tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

latterlige regler i a-kassen..

Nu jeg har været ledig i et stykke tid er jeg indkaldt til personlig samtale angående ansøgning. Det er også fint nok, har jeg intet imod, men at mødet der tager en halv time skal foregå i KBH er jeg godt nok ikke tilfreds med.. Der er to afdelinger her i Nordjylland af a-kassen, men da mødet skal finde sted inden 1.8.14, så kan det kun foregå i KBH. :klap

Jeg ringede så til a-kassen og fik at vide at jeg desværre ikke kunne få en tid i Aalborg/Hjørring da de havde først havde tider efter 4.8.14 og mødet jo skulle finde sted senest 1.8.14.

Så nu skal jeg åbenbart til KBH for en samtale der sidste gang i Aalborg tog 15 minutter :blink :wacko :unsure

Ej det er godt nok dumt! Kan det ikke blive en telefonsamtale? Det kan man i min a kasse :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej det er godt nok dumt! Kan det ikke blive en telefonsamtale? Det kan man i min a kasse :unsure

Nej kan det desværre ikke. Spurgte jeg nemlig også om. Det er noget med fordi jeg har været i vikariat og så er ledig idag, så skal det første møde være et møde hvor man personligt møder op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i ikke et akvarie/oceanarium i nærheden? Det er inde i ok temperaturer! Et legeland måske - - ved ikke lige hvad han syntes om sådan noget! Eller Svømmehallen? Det er i hvert fald dejligt temperatur mæssigt!

 

Joh, det var måske en meget god ide.. Kan godt være vi skal smutte en tur i nordsøoceanariet.. Det kunne være sjovt! Svømmehallen er et hit - magter det bare ikke alene med omklædning osv. Idag gik vi bare en tur op i byen og købte en drikkedunk ;) Så må vi se hvad der skal ske når han vågner..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej kan det desværre ikke. Spurgte jeg nemlig også om. Det er noget med fordi jeg har været i vikariat og så er ledig idag, så skal det første møde være et møde hvor man personligt møder op.

Bah hvor ufleksibelt :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28 grader på kontoret og jeg er iført bukser! :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig fuldstændig hormonella i dag  - og jeg skal efter planen først have mens på søndag... men har været på vej til at græde flere gange i dag, vrisser af alle og kan ikke drive mig selv til noget... øv for en øv dag... og nu jeg tænker over det, har faktisk haft det sådan de sidste 3 dage...

Hallo! Det er sommerferie - jeg burde være ellevild og nyde det....  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har sovet 45 min idag.. og han er vel og mærke blevet puttet til sine to lure.. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig fuldstændig hormonella i dag - og jeg skal efter planen først have mens på søndag... men har været på vej til at græde flere gange i dag, vrisser af alle og kan ikke drive mig selv til noget... øv for en øv dag... og nu jeg tænker over det, har faktisk haft det sådan de sidste 3 dage...

Hallo! Det er sommerferie - jeg burde være ellevild og nyde det....

:kram kan du være gravid :7himmel ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inderst inde ved jeg godt at jeg ikke burde brokke mig.

Men vægten siger 58,3 og jeg føler mig SÅ dellet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram kan du være gravid :7himmel ?

Haha Maja! Det ved jeg ik, men det ville da forklare meget! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha Maja! Det ved jeg ik, men det ville da forklare meget! :)

Spændende :goodluck Jeg kører på overtid, men er blevet testet på ouh natten til søndag. Bliver altså dybt misundelig hvis I alle skal have nr 2 uden mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :goodluck Jeg kører på overtid, men er blevet testet på ouh natten til søndag. Bliver altså dybt misundelig hvis I alle skal have nr 2 uden mig...

så følges vi bare Anita ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :goodluck Jeg kører på overtid, men er blevet testet på ouh natten til søndag. Bliver altså dybt misundelig hvis I alle skal have nr 2 uden mig...

Jeg vil også gerne følges med dig :kram2

Håber snart mens dukker op, så du kan komme i gang med en ny cyklus :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så følges vi bare Anita ;)

Nemlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne følges med dig :kram2

Håber snart mens dukker op, så du kan komme i gang med en ny cyklus :glad

Tak :) håber snart mens dukker op. 6 dage længere i forhold til sidst og ingen tegn på mens overhovedet. Det er virkelig skod. Glæder mig til at blive sendt videre igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :goodluck Jeg kører på overtid, men er blevet testet på ouh natten til søndag. Bliver altså dybt misundelig hvis I alle skal have nr 2 uden mig...

Bare rolig Anita! Det er MIG vi snakker om! Så Det skal du ik være bange for... ;) jeg ville bare ønske at der var en logisk forklaring - som fx en graviditet, for ellers er jeg bange for at jeg er ved at gå helt ned med flaget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

latterlige regler i a-kassen..

Nu jeg har været ledig i et stykke tid er jeg inkaldt til personlig samtale angående ansøgning. Det er også fint nok, har jeg intet imod, men at mødet der tager en halv time skal foregå i KBH er jeg godt nok ikke tilfreds med.. Der er to afdelinger her i Nordjylland af a-kassen, men da mødet skal finde sted inden 1.8.14, så kan det kun foregå i KBH. :klap

Jeg ringede så til a-kassen og fik at vide at jeg desværre ikke kunne få en tid i Aalborg/Hjørring da de havde først havde tider efter 4.8.14 og mødet jo skulle finde sted senest 1.8.14.   

 

Så nu skal jeg åbenbart til KBH for en samtale der sidste gang i Aalborg tog 15 minutter :blink :wacko :unsure

Jeg var ude for noget lignende da jeg lige var blevet færdiguddannet og meldt ledig, her kunne jeg dog kun få tid på Bornholm, men her var A-kassen nu søde til at finde en tid til mig i Aalborg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ude for noget lignende da jeg lige var blevet færdiguddannet og meldt ledig, her kunne jeg dog kun få tid på Bornholm, men her var A-kassen nu søde til at finde en tid til mig i Aalborg.

Havde jeg også håbet jeg kunne. Men åbenbart ikke. Så nu sidder jeg herhjemme og håber på at jeg skal til jobsamtale eller noget af alt det andet der er gyldig grund til udeblivelse, for magter ikke at tage til Kbh for så lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare rolig Anita! Det er MIG vi snakker om! Så Det skal du ik være bange for... ;) jeg ville bare ønske at der var en logisk forklaring - som fx en graviditet, for ellers er jeg bange for at jeg er ved at gå helt ned med flaget....

I HAR jo også haft en svær tid, så lidt efterveer når man har ferie/pause er nok ikke unaturlig. Det er i hvert fald ofte sådan for mig :kram

Men tag lige en test først ik :p et lille mirakel er hvad jeg hepper på :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At projekt badeværelse bekræfter alle mine fordomme om inkompetente håndværkere, som betyder flere udgifter og at de skal bruge op mod halvdelen af vores ferie på at få det færdigt, som skulle have været færdigt senest i fredags :prik :angry

Jeg er grædefærdig! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Migræne.... Hvem har losset mig i hovedet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At projekt badeværelse bekræfter alle mine fordomme om inkompetente håndværkere, som betyder flere udgifter og at de skal bruge op mod halvdelen af vores ferie på at få det færdigt, som skulle have været færdigt senest i fredags :prik :angry

Jeg er grædefærdig! :boo

Åh altså noget r*v! :gal

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begyndende brystbetændelse hos mig og en smule guldsot hos Liv ikke en god kombination :( :boo

Samtidig bliver den dårlige samvittighed overfor Ronja ikke bedre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I HAR jo også haft en svær tid, så lidt efterveer når man har ferie/pause er nok ikke unaturlig. Det er i hvert fald ofte sådan for mig :kram

Men tag lige en test først ik :P et lille mirakel er hvad jeg hepper på :P

 

Det var sødt skrevet Maja! :loveshower  Tak for det... og jeg tror at du har ganske ret. At det højest sandsynlig er efterveer, fordi man pludselig har tid til at stoppe op og mærke efter, fremfor bare at sku overleve pga arbejde og huslige pligter... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I HAR jo også haft en svær tid, så lidt efterveer når man har ferie/pause er nok ikke unaturlig. Det er i hvert fald ofte sådan for mig :kram

Men tag lige en test først ik :p et lille mirakel er hvad jeg hepper på :p

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.