tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg har feber, let for højt blodtryk og bakterier i urinen. Har heldigvis ikke rester i livmoderen. Der er sendt en urinprøve samt en podning til dyrkning og så får jeg tager blodprøver om lidt. Så det er nok ikke værre end jeg kan have endnu en blærebetændelse.

Og tak :)

Håber det "bare" er en blærebetændelse så du snart kan komme hjem og få lov til at nyde Asger, Felix og det nye familieliv :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At manden er kaldt på arbejde, så jeg står med alt oprydningen fra igår selv. Og jeg er stadigvæk syg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Jonas selvfølgelig ikke er hjemme til frokost :@ JEG har lige skrevet og spurgt hvor langt de er og han skriver et par timer endnu. Hvorfor fanden kan han ikke selv finde ud af at skrive det?! Han lovede så sent som i går at det ville være omkring frokost han kom. Frokost er ikke kl 14 eller senere i min verden :@

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ew ew ew mider i mit køkkenskab!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ew ew ew mider i mit køkkenskab!

:puke :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mine små hurtige kartofler åbenbart var dårlige og stank ud over hele køkkenet og de var endda købt i den her uge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på nul sukker sammen med manden, men har bare SÅ meget lyst til en chokolademuffin... Lakerol er bare ikke det samme... :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vagtlægen med Elliot der stadig tager sig til ørene.. Ingen MØB længere, men masser af væske ser det ud til.. Så han synes vi skulle tage til ørelægen i morgen tidlig for at få dem til at gøre noget.. Fuuuck! Skal vi virkelig have et ørebarn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hunden vist har fået lopper <_< 

 

Den bliver snart 5 år og har aldrig haft det før :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bonusdatter der skulede til mig og derefter lossede mig lige på næsen. Lå ned... Hold kæft det gjorde ondt, og jeg blev faktisk rigtig ked af det for det føltes som om hun godt vidste hvad hun gjorde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vagtlægen med Elliot der stadig tager sig til ørene.. Ingen MØB længere, men masser af væske ser det ud til.. Så han synes vi skulle tage til ørelægen i morgen tidlig for at få dem til at gøre noget.. Fuuuck! Skal vi virkelig have et ørebarn?

Noooo, det håber jeg virkelig ikke for jer, at I skal :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bonusdatter der skulede til mig og derefter lossede mig lige på næsen. Lå ned... Hold kæft det gjorde ondt, og jeg blev faktisk rigtig ked af det for det føltes som om hun godt vidste hvad hun gjorde...

Ej det lyder da lidt voldsomt :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det lyder da lidt voldsomt :( :kram

Ja, det synes jeg også at det var...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vagtlægen med Elliot der stadig tager sig til ørene.. Ingen MØB længere, men masser af væske ser det ud til.. Så han synes vi skulle tage til ørelægen i morgen tidlig for at få dem til at gøre noget.. Fuuuck! Skal vi virkelig have et ørebarn?

Øv :kram Synes ikke det er slemt med et ørebarn. Vores barn er blevet så meget nemmere efter dræn og næsespray er blevet en del af vores hverdag. Det var et mareridt inden. Husk at det kan hjælpe din dreng :kram2 Hvis altså væsken betyder dræn mv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vagtlægen med Elliot der stadig tager sig til ørene.. Ingen MØB længere, men masser af væske ser det ud til.. Så han synes vi skulle tage til ørelægen i morgen tidlig for at få dem til at gøre noget.. Fuuuck! Skal vi virkelig have et ørebarn?

:kram

Jeg har et ørebarn - og det er slet ikke så slemt! Det var rigtig hårdt indtil han fik sit dræn og de første par uger derefter (pga. en ubehandlet MØB), men siden da har han kun haft feber én gang (siden start april), og før var han KONSTANT syg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noooo, det håber jeg virkelig ikke for jer, at I skal :kram

 

:kram2 :kiss

 

Øv :kram Synes ikke det er slemt med et ørebarn. Vores barn er blevet så meget nemmere efter dræn og næsespray er blevet en del af vores hverdag. Det var et mareridt inden. Husk at det kan hjælpe din dreng :kram2 Hvis altså væsken betyder dræn mv...

 

Ja, det er jo så lige om det er dræn de vil lægge eller hvordan.. Hvor lang tid gik der fra det hele begyndte hos jer til i fik dræn lagt? Elliot har været syg i 14 dage med forkølelse, feber, falsk strubehoste og MØB. Nu har han været rask i en uge, og nu er han snottet og har væske på ørene.. Er det sådan det kører indtil dræn? 

 

:kram

Jeg har et ørebarn - og det er slet ikke så slemt! Det var rigtig hårdt indtil han fik sit dræn og de første par uger derefter (pga. en ubehandlet MØB), men siden da har han kun haft feber én gang (siden start april), og før var han KONSTANT syg!

 

Pyyh.. Hvor længe gik der fra i fandt ud af at ørene bøvlede og til der blev lagt dræn? Jeg forsøger lige at forberede mig på hvor længe vi skal kæmpe herhjemme, for hold op vi er tyndslidte.. Han var lige blevet rask efter 14 dages sygdom.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyyh.. Hvor længe gik der fra i fandt ud af at ørene bøvlede og til der blev lagt dræn? Jeg forsøger lige at forberede mig på hvor længe vi skal kæmpe herhjemme, for hold op vi er tyndslidte.. Han var lige blevet rask efter 14 dages sygdom.. :(

Fra første gang han var syg (måske 6 mdr gammel?  :chin:) målte lægen væske i hans ører. Han startede i vuggestue september 2013, hvor den konstante sygdom startede. Det var faktisk lægen, som ville have ham tjekket ved ørelægen, mens jeg mente at han overdrev.

Da vi endelig fik taget kontakt til ørelægen fik vi en tid ca en måned efter,  hvor vi medbragte udskrift af journalen fra egen læge - som beskrev en dreng der på 4 mdr. havde haft MØB 3 gange, og desuden havde et dårligt helbred, havde haft væske i ørerne op mod et år, OVERHOVEDET intet sprog havde og derudover var meget bag ud på balancen. Vi var hos ørelægen om tirsdagen, og David blev opereret allerede om fredagen (den 4/4). Fredag eftermiddag begyndte han at gentage vores ord :yay

Der gik 11 dage fra drænet var lagt, til at det begyndte at flyde fra ørerne. Det viste sig at han havde MØB, og han fik ørerdråber + flydende penicillin i 10 dage, og vi har intet mærket til det siden. Vi skal til kontrol med ham den 9/10, og der får vi dom på, om drænet stadig er der - og om der måske skal lægges et nyt, hvis det gamle er vokset ud.

 

Jeg er faktisk "glad" for at han er ørerbarn, forstået på den måde, at hvis det ikke havde været grunden til hans skrantende helbred havde det muligvis været noget meget værre, og måske endda noget vi ikke kunne gøre noget ved. Jeg frygtede operationen rigtig meget inden, og hånden på hjertet, så var det rigtig ubehageligt at se ham blive bedøvet, men det er nok noget af det bedste der er blevet gjort for David og vores lille familie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra første gang han var syg (måske 6 mdr gammel?  :chin:) målte lægen væske i hans ører. Han startede i vuggestue september 2013, hvor den konstante sygdom startede. Det var faktisk lægen, som ville have ham tjekket ved ørelægen, mens jeg mente at han overdrev.

Da vi endelig fik taget kontakt til ørelægen fik vi en tid ca en måned efter,  hvor vi medbragte udskrift af journalen fra egen læge - som beskrev en dreng der på 4 mdr. havde haft MØB 3 gange, og desuden havde et dårligt helbred, havde haft væske i ørerne op mod et år, OVERHOVEDET intet sprog havde og derudover var meget bag ud på balancen. Vi var hos ørelægen om tirsdagen, og David blev opereret allerede om fredagen (den 4/4). Fredag eftermiddag begyndte han at gentage vores ord :yay

Der gik 11 dage fra drænet var lagt, til at det begyndte at flyde fra ørerne. Det viste sig at han havde MØB, og han fik ørerdråber + flydende penicillin i 10 dage, og vi har intet mærket til det siden. Vi skal til kontrol med ham den 9/10, og der får vi dom på, om drænet stadig er der - og om der måske skal lægges et nyt, hvis det gamle er vokset ud.

 

Jeg er faktisk "glad" for at han er ørerbarn, forstået på den måde, at hvis det ikke havde været grunden til hans skrantende helbred havde det muligvis været noget meget værre, og måske endda noget vi ikke kunne gøre noget ved. Jeg frygtede operationen rigtig meget inden, og hånden på hjertet, så var det rigtig ubehageligt at se ham blive bedøvet, men det er nok noget af det bedste der er blevet gjort for David og vores lille familie :)

 

Hold da op, så har det også stået på længe! Men hvor er det vildt så hurtigt det hjalp :glad Heldigvis har Elliot jo kun haft MØB én gang og nu væske på ørene, men det har da også været indenfor 3 uger.. :unsure nu må vi se hvad der sker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg blev skuffet over kvaliteten af de møbler, jeg havde sat mig i hovedet Filippa skulle have,da vi så dem IRL <_< Nu skal jeg så på jagt igen og det er SVÆRT at finde nogle der opfylder mine krav!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg blev skuffet over kvaliteten af de møbler, jeg havde sat mig i hovedet Filippa skulle have,da vi så dem IRL <_< Nu skal jeg så på jagt igen og det er SVÆRT at finde nogle der opfylder mine krav!

Hvilke havde du kigget på og hvad var der galt med dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigerne! Man kan jo ikke regne med dem alligevel..

Godt min far ku komme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fremmede mennesker som sviner folk til på internettet uden at kende dem... det er så nemt og det er så lavt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram2 :kiss

Ja, det er jo så lige om det er dræn de vil lægge eller hvordan.. Hvor lang tid gik der fra det hele begyndte hos jer til i fik dræn lagt? Elliot har været syg i 14 dage med forkølelse, feber, falsk strubehoste og MØB. Nu har han været rask i en uge, og nu er han snottet og har væske på ørene.. Er det sådan det kører indtil dræn?

Ved Marius stod det i hvert fald på i et halvt år inden vi kom til ørelæge. Vi så det ved masser af gråd om natten og skrig under middagsluren, bortset fra vi tolkede det som tænder :oops Det var vores DP der anbefaldede ørelæge. Marius hat en enkelt gang fået pencillin inden dræn og det var for lidt rødme og forhøjet infektionstal. Vi har først rigtig oplevet møb efter drænene, fordi der har været fri passage, men ørelægen siger han sagtens kan have haft det. Han har stort set været forkølet hele sidste vinter. Pga gentagne møb fik han i foråret en næsespray til at holde ro på slimhinderne mellem næse og øre og siden det har han ikke haft møb. Vi skal til ørelæge imorgen, så må vi se mht om vi skal fortsætte med næsespray...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en mand billigt til salg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.