tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Ingen mors dags gave til mig, kæmpe skænderi og klokken er ikke engang ni. Om 3 timer får vi gæster til fødselsdag. Hu-fucking-rra! :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen mors dags gave til mig, kæmpe skænderi og klokken er ikke engang ni. Om 3 timer får vi gæster til fødselsdag. Hu-fucking-rra! :huug

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt tanken, men synes altså det er liiiige tidligt nok med ÆL for 2-3 døgn siden ;)

Med Anna havde jeg også halsbrand, men slet ikke så tidligt.

Jeg synes også det var tidligt, men jeg havde som sagt halsbrand længe inden jeg overhovedet kunne teste ;) Vi må se om et par uger :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det var tidligt, men jeg havde som sagt halsbrand længe inden jeg overhovedet kunne teste ;) Vi må se om et par uger :yay

:ditto tror faktisk nærmest det var lige efter undfangelsen det begyndte :goodluck (og undskyld, hvis det sætter griller i hovedet på dig :kram2)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen mors dags gave til mig, kæmpe skænderi og klokken er ikke engang ni. Om 3 timer får vi gæster til fødselsdag. Hu-fucking-rra! :huug

Øv skod med skod på!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det var tidligt, men jeg havde som sagt halsbrand længe inden jeg overhovedet kunne teste ;) Vi må se om et par uger :yay

Hmm... :chin: Godt jeg kan få tiden til at gå på Mallorca ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto tror faktisk nærmest det var lige efter undfangelsen det begyndte :goodluck (og undskyld, hvis det sætter griller i hovedet på dig :kram2)

Crazy at vide, at det måske er reelt nok :o

Jeg klarer fint at sætte kriller i hovedet på mig selv :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto tror faktisk nærmest det var lige efter undfangelsen det begyndte :goodluck (og undskyld, hvis det sætter griller i hovedet på dig :kram2)

Også her, blot ikke halsbrand. Men jeg fik massiv metal smag i munden 2 dage efter ægløsning.

Held og lykke Susanne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... :chin: Godt jeg kan få tiden til at gå på Mallorca ;)

Nåh ja :yay Hvornår tager I afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige ud af at K har planlagt træning i dag. <_<

Han var ude at træne i fredags hvilket han normalt ikke gør.

Så oveni at jeg skulle op kl 7 i dag, så vi kan fejre HANS mor, for det er jo mors dag, og jeg skal klare alt så det er klart til når de kommer kl 10. Så skal jeg være alene med tre børn fra 14-17.30 fordi han skal træne.

Tak for lort, siger man bare.

Tarveligt... Og helt ærligt - 3 1/2 times fravær søndag eftermiddag er sq noget, man aftaler, når man er en familie med et lille barn, ikke noget man bare proklamerer om morgenen... Navnlig nær det er noget så (relativt) ligegyldigt som træning. Han skulle tage at bruge kræfterne på at fejre sit barns mor istedet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Crazy at vide, at det måske er reelt nok :o

Jeg klarer fint at sætte kriller i hovedet på mig selv :P

Åh ja det kriller kører også i hovedet på mig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh... M lod David falde i søvn kl 9.30 i formiddags. Normal sover han først 11.30 og så gerne 3-4 timer. Men han fik 20 min, og vil nu selvfølgelig ikke sove.... Og nu er der så mega dårlig stemning herhjemme, for M ef træt og vil sove - så han mener at jeg skal tage mig af David, selvom jeg også er fuldstændigt flad efter MGP i går aftes og en tidlig morgentræning i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto tror faktisk nærmest det var lige efter undfangelsen det begyndte :goodluck (og undskyld, hvis det sætter griller i hovedet på dig :kram2)

og mit haldbrand er også i fuld sving.., især om aftenen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand rejser 12 dage til Polen med arbejde i morgen efter md scanning :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumling der stadigvæk nægter at sove... Hvor er jeg træt af den putning altså!!!!! Jeg savner min voksentid :( når ingenting, fordi jeg ikke laver andet end at sidde og tænke hvad filan jeg dog gør forkert...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uren hud :prik HADER DET!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal åbne imorgen = helt ufattelig tidligt op!!!

Fik en lur i dag og kan sikkert ikke sove!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumling der stadigvæk nægter at sove... Hvor er jeg træt af den putning altså!!!!! Jeg savner min voksentid :( når ingenting, fordi jeg ikke laver andet end at sidde og tænke hvad filan jeg dog gør forkert...

Er hun ked af det? Sidder du hos hende?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand rejser 12 dage til Polen med arbejde i morgen efter md scanning :boo

Det er da også :numse

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uren hud :prik HADER DET!

:ditto :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fundet ud af at jeg havde RET i at min fødsels-jm var fuldstændig nyuddannet da jeg fødte med hende. Og jeg kan mærke, at det faktisk rører noget i mig. For jeg synes faktisk ikke, at hun virkede klar eller erfaren nok. Og så kører det rundt i mit hoved om nogle af de dårlige ting ved fødslen faktisk kunne have været undgået :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu sidder og forsøger at komme i bunds med det kursusmateriale jeg skulle have nået da Edith skulle have sovet. Jeg er træt, men kan altså bare ikke nå det hele imorgen :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fundet ud af at jeg havde RET i at min fødsels-jm var fuldstændig nyuddannet da jeg fødte med hende. Og jeg kan mærke, at det faktisk rører noget i mig. For jeg synes faktisk ikke, at hun virkede klar eller erfaren nok. Og så kører det rundt i mit hoved om nogle af de dårlige ting ved fødslen faktisk kunne have været undgået :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg trængte ikke til at blive vækket kl 5 her til morgen. Efter en times forsøg på at få mere søvn er jeg stået op med en sur og tvær lille tut, som nægter havregrød (med store bebrejdende tårer - nå undskyld, jeg troede det var pga sult vi skulle op) og kun vil stene i sofaen med tv og sut.

:zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider ikke kører helt til Horsens på kursus med mig selv :( Det bliver en lang dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.