tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At det er tredje gang jeg skal være syg når jeg sætter mit kryds til folketingsvalget (ja, jeg har kun kunnet stemme til tre folketingsvalg, så det har været HVER gang!) <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg siger til min søn at jeg elsker ham. Og hvad svarer knægten??? 'Far elsker også'... :klap :klap

Unge mand, det hedder: jeg elsker også dig, mor!!! :lol :lol

Den lavede Theodor også i går. Det var bare moster, han elskede.. :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At køre op i en kæmpe hundel*** så både hjul og stel på barnevognen er smurt ind :puke

Så ryd dog op efter jeres dyr :klap :klap :klap

Og en mandesyg mand, der mener at han er blevet syg af ikke at få sovet ordentligt om natten :prik (& det dr altså ikke ham der står op når børnene vågner, og de små sover i øvrigt fra 21 til 05.....)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over, at jeg tager for mange billeder :klap Er ved at lave fotobog for 2014, og det er uoverskueligt, når man har over 4000 billeder :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min pakke med min slowjuicer er en dag forsinket. <_< havde lige glædet mig til en lækker grønsagsjuice I DAG.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores toaster er gået i stykker :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores toaster er gået i stykker :boo

Neeeeeej :o :kram2

Lård altså..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nogle mennesker tager dette valg, så HAMRENDE personligt, at alt høflighed er forsvundet med fornuften.. :rolleyes 

GODT det snart er slut!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nogle mennesker tager dette valg, så HAMRENDE personligt, at alt høflighed er forsvundet med fornuften.. :rolleyes

GODT det snart er slut!

Æv hvor træls :kram2 Jeg synes ellers der er en gladere stemning her idag på valgdagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak BBM og Susanne :kiss

Nej? :( :kram Hvad gør de ved det?

Hvor er det synd for jer :kiss

De er i gang med alle undersøgelse og når de præcis ved hvor slemt det står til, bliver han overflyttet til Odense og opereret. Vi ved ikke mere endnu - vi skal heldigvis deroveraf på lørdag...

S er helt gået i kaos mode, jeg forstår ham godt, men han er til ingen hjælp og er flippet helt ud. Han har altså også en familie selv at tænke på - og det rammer Edith ret hårdt, at han ikke lige kan hive sig bare lidt op :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak BBM og Susanne :kiss

De er i gang med alle undersøgelse og når de præcis ved hvor slemt det står til, bliver han overflyttet til Odense og opereret. Vi ved ikke mere endnu - vi skal heldigvis deroveraf på lørdag...

S er helt gået i kaos mode, jeg forstår ham godt, men han er til ingen hjælp og er flippet helt ud. Han har altså også en familie selv at tænke på - og det rammer Edith ret hårdt, at han ikke lige kan hive sig bare lidt op :(

Årh, for pokker. Det lyder virkelig hårdt for jer allesammen :( Er de fortrøstningsfulde?

:kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak BBM og Susanne :kiss

De er i gang med alle undersøgelse og når de præcis ved hvor slemt det står til, bliver han overflyttet til Odense og opereret. Vi ved ikke mere endnu - vi skal heldigvis deroveraf på lørdag...

S er helt gået i kaos mode, jeg forstår ham godt, men han er til ingen hjælp og er flippet helt ud. Han har altså også en familie selv at tænke på - og det rammer Edith ret hårdt, at han ikke lige kan hive sig bare lidt op :(

Kæmpe kram her fra :kram :kram :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der var et eller andet i maden til frokost der gør at min mund, hals og øjne klør nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vist ved at nå til det punkt i graviditeten, hvor ingen sko passer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive logget af, mens jeg har skrevet en roman af en opdatering :bask Ja ja ikke verdens største problem, men det er sur :numse :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At køre op i en kæmpe hundel*** så både hjul og stel på barnevognen er smurt ind :puke

Så ryd dog op efter jeres dyr :klap :klap :klap

Og en mandesyg mand, der mener at han er blevet syg af ikke at få sovet ordentligt om natten :prik (& det dr altså ikke ham der står op når børnene vågner, og de små sover i øvrigt fra 21 til 05.....)

 

Jeg kan heller ikke forstå det er så svært at samle op efter hunden, jeg samler altid op efter min, men er blevet chokeret efter jeg fik hund over hvor meget der ligger alle vegne :klap

 

Og så skal ham dit pjevs af en mand, da lige tage sig sammen :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må komme til Nørre Snede og låne vores :KISS

Nevermind at det måske er lidt langt for en toaster...

Kommer hellere for selskabet.

Shiiit jeg glæder mig til vi har barsel :D :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, for pokker. Det lyder virkelig hårdt for jer allesammen :( Er de fortrøstningsfulde?

:kiss :kram2

Både og. Altså de er jo temmelig bekymrede siden han bliver indlagt, men der er en relativ lille risiko ved operationen..

Kæmpe kram her fra :kram :kram :kram

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både og. Altså de er jo temmelig bekymrede siden han bliver indlagt, men der er en relativ lille risiko ved operationen..

Tak :kram2

Jeg krydser fingre for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for jer :)

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu I snart 1 uge, haft kodyl hovedpine, med kvalme og svimmelhed med I købet :( Jeg gider ikke mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep!!!

19 uger for mit vedkommende :p

Hvae... Uge 30... Skal du arbejde der? Jeg har nemlig ferie med Aron, da Maja er hos Malene og Ulrik skal arbejde. Måske man kunne finde ud af noget?

Nej der har vi ferie. A har lige et par nattevagter på kasernen den uge, så der kan vi helt sikkert finde ud af noget :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har glemt at tage en fil mappe med hjem = jeg ikke kan lave på min eksamensopgave <_< Vi skal aflevere mandag, så ville så gerne lige lave lidt hjemme så jeg kunne spørge om evt hjælp i morgen.. Æv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er 3 år siden S's mor fik en firdobbelt bypass operation og i dag har S's far fået at vide at han har en meget alvorlig forsnævring i halspulsåren og er blevet indlagt, fordi de er bange for at han får en blodprop i hjernen :(

Puha :(

Håber han kan få den hjælp der skal til for at han går fri!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det ser skidt ud for Helle T og rød blok....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.