Posted June 4, 2015 Det er fordi Torben har fået hans fars dags gaver i aften, fordi han får så travlt i morgen - først skal han selvfølgelig lige på arbejde, "for en gangs skyld"... Og bagefter skal han arbejde herhjemme med vinduerne, dørene og badeværelset = Der er nok at se til. Så derfor valgte elin og jeg at give ham hans gaver i aften hvor der var ro og go tid til det. Og elin var tydeligvis stolt over at give de indrammede malerier og far krus... Og han var også sød til at sige tak til hende og han virkede interesseret i det hun fortalte - alt sammen godt. Men der hvor jeg bliver skuffet, er hvor han ikke siger en skid til mig om det lange kort jeg havde skrevet plus den far tavle jeg har bestilt hjem... Nej i stedet for, får jeg nærmest en skideballe to min efter, fordi jeg havde stillet elins toilet- træner tingest op af vores badeværelses element - altså den gamle, ik noget nyt... Nøj jeg hader at hans stress skal gå ud over mig ALTID! Og han ser det ik... Så jeg får heller ik nogen undskyldning... Længere smøre - tak fordi du spørger :kram2 Nå ja og det faktum at jeg rent faktisk har givet mig tid til at lave noget med elin til ham! Håber satan-æde-mig at han har en pænt dårlig smag i munden her til aften... for det er bare ikke fair over for dig smukke :kiss Øv hvor er jeg ked af det på dine vejne... og ræv med alt det der ramler og stresset, overarbejdene mand. I er velkommen her i morgen... Mads skal nemlig også liiiige arbejde for en gangs skyld. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 Håber satan-æde-mig at han har en pænt dårlig smag i munden her til aften... for det er bare ikke fair over for dig smukke :kiss Øv hvor er jeg ked af det på dine vejne... og ræv med alt det der ramler og stresset, overarbejdene mand. I er velkommen her i morgen... Mads skal nemlig også liiiige arbejde for en gangs skyld. Det ku faktisk meget vel være at jeg tog dig på ordet... For jeg havde overvejet haunstrup - og havde nævnt det for Elin - hvortil hun faktisk ud af det blå spurgte om Luna ik ku komme med..!! Det er altså lidt sjovt, som hun kan huske Luna, for så tit har de jo heller ikke været sammen. Men hun er udemærket klar over hvem der hænger sammen. Luna og Sara og Christina og Charlie ...Tak Sara for dine søde ord... Men jeg fik fra haunstrup fordi dét bliver for meget for hendes lille hoved ovenpå denne uge, så derfor egentlig en hjemmedag i morgen og måske haunstrup lørdag... Men det ku være skide hyggeligt at komme forbi...! Skal vi skrives ved i morgen lige? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 Jeg synes godt at han er meget afsted, er han ik? Har du ikke også brug for at lave noget? Enten noget for dig selv - eller med veninder. Eller også med ham? Tjoh! Det er i hvert fald blevet påpeget af flere i forskellige af vores omgangskredse at han er :p men sådan har det altid været så man vænner sig til det. Halvdelen er jo arbejde, så der er ikke så meget at gøre ved det, og så er der håndbold 1 gang i ugen året rundt, skydning i vinter sæsonen og golf nogle weekender. Men det er så meget det værd at sende ham afsted! Det er hans måde at tanke op på og det kan mærkes! Problemet er lidt at jeg ikke er superwoman ;) så når det spidser til som nu, så er det altid i en travl periode!! Når jeg er dårlig er han på messe eller har 4-6 møder i Kbh på 2 dage eller har noget stablet på benene med vennerne det er nærmest et faktum efterhånden :rolleyes Jo jeg har bestemt et behov, ISÆR når jeg ikke har arbejde, mit behov er bare ikke så udpræget. Men fx så trængte jeg bare SÅ meget til det BK møde og det er egentlig nok til at holde mig kørende fordi jeg har det i udsigt! Men hvis det så bliver aflyst så går jeg helt ned. Og lige nu ramler det så bare med aflyste ting på stribe! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 Tjoh! Det er i hvert fald blevet påpeget af flere i forskellige af vores omgangskredse at han er :p men sådan har det altid været så man vænner sig til det. Halvdelen er jo arbejde, så der er ikke så meget at gøre ved det, og så er der håndbold 1 gang i ugen året rundt, skydning i vinter sæsonen og golf nogle weekender. Men det er så meget det værd at sende ham afsted! Det er hans måde at tanke op på og det kan mærkes! Problemet er lidt at jeg ikke er superwoman ;) så når det spidser til som nu, så er det altid i en travl periode!! Når jeg er dårlig er han på messe eller har 4-6 møder i Kbh på 2 dage eller har noget stablet på benene med vennerne det er nærmest et faktum efterhånden :rolleyes Jo jeg har bestemt et behov, ISÆR når jeg ikke har arbejde, mit behov er bare ikke så udpræget. Men fx så trængte jeg bare SÅ meget til det BK møde og det er egentlig nok til at holde mig kørende fordi jeg har det i udsigt! Men hvis det så bliver aflyst så går jeg helt ned. Og lige nu ramler det så bare med aflyste ting på stribe! Kan du komme ud af huset i morgen? Eller hvordan ser det ud? For så sku vi måske tá hjem og muntre Sara op, når nu hun sidder alene mor til to? Ja undskyld Sara - nu inviterer jeg bare.. Men jeg skal nok tá boller og pålæg med? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 Kan du komme ud af huset i morgen? Eller hvordan ser det ud? For så sku vi måske tá hjem og muntre Sara op, når nu hun sidder alene mor til to? Ja undskyld Sara - nu inviterer jeg bare.. Men jeg skal nok tá boller og pålæg med? Det kigger jeg lige på imorgen. Jeg tror godt jeg må stikke af imorgen formiddag. Jeg ved bare ikke hvornår bilen skal være hjemme igen :unsure og det bliver nok uden Mie der skal have far tid ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 Kan du komme ud af huset i morgen? Eller hvordan ser det ud? For så sku vi måske tá hjem og muntre Sara op, når nu hun sidder alene mor til to? Ja undskyld Sara - nu inviterer jeg bare.. Men jeg skal nok tá boller og pålæg med? Du er velkommen Også, Maja ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 Du er velkommen Også, Maja ;) :lovebk Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 Snorkende mand og tvillinger der fylder det meste af min plads i dobbeltsengen, så jeg må ligge på kanten, men tør ikke tage sofaen af frygt for at de triller ned, og tør ikke flytte dem tilbage i tremmesengen af frygt for at de vågner... Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 At Ronja først faldt i søvn kl 22.45 og alligevel vågner kl 6.10 :o i det mindste er hun feberfri igen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 Snorkende mand og tvillinger der fylder det meste af min plads i dobbeltsengen, så jeg må ligge på kanten, men tør ikke tage sofaen af frygt for at de triller ned, og tør ikke flytte dem tilbage i tremmesengen af frygt for at de vågner... Hmmm.. Øv! :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 At Ronja først faldt i søvn kl 22.45 og alligevel vågner kl 6.10 :o i det mindste er hun feberfri igen.Puha..,det var ikke så meget søvn.. Det er bare rarest for alle parter når de sover sig fra det sygdom ... Go bedring med hende :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 Hmmm.. Øv! :kram Tak :kiss 10 minutter efter vågnede Simon så endte med at stå op. Så vi har hygget lige siden. Far og de små sover stadig. De trænger nok... Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 Puha..,det var ikke så meget søvn.. Det er bare rarest for alle parter når de sover sig fra det sygdom ... Go bedring med hende :kram Nej desværre ikke. Hun sov 2,5 times middagslur i går så det var derfor hun ikke kunne sove. Men Jeg havde godt ikke regnet med hun vågnede så tidligt <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 Forventet ventetid hos 1813: 31 min :O :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 Føler mig syg og dårlig. Så trææææt. På vej til åbning på min kærestes arbejde. I morgen Roskilde dyrskue og orø søndag. Puhh Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 Henholdsvis overboen og naboen som på skift får vækket Mie når hun endelig sover. Jeg kan slet ikke overskue at blive ved med at bo hvor vi gør :boo Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 Henholdsvis overboen og naboen som på skift får vækket Mie når hun endelig sover. Jeg kan slet ikke overskue at blive ved med at bo hvor vi gør :boo Det kan jeg virkelig godt forstå! :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 At bruge hele solskinsdagen på Herlev Hospital :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 At bruge hele solskinsdagen på Herlev Hospital :( Hva så??!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 At bruge hele solskinsdagen på Herlev Hospital :( Håber du og lille A er okay? Og selvfølgelig også din mand. :kram :kiss :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 Mænd :angry at smutte fra det hele dagen før sin datters fødselsdag er ikke okay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 Hva så??!! Håber du og lille A er okay? Og selvfølgelig også din mand. :kram :kiss :kram2 Vi er ok :) Jeg har blødt rigtig meget de sidste par dage, så jeg valgte at få det tjekket. Jeg har noget rest stående tilbage i min livmoder, som kræver lidt opmærksomhed pga infektionsrisiko. Jeg er SÅ træt af komplikationer!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 Vi er ok :) Jeg har blødt rigtig meget de sidste par dage, så jeg valgte at få det tjekket. Jeg har noget rest stående tilbage i min livmoder, som kræver lidt opmærksomhed pga infektionsrisiko. Jeg er SÅ træt af komplikationer!!! Ej hvor er du altså også udsat, nok må være nok nu :kiss og :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 Mænd :angry at smutte fra det hele dagen før sin datters fødselsdag er ikke okay :prik nej det er IKKE ok!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 Ej hvor er du altså også udsat, nok må være nok nu :kiss og :kram2 Ja, jeg synes også det er for meget af det gode. Barn ne to har lige nu meget lange udsigter! Share this post Link to post Share on other sites