tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Den hopper jeg på :D Har mega mange og bruger kun de samme tre (ja, på én gang) :)

:ditto Kan dog for tiden nøjes med 2, da jeg næsten lige har fået klippet en god portion af..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg er virkelig træt af mit arbejde og absolut ingen arbejdsglæde har mere. Jeg føler mig snydt og fanget :(

:kram øv hvor jeg kender det :kram Håber du finder glæden igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er virkelig træt af mit arbejde og absolut ingen arbejdsglæde har mere. Jeg føler mig snydt og fanget :(

Eyes on the target, Sus - vi tæller ned til barsel, husk det :D Så kan man søge nyt job dér ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm har lige fået fast arbejde på en skole. Helt vildt langt væk. Eller en times kørsel væk, så arbejder på at finde en løsning med afhentning af Ida. Da dp når at lukke inden jeg kan nå og hente hende.

Luksus problem jeg ved det. Men det irriterer mig stadigvæk en del.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm har lige fået fast arbejde på en skole. Helt vildt langt væk. Eller en times kørsel væk, så arbejder på at finde en løsning med afhentning af Ida. Da dp når at lukke inden jeg kan nå og hente hende.

Luksus problem jeg ved det. Men det irriterer mig stadigvæk en del.

Først og fremmest, TILLYKKE!!! :loveshower

Og jeg står faktisk lidt i samme situation, når vi flytter! - jeg får ca. 43km på arbejde... det tager ca 40min at køre.

Jeg har fri kl. 16 Og BH og DP lukker kl. 16.30 (Hvis det er det samme som her)

Jeg pønser på en "barnepige" de 3 dage i ugen, hvor det kommer til at knibe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest, TILLYKKE!!! :loveshower

Og jeg står faktisk lidt i samme situation, når vi flytter! - jeg får ca. 43km på arbejde... det tager ca 40min at køre.

Jeg har fri kl. 16 Og BH og DP lukker kl. 16.30 (Hvis det er det samme som her)

Jeg pønser på en "barnepige" de 3 dage i ugen, hvor det kommer til at knibe.

Problemet er at vi ikke lige har nogle der kan hjælpe os, da alle stort set først har fri, når dp lukker :( hun lukker allerede klokken 16 nemlig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig kedelig solformørkelse - totalt overskyet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mislykket forsøg på at brænde huset af/mislykket forsøg på at koge rødbeder. Jeg troede bestemt jeg havde slukket inden jeg gik ind og hvile. Ødelagt gryde, ødelagt noget som engang var rødbeder og et fint rødt lag af stænk over komfur, væg, bord og gulv og en charmerende lugt af brand i køkken og på første sal.

 

Pyh hva ku der ikke være sket! Jeg føler mig virkelig som totalt idiot i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mislykket forsøg på at brænde huset af/mislykket forsøg på at koge rødbeder. Jeg troede bestemt jeg havde slukket inden jeg gik ind og hvile. Ødelagt gryde, ødelagt noget som engang var rødbeder og et fint rødt lag af stænk over komfur, væg, bord og gulv og en charmerende lugt af brand i køkken og på første sal.

Pyh hva ku der ikke være sket! Jeg føler mig virkelig som totalt idiot i dag.

Åh nej!! Godt der ik skete mere! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet er at vi ikke lige har nogle der kan hjælpe os, da alle stort set først har fri, når dp lukker :( hun lukker allerede klokken 16 nemlig :(

Kan du ikke sætte et opslag op eller søge blandt venner på facebook? Jeg var selv sådan en "henter ungerne" barnepige da jeg var stor skolepige og det var skide hyggeligt! Både for dem jeg hentede og mig. I bhv regi er der også ofte store piger OG drenge der henter og de er som regel et kæmpe hit. Det er jo ikke halve dage men hente og tage med og lege indtil du kommer. Er der ikke mulighed for at tage hjem til gården kan de jo tage med barnepigen hjem og så kan du hente der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mislykket forsøg på at brænde huset af/mislykket forsøg på at koge rødbeder. Jeg troede bestemt jeg havde slukket inden jeg gik ind og hvile. Ødelagt gryde, ødelagt noget som engang var rødbeder og et fint rødt lag af stænk over komfur, væg, bord og gulv og en charmerende lugt af brand i køkken og på første sal.

Pyh hva ku der ikke være sket! Jeg føler mig virkelig som totalt idiot i dag.

Ej puh ha!!

Men det sker vist for os alle! Jeg kogte engang vand, glemte ALT om det og opdagede det først da lejligheden var tyk af røg, manden bagte engang en banankage i 3 timer og min svigermor brændte emhætten af (og de måtte observere på loftet om der var gløder i luftskakten for det var HEFTIGE flammer) da hun troede kogepladen hvor panden stod var slukket.

Der SKETE ikke mere, hold fast i det søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke sætte et opslag op eller søge blandt venner på facebook? Jeg var selv sådan en "henter ungerne" barnepige da jeg var stor skolepige og det var skide hyggeligt! Både for dem jeg hentede og mig. I bhv regi er der også ofte store piger OG drenge der henter og de er som regel et kæmpe hit. Det er jo ikke halve dage men hente og tage med og lege indtil du kommer. Er der ikke mulighed for at tage hjem til gården kan de jo tage med barnepigen hjem og så kan du hente der.

Det har jeg også været (for 3 forskellige familier) og det var ren hygge :) Ungerne nød at komme tidligt hjem, vi måtte se film/lege/rode/spise madder osv, ingen forpligtigelse, ingen kedelige forældrepligter. I den ene familie der handlede mor/far tit ind den dag, for at den tjans var fjernet en anden dag - og ungerne hyggede jo bare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke sætte et opslag op eller søge blandt venner på facebook? Jeg var selv sådan en "henter ungerne" barnepige da jeg var stor skolepige og det var skide hyggeligt! Både for dem jeg hentede og mig. I bhv regi er der også ofte store piger OG drenge der henter og de er som regel et kæmpe hit. Det er jo ikke halve dage men hente og tage med og lege indtil du kommer. Er der ikke mulighed for at tage hjem til gården kan de jo tage med barnepigen hjem og så kan du hente der.

Har overvejet det. Men nu får vi lige se om det bliver nødvendigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også været (for 3 forskellige familier) og det var ren hygge :) Ungerne nød at komme tidligt hjem, vi måtte se film/lege/rode/spise madder osv, ingen forpligtigelse, ingen kedelige forældrepligter. I den ene familie der handlede mor/far tit ind den dag, for at den tjans var fjernet en anden dag - og ungerne hyggede jo bare :)

Præcis!!! Det var bare ren kvalitets tid. I den ene familie lå der altid en lille seddel med "der er is i fryseren/småkager i skabet/popcorn ligger ved microovnen og løvernes konge sidder i video maskinen" o.lign. det var så selvfølgelig også fredag men stadigvæk :D det ville jeg helt sikkert også bruge hvis det blev nødvendigt, men nok med et lidt sundere twist :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diarré! :( Nåede at undre mig over, at jeg svedte SÅ meget bare for at samle et IKEA-møbel, og så kom den dårlige mave altså. Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at få svar på podning af A, når lægen havde lovet vi ville få det i dag! :prik nu skal vi vente helt til mandag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet er at vi ikke lige har nogle der kan hjælpe os, da alle stort set først har fri, når dp lukker :( hun lukker allerede klokken 16 nemlig :(

Vi bliver nok også nødt til at ansætte en til opgaven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder virkelig ikke rart :kram2 Hvad er der sket?

 

 

Øv det er bare aldrig rart :kram

 

 

Hvad så da?

:kram2

 

Åh, det er en lang historie om ting der bare kan løbe helt af sporet, så man ikke kan se hvordan man nogensinde kommer tilbage igen :(

Jeg har ikke rigtig lyst til at komme nærmere ind på det, men det er virkelig virkelig virkelig noget HØ!

Jeg skal mødes til kaffe med min coach i morgen. Håber virkelig, at han kan kaste lidt lys over min situation, for det eneste lys i mit mørke er pt min graviditet og sådan kan de sidste 6 mdr. inden barsel godt blive helt og aldeles uudholdelige <_<

 

Øv :( Tror vi søger folk hos os, måske det kunne være noget?

Edit: Har lige tjekket, og der er ikke slået noget op. Men vi har lige mistet to i min (risiko) afdeling, og kan ikke forestille mig andet end at der skal ansættes min. én ny! Og så er det jo i Farum ;)

Hvor arbejder du? Jeg tvivler nu stærkt på, at nogen ønsker at ansætte en der er 8+2 :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

Er der sket noget? :kram2

Ja, øv! :(

Se ovenstående :kiss

 

:kram øv hvor jeg kender det :kram Håber du finder glæden igen.

Tak :kiss

 

Eyes on the target, Sus - vi tæller ned til barsel, husk det :D Så kan man søge nyt job dér ;)

Det er uden tvivl det der holder mig oppe! Men pludselig er 6 mdr. så virkelig lang tid! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er en lang historie om ting der bare kan løbe helt af sporet, så man ikke kan se hvordan man nogensinde kommer tilbage igen :(

Jeg har ikke rigtig lyst til at komme nærmere ind på det, men det er virkelig virkelig virkelig noget HØ!

Jeg skal mødes til kaffe med min coach i morgen. Håber virkelig, at han kan kaste lidt lys over min situation, for det eneste lys i mit mørke er pt min graviditet og sådan kan de sidste 6 mdr. inden barsel godt blive helt og aldeles uudholdelige <_<

Hvor arbejder du? Jeg tvivler nu stærkt på, at nogen ønsker at ansætte en der er 8+2 :P

:kram :kram :kram Det er bare så dræbende sådan noget, jeg står selv lidt i noget øv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Det føles som om noget har sagt "snap" i mit lår :unsure Som om det er skruet halvt af kroppen. Gør faktisk virkelig naller :unsure :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er en lang historie om ting der bare kan løbe helt af sporet, så man ikke kan se hvordan man nogensinde kommer tilbage igen :(

Jeg har ikke rigtig lyst til at komme nærmere ind på det, men det er virkelig virkelig virkelig noget HØ!

Jeg skal mødes til kaffe med min coach i morgen. Håber virkelig, at han kan kaste lidt lys over min situation, for det eneste lys i mit mørke er pt min graviditet og sådan kan de sidste 6 mdr. inden barsel godt blive helt og aldeles uudholdelige <_<

Hvor arbejder du? Jeg tvivler nu stærkt på, at nogen ønsker at ansætte en der er 8+2 :P

Jeg arbejder i Pensam i Farum. Tja... Du kan vel ikke miste noget på at søge ;) Vi har en på barsel som kommer tilbage til maj. Og haft 2 (måske 3? - jeg har selv været ansat siden juli, så er ikke helt sikker) mænd på barsel inden for det seneste år, så vi er rimelig rutineret i barsel efterhånden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder i Pensam i Farum. Tja... Du kan vel ikke miste noget på at søge ;) Vi har en på barsel som kommer tilbage til maj. Og haft 2 (måske 3? - jeg har selv været ansat siden juli, så er ikke helt sikker) mænd på barsel inden for det seneste år, så vi er rimelig rutineret i barsel efterhånden ;)

Nej, det er sandt ;) Men får jeg det mister jeg 14 ugers barsel med fuld løn... Det er jævnt mange penge :rolleyes

Jeg tror nu mest på jeg skal finde ud af at komme gennem de næste 6 mdr. og så se hvad jeg gør derfra.

Men tak for tanken - jeg gad godt arbejde i Farum sammen med dig :kiss (men var til konference i går og der var oplæg af en mand fra PenSam og hold nu.... :zzz :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at jeg stadig har vold ondt i armen efter blodprøven igår :prik føler det er en muskel han har tappet og ikke en åre <_<

Og at lægen fik mig til at føle mig fed :boo savner allerede min gamle læge!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at jeg stadig har vold ondt i armen efter blodprøven igår :prik føler det er en muskel han har tappet og ikke en åre <_<

Og at lægen fik mig til at føle mig fed :boo savner allerede min gamle læge!!!

Hvorfor har du fået taget blodprøve?

Du skal ikke tage dig af den læge. Det passer jo slet slet ikke :kram Du kan ikke vælge en anden læge næste gang eller skal du bruge den samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.