tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg er doven.

Lejligheden ligner LORT og jeg magter ikke at rydde op :( 
Jeg burde, men jeg MAGTER bare ikke... suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Negativ !!! Heldigvis

Hvor godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Hvad nu? :kram2

En masse småting bl.a. Jonas' manglende kommunikation og udsigt til jeg måske ikke får en alene-weekend alligevel gjorde bare lige det blev for meget :( humøret er bedre i dag men jeg er stadig lidt irriteret/trist.

Tak for kram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være oppe nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være oppe nu :(

Det er hverdag her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hverdag her ;)

ARHH øv! Det var tidligt :(

Vi sover normalt til ca 7:30 :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være oppe nu :(

:ditto

Jeg er lysvågen -_- altid træls når man har mulighed for at sove længere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Jeg er lysvågen -_- altid træls når man har mulighed for at sove længere!

Jeg ønsker mig lysvågen :P W havde vidst mareridt så jeg vågnede ved at han panisk skreg MOR! Gab!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hverdag her ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hverdag her ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at have fået barselspenge idag, ikke fedt ikke at have fået penge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det efterhånden er en naturlov at hvis jeg er alene hjemme med Mie så har jeg det af :numse til :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i næste uge har shipping afdelingen alene... Bliver travlt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at have fået barselspenge idag, ikke fedt ikke at have fået penge.

Jeg har fået :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en visdomstand, som nu generer mere og mere. <_< Den borer sig mere og mere ind i kinden.

Og så lige når man er gravid. Tanken om evt. at få den rykket ud og så kun et må tage paracetamol efterfølgende :boo

Har haft ringet til mine tandlæge - ferielukket og tilbage på mandag. Prøvede to andre tandlæger - samme scenarie. Så nu gider jeg ikke blive ved. Må ringe til min egen mandag. :( Jeg ved de også har røntgenbilleder af den.

Skal jeg lige tilføje, at jeg har rigtig svært ved at gå til tandlæge, når der rent faktisk skal laves noget? Bryder mig ikke om ordet tandlægeskræk.

Lort..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået :chin:

:ditto :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en visdomstand, som nu generer mere og mere. <_< Den borer sig mere og mere ind i kinden.

Og så lige når man er gravid. Tanken om evt. at få den rykket ud og så kun et må tage paracetamol efterfølgende :boo

Har haft ringet til mine tandlæge - ferielukket og tilbage på mandag. Prøvede to andre tandlæger - samme scenarie. Så nu gider jeg ikke blive ved. Må ringe til min egen mandag. :( Jeg ved de også har røntgenbilleder af den.

Skal jeg lige tilføje, at jeg har rigtig svært ved at gå til tandlæge, når der rent faktisk skal laves noget? Bryder mig ikke om ordet tandlægeskræk.

Lort..

Argh, det er da også bare noget møg :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :unsure

Jeg har fået :chin:

Underligt. Ved ikke om det er fordi min ansøgning eller hvad man kalder det ikke er færdig behandlet endnu grundet ferie derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Underligt. Ved ikke om det er fordi min ansøgning eller hvad man kalder det ikke er færdig behandlet endnu grundet ferie derinde.

Hmm, jeg tænker ikke, at det kan være rigtigt, at du får dine penge forsinket pga ferie. Det lyder ikke rigtigt :chin: Men hvad Søren der så lige er sket, det er ikke godt at vide :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg tænker ikke, at det kan være rigtigt, at du får dine penge forsinket pga ferie. Det lyder ikke rigtigt :chin: Men hvad Søren der så lige er sket, det er ikke godt at vide :unsure

Nu får de lige til på mandag, og så må jeg ringe derind hvis der ikke er kommet besked fra dem eller penge på min konto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Underligt. Ved ikke om det er fordi min ansøgning eller hvad man kalder det ikke er færdig behandlet endnu grundet ferie derinde.

Er du overgået til udbetaling DK? Måske et det behandlingen der ikke et færdig, men så får du først kommende torsdag istedet, men det er da træls <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke er kommet ind på min drømmeuddannelse. Nu ved jeg så ikke hvad jeg skal lave det næste års tid :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du overgået til udbetaling DK? Måske et det behandlingen der ikke et færdig, men så får du først kommende torsdag istedet, men det er da træls <_<

Jo er jeg nemlig. Og regner også med at det er behandlingen der ikke er færdig endnu. Men stadigvæk trælst, når jeg havde regnet med at Ida og jeg idag skulle købe det sidste vi mangler til Eigil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke er kommet ind på min drømmeuddannelse. Nu ved jeg så ikke hvad jeg skal lave det næste års tid :boo

Øv altså. Ikke sjovt. Hvad havde du søgt ind på? Havde du kun søgt et sted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke er kommet ind på min drømmeuddannelse. Nu ved jeg så ikke hvad jeg skal lave det næste års tid :boo

Øv øv øv :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.