tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Puha :(

Håber han kan få den hjælp der skal til for at han går fri!!!

Tak :kram2 Det ser umiddelbart sådan ud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At det ser skidt ud for Helle T og rød blok....

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

:ditto

Men glæder mig til det her valg er slut ;) Håber dog vi får vendt det, så DK fortsætter som rødt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Men glæder mig til det her valg er slut ;) Håber dog vi får vendt det, så DK fortsætter som rødt!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Men glæder mig til det her valg er slut ;) Håber dog vi får vendt det, så DK fortsætter som rødt!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få en mail fra min chef i går aftes, hvor der udover et svar på mit spørgsmål stod "og så skal vi snakke prioritering i al al mindelighed"

Jeg har absolut ingen ide om hvad hun mener med det, for vi er ikke bagud eller har nedprioriterede opgaver, men det har givet mig en klump i maven hele aftene og natten alligevel....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få en mail fra min chef i går aftes, hvor der udover et svar på mit spørgsmål stod "og så skal vi snakke prioritering i al al mindelighed"

Jeg har absolut ingen ide om hvad hun mener med det, for vi er ikke bagud eller har nedprioriterede opgaver, men det har givet mig en klump i maven hele aftene og natten alligevel....

Det er da også noget at skrive på mail <_< Håber det var en bagatel og hun har formuleret sig lidt kluntet!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brækker mig altså lidt over Facebook-venners opdateringer! En bekendt bad sine FB-venner anulere venskabet på fb hvis de havde stemt DF. Jeg stemte ikke DF, men det gjorde RIGTIGE MANGE i Danmark og det MÅ de altså GERNE! Og det er da altså fandme ikke nogen der skal beslutte for dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være totalt underskudsmor, der har bestilt både boller og lagkage fra bageren til Adams fødselsdag, i stedet for at lave det selv :( det var SLET ikke sådan hans første fødselsdag skulle være - lorte-sygdom <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være totalt underskudsmor, der har bestilt både boller og lagkage fra bageren til Adams fødselsdag, i stedet for at lave det selv :( det var SLET ikke sådan hans første fødselsdag skulle være - lorte-sygdom <_<

Hov hov hov hov! Dels skal du være ordentlig ved dig selv - dels er der ABSOLUT intet i vejen med købeboller og -kage (vil jeg holde på til min død, hvor serveringen til begravelsen også bliver købt :D ). Hjemmelavet er fint, men kun hvis man har hygget sig med det - ellers er det den dårligst mulige brug af ressourcer. Få nu hvilet og bliv frisk og glæd dig over, at der findes butikker, der har så meget af sådan noget, at de sælger af det :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brækker mig altså lidt over Facebook-venners opdateringer! En bekendt bad sine FB-venner anulere venskabet på fb hvis de havde stemt DF. Jeg stemte ikke DF, men det gjorde RIGTIGE MANGE i Danmark og det MÅ de altså GERNE! Og det er da altså fandme ikke nogen der skal beslutte for dem.

Det er også hysterisk... Jeg er ked af, at DF har fået så mange stemmer, og af at forholdene er sådan, så de får dem - men jeg kunne ikke drømme om at lægge den slags hysteri op <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brækker mig altså lidt over Facebook-venners opdateringer! En bekendt bad sine FB-venner anulere venskabet på fb hvis de havde stemt DF. Jeg stemte ikke DF, men det gjorde RIGTIGE MANGE i Danmark og det MÅ de altså GERNE! Og det er da altså fandme ikke nogen der skal beslutte for dem.

:ditto

Godt nok har jeg ikke nogen der har bedt nogen slette, men hold da magle nogle sure miner der er!!! "Demokratiet har fejlet" og "det er flovt at være dansker" så stop dog og tag en tude kiks! Det er ok at være skuffet, men nu er hver 5 dansker altså enig med DF og så må de jo for pokker godt få indflydelse! Det er sådan demokrati fungerer!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Godt nok har jeg ikke nogen der har bedt nogen slette, men hold da magle nogle sure miner der er!!! "Demokratiet har fejlet" og "det er flovt at være dansker" så stop dog og tag en tude kiks! Det er ok at være skuffet, men nu er hver 5 dansker altså enig med DF og så må de jo for pokker godt få indflydelse! Det er sådan demokrati fungerer!!!!

Jeps :) Men harmen går vel heller ikke på, at DF får indflydelse, når de får stemmer - men simpelthen på, at de FÅR de stemmer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hov hov hov! Dels skal du være ordentlig ved dig selv - dels er der ABSOLUT intet i vejen med købeboller og -kage (vil jeg holde på til min død, hvor serveringen til begravelsen også bliver købt :D ). Hjemmelavet er fint, men kun hvis man har hygget sig med det - ellers er det den dårligst mulige brug af ressourcer. Få nu hvilet og bliv frisk og glæd dig over, at der findes butikker, der har så meget af sådan noget, at de sælger af det :kiss

Enig!!! Mies 2 års fødselsdag blev holdt midt i at jeg aborterede og havde blodmangel!

Vi lånte svigerfars udstue, han satte borde op og dækkede op, Mie og jeg lagde servietter på og satte flag i jorden, Anders bagte 1 kage og så fik vi brunch ude fra. Jeg tog hjem sammen med de første gæster og sov 3 timer mens Anders ryddede op.

Mie havde en skøn dag, men jeg kan INTET huske. JEG er ked af at gå glip af den, men nu er festen jo ikke for min skyld ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også hysterisk... Jeg er ked af, at DF har fået så mange stemmer, og af at forholdene er sådan, så de får dem - men jeg kunne ikke drømme om at lægge den slags hysteri op <_<

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps :) Men harmen går vel heller ikke på, at DF får indflydelse, når de får stemmer - men simpelthen på, at de FÅR de stemmer :)

Og :ditto igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps :) Men harmen går vel heller ikke på, at DF får indflydelse, når de får stemmer - men simpelthen på, at de FÅR de stemmer :)

Ja det ved jeg, men igen det er jo sådan demokratiet fungerer. Får man stemmer får man indflydelse, de stemmer gives af danskerne, også os selv. DF er dygtige ergo får de stemmer! Deres holdning er måske ikke vores, men hver femte danskers og så må vi acceptere at verden er mangfoldig! Længere er den bare ikke IMO.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har en virkelig off-day - virkelig! Hader at mit liv skal være så meget en følelsesmæssig rutsjebane! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har en virkelig off-day - virkelig! Hader at mit liv skal være så meget en følelsesmæssig rutsjebane! :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også noget at skrive på mail <_< Håber det var en bagatel og hun har formuleret sig lidt kluntet!

:kram

Og så har hun ikke engang haft mulighed for at take om det i dag!

Sådanne dage er jeg virkelig træt af mit job! heldigvis er der mange gode dage også, men synes godt nok de dårlige bliver flere og flere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være totalt underskudsmor, der har bestilt både boller og lagkage fra bageren til Adams fødselsdag, i stedet for at lave det selv :( det var SLET ikke sådan hans første fødselsdag skulle være - lorte-sygdom <_<

:kram Det skal du ikke føle du er. Bageren er jo til at at bage for dem der ikke kan selv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har en virkelig off-day - virkelig! Hader at mit liv skal være så meget en følelsesmæssig rutsjebane! :(

:kiss Håber det lysner lidt op ad dagen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Luna tilsyneladene skal til at være syg :( 39 i feber og ligger bare og stener Ramasjang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Punkteret barnevogn :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Punkteret barnevogn :numse

Ej øv! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.