tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Ej øv! :(

Og det er 2 gang på samme uge :prik, så har nu ringet til den søde Adam fra flip-flap og bestilt punkterfri hjul og dem kan jeg hente på mandag!

God bedring med Luna! Håber at hun har det bedre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

J kommer sent hjem = alene med W til aftensmaden igen. Men også = mega stress i morgen, fordi vi ikke har fået købt gaver til de 3 fødselsdage vi skal til. J og W skal til svømning i morgen tidlig så vi har bare så godt som ingen muligheder for at nå og shoppe :(

Jeg vil så gerne have mit overskud tilbage, så ville det nemlig slet ikke komme så vidt at vi mangler gaver lige inden fødselsdag.

Desuden føler jeg mig også lidt overset i dag :( Selvom det er helt tosset!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja! Jeg glemte lige at brokke over at J har glemt at sige at vinduespudseren kommer i dag. Det betyder at jeg lige skal få huset til at se nogenlunde ud og tømme vindueskarme, alene. Uden energi.

Ok, jeg burde seriøst ikke sidde her :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J kommer sent hjem = alene med W til aftensmaden igen. Men også = mega stress i morgen, fordi vi ikke har fået købt gaver til de 3 fødselsdage vi skal til. J og W skal til svømning i morgen tidlig så vi har bare så godt som ingen muligheder for at nå og shoppe :(

Jeg vil så gerne have mit overskud tilbage, så ville det nemlig slet ikke komme så vidt at vi mangler gaver lige inden fødselsdag.

Desuden føler jeg mig også lidt overset i dag :( Selvom det er helt tosset!

:kram Øv hvor presset! Og det med overskuddet kender jeg alt for godt <_< Ved I i det mindste, hvad fødselarerne skal have i gave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Øv hvor presset! Og det med overskuddet kender jeg alt for godt <_< Ved I i det mindste, hvad fødselarerne skal have i gave?

2 ud af 3, jeg skal lige have kigget lidt på den sidstes ønskeliste. Men det bliver total sjælløst, du ved, ind i butikken, betale, indpakke, ud, værsgo og tillykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja! Jeg glemte lige at brokke over at J har glemt at sige at vinduespudseren kommer i dag. Det betyder at jeg lige skal få huset til at se nogenlunde ud og tømme vindueskarme, alene. Uden energi.

Ok, jeg burde seriøst ikke sidde her :rolleyes

Hvorfor i alverden skal huset de ordentligt ud, bare fordi der kommer vinduespudser? :P :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor i alverden skal huset de ordentligt ud, bare fordi der kommer vinduespudser? :P :kram2

Fordi det er MEGA OVERDREVET KODYLT PINLIGT hvis det roder (igen) når der kommer "gæster", altså i min forskruede hjerne :Lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 ud af 3, jeg skal lige have kigget lidt på den sidstes ønskeliste. Men det bliver total sjælløst, du ved, ind i butikken, betale, indpakke, ud, værsgo og tillykke.

Det er surt, men sådan er det nogle gange og det er altså helt fair :kram2 Man kan ikke (eller behøver ikke at kunne) være både hjemmegående supermor, have skinnende hjem, være (plaget?) gravid og samtidig have overskud til fantastiske gennemførte gaver ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er surt, men sådan er det nogle gange og det er altså helt fair :kram2 Man kan ikke (eller behøver ikke at kunne) være både hjemmegående supermor, have skinnende hjem, være (plaget?) gravid og samtidig have overskud til fantastiske gennemførte gaver ;) :kram2

Enig. Kram til dig Stephi :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi det er MEGA OVERDREVET KODYLT PINLIGT hvis det roder (igen) når der kommer "gæster", altså i min forskruede hjerne :Lolhit

Så smid tøjet, så opdager han det slet ikke :lolhit

Ej seriøst, medmindre I har rotter, og brugte kondomer og rådden mad på gulvet, så er han da ligeglad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så smid tøjet, så opdager han det slet ikke :lolhit

Ej seriøst, medmindre I har rotter, og brugte kondomer og rådden mad på gulvet, så er han da ligeglad :)

Elsker den sidste sætning! Den vil jeg bruge næste gang jeg bliver konfronteret med at her roder og ikke er rent nok :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker den sidste sætning! Den vil jeg bruge næste gang jeg bliver konfronteret med at her roder og ikke er rent nok :p

Det siger noget om standarden hos os :lolhit Ej pjat. Men seriøst, jeg tror altså at det skal være ret grelt, før fremmede tænker over det, i hvert fald når de er der for at arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er 2 gang på samme uge :prik, så har nu ringet til den søde Adam fra flip-flap og bestilt punkterfri hjul og dem kan jeg hente på mandag!

God bedring med Luna! Håber at hun har det bedre :kiss

Jeg overvejer faktisk også at maile til ham da vores hjul er pil-skæve :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det siger noget om standarden hos os :lolhit Ej pjat. Men seriøst, jeg tror altså at det skal være ret grelt, før fremmede tænker over det, i hvert fald når de er der for at arbejde :)

Enig!!! Jeg blev altid overrasket over vores vindues pudser i den gamle lejlighed - løsning: rul gardinerne for!!! :lol ej det kom af sig selv da jeg en dag sad fanget i sofaen i trusser og bh og ammede og lamel gardinerne var kun halv lukket så da vindues pudseren smækkede stien op måtte jeg hurtigt fiske efter et tæppe og dække mig til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer faktisk også at maile til ham da vores hjul er pil-skæve :(

Gør det! Han er meget sød at snakke med! Vores hjul er i øvrigt stadig fine, der ligger bare så mange glasskår og andet skidt på gader og stræder for tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så smid tøjet, så opdager han det slet ikke :lolhit

Ej seriøst, medmindre I har rotter, og brugte kondomer og rådden mad på gulvet, så er han da ligeglad :)

Haha, ingen rotter og kondomer, måske rådden mad? Vi trængte i hvert fald til at støvsuge ;)

Jeg nåede: rydde op efter aftensmad, pusle W, vaske op (de 5 ting der ikke gik i opvaskemaskinen, fangeleg med W gennem stuen og kildekamp i sofaen, tømme vindueskarme, gå ud med skrald, smide vasketøjet op i vasketøjskurven (for hvorfor gøre det med det samme :rolleyes ) og støvsuge!

Det er da alligevel imponerende hvad man kan nå på en lille time. Jeg var også på BK :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ingen rotter og kondomer, måske rådden mad? Vi trængte i hvert fald til at støvsuge ;)

Jeg nåede: rydde op efter aftensmad, pusle W, vaske op (de 5 ting der ikke gik i opvaskemaskinen, fangeleg med W gennem stuen og kildekamp i sofaen, tømme vindueskarme, gå ud med skrald, smide vasketøjet op i vasketøjskurven (for hvorfor gøre det med det samme :rolleyes ) og støvsuge!

Det er da alligevel imponerende hvad man kan nå på en lille time. Jeg var også på BK :P

Jeg bliver helt forpustet :P :respekt

Og krummer tæller ikke...! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ingen rotter og kondomer, måske rådden mad? Vi trængte i hvert fald til at støvsuge ;)

Jeg nåede: rydde op efter aftensmad, pusle W, vaske op (de 5 ting der ikke gik i opvaskemaskinen, fangeleg med W gennem stuen og kildekamp i sofaen, tømme vindueskarme, gå ud med skrald, smide vasketøjet op i vasketøjskurven (for hvorfor gøre det med det samme :rolleyes ) og støvsuge!

Det er da alligevel imponerende hvad man kan nå på en lille time. Jeg var også på BK :P

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver helt forpustet :P :respekt

Og krummer tæller ikke...! :P

Det er jeg også nu ;) Nu ser vi lige teletubbies/er på BK, så går det :lol

Men åh hvor er jeg træf af at J ikke når hjem til Ws puttetid, for jeg gad faktisk godt slippe :Blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt

Hihi tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder også hårdt... Men kan læse at du er kampsej og har krydset rigtig meget af i dag :kram

Og så håber jeg da virkelig at de 3 fødselsdage imorgen holdes samlet? :o

Jo tak :kram2

2 steder, min søster og hendes datter fejrer sammen - til kage og boller, og min anden søster fejrer så selv - til aftensmad (hvor vi sikkert går glip af halvdelen fordi vi kører "tidligt").

Det er de samme mennesker begge steder ;) de er heldigvis flinke til at samle det (ligesom vi altid gør) når nu det er på den anden side af Storebælt. Men de 3 har også fødselsdag D. 12. juni og 2*15. juni, så det er jo tæt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være totalt underskudsmor, der har bestilt både boller og lagkage fra bageren til Adams fødselsdag, i stedet for at lave det selv :( det var SLET ikke sådan hans første fødselsdag skulle være - lorte-sygdom <_<

Det bliver hyggeligt alligevel! Bageren bager da (forhåbentlig) gode boller og kage :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ingen rotter og kondomer, måske rådden mad? Vi trængte i hvert fald til at støvsuge ;)

Jeg nåede: rydde op efter aftensmad, pusle W, vaske op (de 5 ting der ikke gik i opvaskemaskinen, fangeleg med W gennem stuen og kildekamp i sofaen, tømme vindueskarme, gå ud med skrald, smide vasketøjet op i vasketøjskurven (for hvorfor gøre det med det samme :rolleyes ) og støvsuge!

Det er da alligevel imponerende hvad man kan nå på en lille time. Jeg var også på BK :P

Altså, er vi enige om, at vinduespudseren pudsede indvendigt også??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, er vi enige om, at vinduespudseren pudsede indvendigt også??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør det! Han er meget sød at snakke med! Vores hjul er i øvrigt stadig fine, der ligger bare så mange glasskår og andet skidt på gader og stræder for tiden...

Det vil jeg prøve! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.