tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Og så kastede jeg op :(

Og jeg skal på kursus igen i morgen og til Justin Timberlake-koncert i Parken i morgen aften i arbejdssammenhæng. Det er ikke fair! :(

God bedring. Jeg håber du kommer dig med lynene fart, så du kan være med imorgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så kastede jeg op :(

Og jeg skal på kursus igen i morgen og til Justin Timberlake-koncert i Parken i morgen aften i arbejdssammenhæng. Det er ikke fair! :(

Måske er du slet ikke syg men gravid!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kastede jeg op :(

Og jeg skal på kursus igen i morgen og til Justin Timberlake-koncert i Parken i morgen aften i arbejdssammenhæng. Det er ikke fair! :(

Åh nej... Rigtig god bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har åbenbart presset mig selv lidt (for) hårdt til svømmetræningen i dag. Har svært ved at løfte armene, fordi mine muskler er fuldstændigt færdige :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke salmonella, men almindelig Madforgiftning - der går der 2-6 timer og jeg begyndte at få det dårligt efter ca 6 timer og kastede op efter 9 timer.

Nu har jeg lige kastet op for 4. gang og det er ret voldsomt. Jeg tror aldrig før jeg har kastet op mere end to gange i samme forløb. Det er virkelig ikke fedt. Jeg hader, at kaste op og lige nu er jeg faktisk ret ynkelig :(

Jeg er helt sikkert ikke gravid - er jo lige blevet scannet i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kastede op 5 gange ml 22 og 02. Ingen chance for at jeg kan komme på kursus i dag :( Og Justin hænger godt nok også i en tynd tråd. Øv, hvor jeg ikke synes det er fair!!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kastede op 5 gange ml 22 og 02. Ingen chance for at jeg kan komme på kursus i dag :( Og Justin hænger godt nok også i en tynd tråd. Øv, hvor jeg ikke synes det er fair!!! :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kastede op 5 gange ml 22 og 02. Ingen chance for at jeg kan komme på kursus i dag :( Og Justin hænger godt nok også i en tynd tråd. Øv, hvor jeg ikke synes det er fair!!! :(

Øv øv øv! :kram god bedring, det er bare det aller værste! Og endnu mere øv med de ting du går glip af :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kastede op 5 gange ml 22 og 02. Ingen chance for at jeg kan komme på kursus i dag :( Og Justin hænger godt nok også i en tynd tråd. Øv, hvor jeg ikke synes det er fair!!! :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke salmonella, men uger ndelig Madforgiftning - der går der 2-6 timer og jeg begyndte at få det dårligt efter ca 6 timer og kastede op efter 9 timer.

Nu har jeg lige kastet op for 4. gang og det er ret voldsomt. Jeg tror aldrig før jeg har kastet op mere end to gange i samme forløb. Det er virkelig ikke fedt. Jeg hader, at kaste op og lige nu er jeg faktisk ret ynkelig :(

Jeg er helt sikkert ikke gravid - er jo lige blevet scannet i dag ;)

Øv Susanne. Håber snart at du er frisk igen! Jeg havde en voldsom mavevirus for et par uger siden, hvor jeg kastede op 5 gange ml kl. 21 og 06, har heller aldrig prøvet noget der var så voldsomt før. Håber snart at du er frisk igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overbelastet skulder, så jeg ikke kan komme til træningsvejledning :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har meldt fra til Justin Timberlake-koncert i aften. Jeg føler mig godt nok særligt uheldig! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har meldt fra til Justin Timberlake-koncert i aften. Jeg føler mig godt nok særligt uheldig! :(

Øv søde!!!! Måske kan du sælge den på fb-så du i det mindste ikke mister pengene- åhhh det er så unfair når man jo i forvejen ikke kommer helt så meget ud som før og så bliver man syg når man endelig skal!!!! Puha

Stort kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har meldt fra til Justin Timberlake-koncert i aften. Jeg føler mig godt nok særligt uheldig! :(

Råber :numse sammen med dig!

Og så får du et kæmpe :kram og :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige multiquote fra telefonen.

Jeg var inviteret til koncert i arbejdssammenhæng, så det er heldigvis ikke et økonomisk tab! Har fået et par henvendelser på at købe min billet, så det havde vist ikke været et problem at komme af med den :rolleyes

Men derfor er det stadig latterligt! Mine kollegaer skal mødes til lækker middag først kl. 17, så nu kan jeg snart sidde og tænke på hvor jeg også kunne være fremfor under tæppet i sofaen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tusind tak for alle Jeres kram!!! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne, hvor er det bare mega :numse :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige multiquote fra telefonen.

Jeg var inviteret til koncert i arbejdssammenhæng, så det er heldigvis ikke et økonomisk tab! Har fået et par henvendelser på at købe min billet, så det havde vist ikke været et problem at komme af med den :rolleyes

Men derfor er det stadig latterligt! Mine kollegaer skal mødes til lækker middag først kl. 17, så nu kan jeg snart sidde og tænke på hvor jeg også kunne være fremfor under tæppet i sofaen :(

Hvor er det bare sur :numse :kram God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver ret frustreret når jeg beder K om han kan tage sig af Pixie, så jeg kan slappe af en times tid efter at have sovet max 4 timer i nat og haft syg bebs hjemme, og han så sætter sig til at spille ps3. Så ser han kun spillet og jeg må sørge for pylret pusling med snotnæse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige multiquote fra telefonen.

Jeg var inviteret til koncert i arbejdssammenhæng, så det er heldigvis ikke et økonomisk tab! Har fået et par henvendelser på at købe min billet, så det havde vist ikke været et problem at komme af med den :rolleyes

Men derfor er det stadig latterligt! Mine kollegaer skal mødes til lækker middag først kl. 17, så nu kan jeg snart sidde og tænke på hvor jeg også kunne være fremfor under tæppet i sofaen :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dementormand. Vi har ikke sagt et ord til hinanden hele dagen :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige brug for at brokke mig lidt..

Jeg syntes virkelig det er irriterende at jeg ikke har overskud til at se mine veninder. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg føler mig lidt små syg :prik skal jeg bare ikke blive når jeg lige er startet på nyt arbejde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg føler mig lidt små syg :prik skal jeg bare ikke blive når jeg lige er startet på nyt arbejde!

Øv med sygdom - men tillykke med jobbet :yay Regner med, at du fik det job du var til samtale på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med sygdom - men tillykke med jobbet :yay Regner med, at du fik det job du var til samtale på :)

Tusind tak! Jeg var faktisk til 2 samtaler og fik tilbudt begge stillinger :o men sagde ja til den stilling der passede tidsmæssigt bedst ind i vores hverdag herhjemme :yay

Indtil videre virker det som en super cool arbejdsplads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.