttekamp og det er en reaktion på at han er blevet storebror.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida vågnede for et kvarter siden. :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der har et barn som er MEGET bestemt? synes godt nok Luna er blevet en bestemt lille dame på det sidste... ikke hidsig, bare meget klar i mæglet!

Hun mente bl.a. at det var på sin plads at hun fik slik i morges kl. 7.30... Der måtte jeg forklare at man ikke spiser slik om morgenen og i ævrigt var der heller ikke mere, da mor og far har spist det sidste.... jøsses, en surmule!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt Lise har været i godt humør :) Det betyder bare så meget for hvordan det går!

Jeg synes det er nogle fine støvler du har fundet. Hvorfor skulle se byttes?

  

Lise klagede over ondt i fødderne efter at have gået lidt med dem indenfor og flappen der ligger under velcrolukningen oven på foden, kunne ikke glattes ud, men var sådan foldet, så jeg var bange for at den trykkede for meget ned på foden når man stramte støvlen.

Er der andre der har et barn som er MEGET bestemt? synes godt nok Luna er blevet en bestemt lille dame på det sidste... ikke hidsig, bare meget klar i mæglet!

Hun mente bl.a. at det var på sin plads at hun fik slik i morges kl. 7.30... Der måtte jeg forklare at man ikke spiser slik om morgenen og i ævrigt var der heller ikke mere, da mor og far har spist det sidste.... jøsses, en surmule!

Lise har meget længe været meget bestemt! :p Ofte hvis jeg siger nej til noget (hun vil fx konstant have is), så får jeg ofte et meget højt og klart JO!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise klagede over ondt i fødderne efter at have gået lidt med dem indenfor og flappen der ligger under velcrolukningen oven på foden, kunne ikke glattes ud, men var sådan foldet, så jeg var bange for at den trykkede for meget ned på foden når man stramte støvlen.

Lise har meget længe været meget bestemt! :p Ofte hvis jeg siger nej til noget (hun vil fx konstant have is), så får jeg ofte et meget højt og klart JO!!

Samme her... gerne lige med et bank i bordet el.lign. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise klagede over ondt i fødderne efter at have gået lidt med dem indenfor og flappen der ligger under velcrolukningen oven på foden, kunne ikke glattes ud, men var sådan foldet, så jeg var bange for at den trykkede for meget ned på foden når man stramte støvlen.

Nej det lyder ikke godt. Håber de nye så er bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der har et barn som er MEGET bestemt? synes godt nok Luna er blevet en bestemt lille dame på det sidste... ikke hidsig, bare meget klar i mæglet!

Hun mente bl.a. at det var på sin plads at hun fik slik i morges kl. 7.30... Der måtte jeg forklare at man ikke spiser slik om morgenen og i ævrigt var der heller ikke mere, da mor og far har spist det sidste.... jøsses, en surmule!

Jeps! Hun vil også gerne bestemme hvor vi skal sidde eller ikke sidde, hvad vi skal spise hvornår, at vi skal lege med hende lige nu, eller bare stå og se på hende osv. og der lyder hun som en sergent i militæret! Ærgerligt at vi ikke er menige soldater der gør som hun siger :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps! Hun vil også gerne bestemme hvor vi skal sidde eller ikke sidde, hvad vi skal spise hvornår, at vi skal lege med hende lige nu, eller bare stå og se på hende osv. og der lyder hun som en sergent i militæret! Ærgerligt at vi ikke er menige soldater der gør som hun siger :p

Haha ja, det glemte jeg også at sige, Lise kommanderer MEGET med os (eller forsøger) - fx kan hun forlange at jeg står i den modsatte ende af køkkenet når hun spiser og jeg må endelig ikke komme tættere på! Eller hun skal hente noget i stuen og når jeg vil gå med vender hun sig om og holder en stophånd op "NEJ mor! Du skal IKKE gå med!". Og når vi spiser og jeg så er færdig, kan hun finde på at sige "Du skal spise mere mad mor!".

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse er en meget bestemt herre - uh det gir nogle kampe ind i mellem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har lige taget hans første skridt uden vi holdt ham i hånden :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har lige taget hans første skridt uden vi holdt ham i hånden :yay

Sådan Noah!! :yay Det er bare så stort når de går første gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har lige taget hans første skridt uden vi holdt ham i hånden :yay

:toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps! Hun vil også gerne bestemme hvor vi skal sidde eller ikke sidde, hvad vi skal spise hvornår, at vi skal lege med hende lige nu, eller bare stå og se på hende osv. og der lyder hun som en sergent i militæret! Ærgerligt at vi ikke er menige soldater der gør som hun siger :p

Ja præcis! - og Luna kæmper virkelig med de dumme stædige forældre der ikke makker ret! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan Noah!! :yay Det er bare så stort når de går første gang!

 

 

:toot

 

Tak piger. Synes også snart det var på tide, men han var jo også lang tid om at kravle...

 

Til gengæld plejer det at gå stærkt når han først har fundet ud af hvordan man gør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Clara i bedring og har i dag, ingen lur fået, at det resulteret i, at hun faldt hurtig i søvn da hun skulle sove.... Dejligt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøh.... Så kastede Mie op :( hun virker dog ikke SPOR dårlig, men vi havde en masse børn i børnehaven i sidste uge der også kastede op en enkelt gang eller to (heldigvis kun 1 der gjorde det mede i børnehaven) så hvis det er det samme så er det meget smitsom. Så nu skal vi lige have fundet ud af om det er Anders, mig eller bedstefar eller en kombi.

(Min mave kører bare også så er SÅ bange for at jeg også bliver ramt - det er kun lidt over en uge siden jeg lå sidst)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøh.... Så kastede Mie op :( hun virker dog ikke SPOR dårlig, men vi havde en masse børn i børnehaven i sidste uge der også kastede op en enkelt gang eller to (heldigvis kun 1 der gjorde det mede i børnehaven) så hvis det er det samme så er det meget smitsom. Så nu skal vi lige have fundet ud af om det er Anders, mig eller bedstefar eller en kombi.

(Min mave kører bare også så er SÅ bange for at jeg også bliver ramt - det er kun lidt over en uge siden jeg lå sidst)

Ronja kastede op 3 gange i nat, har ikke gjort det siden og virket ok i løbet af dagen, men været lidt træt og har haft en smule feber.

Lige nu tvivler jeg på hun kommer i bh i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja, det glemte jeg også at sige, Lise kommanderer MEGET med os (eller forsøger) - fx kan hun forlange at jeg står i den modsatte ende af køkkenet når hun spiser og jeg må endelig ikke komme tættere på! Eller hun skal hente noget i stuen og når jeg vil gå med vender hun sig om og holder en stophånd op "NEJ mor! Du skal IKKE gå med!". Og når vi spiser og jeg så er færdig, kan hun finde på at sige "Du skal spise mere mad mor!".

:lol

Lyder totalt som Edith! Alt hvad du skriver faktisk :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.