tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det er ingenting i virkeligheden. :)

Jeg havde postet et billede på facebook, der viste at jeg havde lavet pæremos og skrevet at nu måtte Logan jo smage grød i ny og næ, da han var blevet 4 måneder.

En kvinde svarer så at hun ventede med hendes til hun var 6 måneder, da det ikke er godt for maven og man kun bør give grød, når barnet er 6 måneder.

Det er fint nok, men så poster hun lige to link i forlængelse af hendes kommentar om netop det med grød og babyer...

Jeg blev påvirket og sindsygt provokeret fordi jeg:

1. Ikke bad om nogle råd.

2. Det var meget ud af det blå.

Jeg havde taget dette HELT anderledes, hvis de skide links ikke var sat ind også..

Måske ville hun bare vise, at det ikke kun var hendes personlige mening, men noget, hun troede på var "rigtigt" i følge fagfolk. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ingenting i virkeligheden. :)

Jeg havde postet et billede på facebook, der viste at jeg havde lavet pæremos og skrevet at nu måtte Logan jo smage grød i ny og næ, da han var blevet 4 måneder.

En kvinde svarer så at hun ventede med hendes til hun var 6 måneder, da det ikke er godt for maven og man kun bør give grød, når barnet er 6 måneder.

Det er fint nok, men så poster hun lige to link i forlængelse af hendes kommentar om netop det med grød og babyer...

Jeg blev påvirket og sindsygt provokeret fordi jeg:

1. Ikke bad om nogle råd.

2. Det var meget ud af det blå.

Jeg havde taget dette HELT anderledes, hvis de skide links ikke var sat ind også..

:kram glem det, hun er bare ikke det værd!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min far nu er nede på 52 kg :boo

Åh nej... Ingen kloge ord men mange tanker og knus...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min far nu er nede på 52 kg :boo

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej... Ingen kloge ord men mange tanker og knus...

:ditto

Håber det bedste for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk, jeg hader at det er så få weekender vi har med de store.

Nu vil Freja have en ven med i Djurs i morgen samt at hun skal være med om aftenen, hvor vi skulle hygge.

Freja skal sove ved hende i dag. Hader det, for vil jo ikke sige nej til at hun må have venner på besøg. Det er sjældent at de kan i hverdage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag vil jeg brokke mig. Er bare SUR og irriteret.

 

Havde købt to paletter Urban Decay øjenskygger af en kvinde over FB. Hun sendte dem d. 30 april og de er ikke dukket op. Jeg betalte 60kr for porto og det burde have været nok til en god forsendelse med T&T dækning uden omdeling i det mindste. Kvinden har sendt dem som maxibrev og da jeg henvender mig til postdk over deres chat skriver hun bare at hun da gik ud fra at man sendte sådan noget med tracking nummer når det er så dyrt. Ja det jo så nemt at skrive, jeg har ikke sendt dem jo :( Nu føler jeg at jeg har smidt 660kr ud af vinduet og havde glædet mig SÅ meget til de to paletter. Jeg har ikke mange penge i forvejen at gøre med, så det var min luksusgave til mig selv. Det ene øjeblik er jeg sur på migselv, det næste Post DK, det næste afsender. Og ender med at stå manglende uanset hvad.

Sælger har været venlig hver gang jeg har henvendt mig, og hun skriver at hun vil lave en reklamation til dem i dag. Men hvad fanden hjælper det.

Synes det er mega øv :-( Og nu aner jeg ikke hvad jeg skal gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åndssvag start på min nattevagt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ingenting i virkeligheden. :)

Jeg havde postet et billede på facebook, der viste at jeg havde lavet pæremos og skrevet at nu måtte Logan jo smage grød i ny og næ, da han var blevet 4 måneder.

En kvinde svarer så at hun ventede med hendes til hun var 6 måneder, da det ikke er godt for maven og man kun bør give grød, når barnet er 6 måneder.

Det er fint nok, men så poster hun lige to link i forlængelse af hendes kommentar om netop det med grød og babyer...

Jeg blev påvirket og sindsygt provokeret fordi jeg:

1. Ikke bad om nogle råd.

2. Det var meget ud af det blå.

Jeg havde taget dette HELT anderledes, hvis de skide links ikke var sat ind også..

Ah godmorgen til mig :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, men seriøst der er mange med dårlig lagersalgs-etikette... Tager kæmpe bunker som de ved de ikke skal have, for så bagefter at sortere hvad de skal bruge og 'resterne' bliver lagt et tilfældigt sted.. Mennesker som står og højlydt praler over at de slet ikke selv skal bruge ret meget, men bare køber ind til at sælge på trendsales, folk som skælder ud over at danefæ begyndte at dele numre ud før de havde sagt, for så kunne de jo ikke prøve at snyde foran i køen osv.

Seriøst... Det er voksne kvinder!!! Så opfør jer da for pokker som sådan!!!

Haha lager salg og køtilbud kan bare bringe det værste frem i folk :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, men seriøst der er mange med dårlig lagersalgs-etikette... Tager kæmpe bunker som de ved de ikke skal have, for så bagefter at sortere hvad de skal bruge og 'resterne' bliver lagt et tilfældigt sted.. Mennesker som står og højlydt praler over at de slet ikke selv skal bruge ret meget, men bare køber ind til at sælge på trendsales, folk som skælder ud over at danefæ begyndte at dele numre ud før de havde sagt, for så kunne de jo ikke prøve at snyde foran i køen osv.

Seriøst... Det er voksne kvinder!!! Så opfør jer da for pokker som sådan!!!

Armen altså.. Sådan er det også til wheat.. Og du kan altid gennemskue det på TS bagefter, for pludseligt er der meget ubrugt Wheattøj til salg (flere års gamle kollektioner til nypris!) simpelthen så frækt. Det lagersalgstøj jeg har købt (som reelle fejlkøb) er altid blevet solgt til lagersalgsprisen, fatter ikke, at folk kan finde på at sælge til overpris! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Armen altså.. Sådan er det også til wheat.. Og du kan altid gennemskue det på TS bagefter, for pludseligt er der meget ubrugt Wheattøj til salg (flere års gamle kollektioner til nypris!) simpelthen så frækt. Det lagersalgstøj jeg har købt (som reelle fejlkøb) er altid blevet solgt til lagersalgsprisen, fatter ikke, at folk kan finde på at sælge til overpris! :(

Det er sgu også nedrigt :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, men seriøst der er mange med dårlig lagersalgs-etikette... Tager kæmpe bunker som de ved de ikke skal have, for så bagefter at sortere hvad de skal bruge og 'resterne' bliver lagt et tilfældigt sted.. Mennesker som står og højlydt praler over at de slet ikke selv skal bruge ret meget, men bare køber ind til at sælge på trendsales, folk som skælder ud over at danefæ begyndte at dele numre ud før de havde sagt, for så kunne de jo ikke prøve at snyde foran i køen osv.

Seriøst... Det er voksne kvinder!!! Så opfør jer da for pokker som sådan!!!

Det er pudsigt at lige efter der har været lagersalg uanset mærke, så bugner ts af ubrugte varer ;) som sælger altid pointerer ikke er fra lagersalg. Den hopper jeg ikke på, for hvem har 20 stk ubrugte tøj bare liggende i skabet? ;)

Til kollektionssalg ved bestseller opfører folk sig også vanvittig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mega halsbrand (og det har jeg ellers aldrig!) og kan ikke falde i søvn <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mega halsbrand (og det har jeg ellers aldrig!) og kan ikke falde i søvn <_<

Preggy? Jeg havde halsbrand 3 dage efter ægløsning med Edith ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, kan ikke sove og ligger og får helt stress over speciale :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, kan ikke sove og ligger og får helt stress over speciale :(

:kram , hvornår skal det afleveres?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Preggy? Jeg havde halsbrand 3 dage efter ægløsning med Edith ;)

Jeg har tænkt tanken, men synes altså det er liiiige tidligt nok med ÆL for 2-3 døgn siden ;)

Med Anna havde jeg også halsbrand, men slet ikke så tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram , hvornår skal det afleveres?

28. maj. Og jeg synes, jeg mangler MEGET. Og måske må jeg ikke kontakte min vejleder længere efter på onsdag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede forresten, at man fik lov at sove længe på mors dag, men åbenbart ikke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige ud af at K har planlagt træning i dag. <_<

Han var ude at træne i fredags hvilket han normalt ikke gør.

Så oveni at jeg skulle op kl 7 i dag, så vi kan fejre HANS mor, for det er jo mors dag, og jeg skal klare alt så det er klart til når de kommer kl 10. Så skal jeg være alene med tre børn fra 14-17.30 fordi han skal træne.

Tak for lort, siger man bare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige ud af at K har planlagt træning i dag. <_<

Han var ude at træne i fredags hvilket han normalt ikke gør.

Så oveni at jeg skulle op kl 7 i dag, så vi kan fejre HANS mor, for det er jo mors dag, og jeg skal klare alt så det er klart til når de kommer kl 10. Så skal jeg være alene med tre børn fra 14-17.30 fordi han skal træne.

Tak for lort, siger man bare.

Det havde jeg nok brokket mig højlydt over! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28. maj. Og jeg synes, jeg mangler MEGET. Og måske må jeg ikke kontakte min vejleder længere efter på onsdag :(

Puha, det kan hurtigt blive den 28. - og så er du færdig! :) (altså hvis man ser positivt på det! :kiss ), skrivefasen går altid godt, så er sikker på, du klarer den! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At grand prix aftenen bare slet ikke blev så god som jeg havde regnet med!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det kan hurtigt blive den 28. - og så er du færdig! :) (altså hvis man ser positivt på det! :kiss ), skrivefasen går altid godt, så er sikker på, du klarer den! :kram2

Tak :kiss Og ja det er heldigvis snart overstået. Synes bare det tegner til at blive noget bras. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.